Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 101

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1500 : 19. Tammikuuta 2013 klo 00:51 »
  • Tykkää (0)

• Tuhlasinpa taas yhden päivän. Joskus tuntuu siltä etten ikinä pääse minnekään vaan jään aina yksin. Tuntuu kun olisin aina se ulkopuolinen häviäjä. Voi helvetti sentään... nyt on sellaiset fiilikset ettei oikein usko riitä aamuun asti.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1501 : 19. Tammikuuta 2013 klo 07:06 »
  • Tykkää (0)

• Miksi musta tuntuu et täällä pyörii kovin paljon yksinäisiä ja osin syrjäytyneitäkin ihmisiä. Vai kuvittelenko vaan?

Eipä sillä että itsekin olen yksin ja yksinäinen, mutta se on tällä hetkellä oma valintani.

Tuhlasinpa taas yhden päivän. Joskus tuntuu siltä etten ikinä pääse minnekään vaan jään aina yksin. Tuntuu kun olisin aina se ulkopuolinen häviäjä. Voi helvetti sentään... nyt on sellaiset fiilikset ettei oikein usko riitä aamuun asti.
    Eipä oikein muuta voi sanoa tähän kuin - voimia - kyllä se elämä jonain päivänä näyttää sen valoisammankin puolensa vaikka ei aina niin uskokaan...  :)
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1502 : 19. Tammikuuta 2013 klo 12:03 »

Ehkä hippien ja vastaavien on vaikea arkielämässä kohdata sisäisesti kaltaisiaan, vaikka varmasti jokainen ihminen nimestä ja lokerosta riippumatta haluaa pohjimmiltaan sitä samaa rauhaa ja rakkautta. Nykyinen elämäntyyli ja vallitsevat arvostukset vaikuttavat valitettavasti sillä lailla, että herkemmät yksilöt joilla on "naiivit" arvot jäävät helposti muiden jalkoihin ja ympyrän ulkopuolelle.

Komppaan.

Minä ja rakkaani muuten tapasimme netissä, ja oikeastaan puolet muistakin ystävistä ja kavereista on kohdattu netissä.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1503 : 19. Tammikuuta 2013 klo 14:31 »
  • Tykkää (0)

• Voihan perseet, aamu tuli ja olen yhä elossa! Ei kai tässä muu auta kuin vain mennä eteenpäin!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

annika

• Vieras
    « Vastaus #1504 : 19. Tammikuuta 2013 klo 16:55 »

ollut rento päivä... makoillu, kuunnellu musiikkia ja vaan nauttinut olostaan  :sydamia
    Nyt vähän ulkoileen kun on niin kaunis ilma ettei kuitenkaan koko päivää raaski sisällä tuhlata....
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1505 : 19. Tammikuuta 2013 klo 17:31 »
  • Tykkää (0)

• krapula. -> humala. voe jösses. :D
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1506 : 19. Tammikuuta 2013 klo 18:28 »

^^^ Hyvä JB!

Täällä on tänään osoitettu mieltä. Kyseessä oli fasismin ja rasismin vastainen mielenosoitus. Kulkue oli pitkä ja niin oli kävelymatkakin. Erityisesti mieltä lämmitti huuto: "Ei rasismille, kyllä rakkaudelle!" :peukku
    Kulkuetta säestänyt rummutus oli myös erinomaista. Lisää tällaista!
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1507 : 20. Tammikuuta 2013 klo 13:53 »
  • Tykkää (0)

• Kaller ja erakkorapu, ihana että uskalsitte nyt sanoa jotakin mutta ikävää että keskustelut eivät ole oikein onnistuneet vetämään teitä mukaan :(. Mitähän ne sit voisi olla? Mä ite tykkäisin, et ois kaikkia höpöhöpökyselyjä, mut saatan olla ainoa joka niistä pitää  ::). Mitä sit tulee tuohon tajunnanvirtaan niin no, onhan se varmaan kovin hippimäistä eikä mua hirveästi haittaa, mut kyl mulle kävis vähän pedantimpi "mars uusi ketju tosta aiheesta pystyyn" linja vallan mainiosti.

Dreamerin uudesta kotimaasta ja olosta ja sinne sinne asettumiesta tahtois kuulla lisää! Eksää vois laittaa jonkun oman kuulumistooriketjun tms pystyyn?

Aura ja Aurakas, kyllä mä kanssa veikkaan et aika moni täällä on yksinäinen, varmaan aika pitkälle noista Aurakkaan mainitsemista syistä. En mä kyllä sinänsä voi sanoa itse olevani yksinäinen sinänsä, mut kaipa sitä jokin vaje on riittävän samanhenkisistä ihmisistä. Tai ainakin sit hipahtavammista olioista?
    Kirjattu

kaller

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1508 : 20. Tammikuuta 2013 klo 14:21 »
  • Tykkää (0)

• Miehän olen kyllä oikeinkin mukaan vedetty tämän foorumin keskustelujen toimesta, mutta omaan tylsään tapaani koen itselleni luontevaksi tarkkailla lähinnä sivusta, itse mukaan tulemisen sijasta. Voisinkin koittaa ottaa niskastani kiinni, ja yrittää vähän löpistä pelkän lurkkailun lisäksi.

Osun kyllä kerrassaan hyvin tuohon Aurakaksen (noinko se nimi taipuu, vai onko se aurakkaan?) diagnoosiin yksinäisyydestä. Siinäpä suurin syy, miksi tänne ylipäätään rekisteröidyin. Jokseenkin paradoksaalista, etten kuitenkaan suutani täällä auo  ;D

Jottei ihan OT:ksi taas mene, niin tänään ajattelin kuunnella suuret määrät musiikkia, ja jos oikein hurjaksi rupean, voisinkin yrittää kuunnella Yesin Tales from Topographic Oceans -levyn, josko se vihdoin kolossaaliuudessaan minulle aukenisi.
    Kirjattu
    Master Builder, tell me how you make a temple?
    Tools and moon stones, you don't really need them, you know...
    Master Builder, tell me what the temple is made of?
    Deep inside you, you can build an invisible temple in your own imagination if you will!

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1509 : 20. Tammikuuta 2013 klo 14:37 »
  • Tykkää (0)

• Ihana ilma pihalla ja eilen illalla löysin itselleni samanhenkisen keskustelukumppanin netistä ja täytyy sanoa että vieläkin naurattaa päättömät höpöhöpö-jutut   :D
    Mutta joskus vaan pitää jutella tuntemattomien kanssa kaikkea omituista, niin sitä saattaa kokea ahaa-elämyksiä oman elämänsä suhteen.

Lippu korkealle kaikki yksinäiset  - elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa  :sydamia
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1510 : 20. Tammikuuta 2013 klo 14:44 »
  • Tykkää (0)

• Lippu korkealle kaikki yksinäiset  - elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa  :sydamia

Olen täysin samaa mieltä!

Tiedän että tämä kuulostaa monista kliseiseltä tai ärsyttävältä, mutta meillä on jokaisella valta tehdä elämistämme joko hyviä tai ikäviä. Voit joko viettää elämäsi murehtien tai sitten nauraen. Valinta on jokaisen oma.

Kaikista typerintä on ottaa uhrin asenne ja valittaa kuinka vaikka yhteiskunta tai geenit tekevät elämästäsi huonon ja kurjan.

T. Ihminen kuten te kaikki muutkin
    « Viimeksi muokattu: 20. Tammikuuta 2013 klo 14:46 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1511 : 20. Tammikuuta 2013 klo 16:05 »

No, esimerkiksi tää ikuinen länkytys eläinten hengistä ja energioista ja elämän arvostamisesta ja kasvissyönnistä ja veganismista tuntuu toistuvan aivan liian monessa ketjussa niinkun ihmiset ei jotenki sais keskitettyä keskustelua yhteen selkeään ketjuun. Siitä tulee sellanen olo että tyypit on jotain sekavia mantraajia.

Siitä olen samaa mieltä, että kun on käynnistetty keskusteluketju, pysytään siinä asiassa mieluummin kuin johdetaan kaikki keskustelut johonkin tiettyyn asiaan. Vaikka miten pidettäisiin sitä omaa asiaa tärkeämpänä kuin yleistä asiaa.
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1512 : 20. Tammikuuta 2013 klo 18:45 »
  • Tykkää (0)

• Tämä keskustelukin foorumin tasosta ansaitsis varmaan oman ketjusta.

Neuvonpito-osiossa on ketjuja kyseiseen aiheeseen.

Kannattaa tosiaankin avata uusi ketju, jos johonkin jo olemassa olevaan ketjuun tulee useampi viesti aiheen vierestä.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

annika

• Vieras
    « Vastaus #1513 : 20. Tammikuuta 2013 klo 19:00 »

tänään aamusta käytiin vihannestorilla hakemassa tuoreita hedelmiä ja vihanneksia paikallisilta viljelijöiltä. Sen jälkeen otettiinkin ja tehtiin kävelylenkki pitkin rantaa.... n. 8 kilometriä  :sydamia
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1514 : 22. Tammikuuta 2013 klo 22:08 »

Huh, takana hämmentävä kävelyodysseia Länsi-Tampereella.

Huisia päästä lainaamaan itseään. Mutta tämmöistä taas tänään.

Ystävättäreni oli selittänyt käyneensä joskus aikanaan säännöllisesti Tesoman uimahallissa, mitä hieman ihmettelin, koska en ollut koskaan nähnyt Tesomalla uimahallia. No, nyt kävelin muuatta hassua reittiä ja ajattelin, että olisipas hupaisaa, jos tulisin tätä pitkin suoraan Tesoman uimahallille. Ja niinhän tulin. ??? Olen monet kerrat ihmetellyt, miten saatankin löytää aina sinne mihin olen etsimässä, vaikkei ole mukana karttaa enkä harrasta karttojen katselua ylipäätään, enkä omista älypuhelinta. Onneksi välillä voi suuntavaisto pettää ja kunnolla, joten kerronpas mitä sattui seuraavaksi:

Saavuin sellaisen kaupan luo, jota en tiennyt olevan olemassa. Kävin kaupassa ja tein yhden ostoksenkin. Ensisijaisena kokemuksena jäi kuitenkin mieleen, että kaupan edustalla oli (narussa kiinni) hyppivä ja haukkuva koira, joka mokoma näykkäisi minua, kun ojensin sille käden (onneksi oli hansikas kädessä). Lähdin kaupan luota pyörätietä pitkin eteenpäin, tarkoituksenani oli suunnata länteen tai ehkä lounaaseen. Pyöräteiden lisäksi kuljin pitkin pienten autoteiden reunaa, metsäpolkuja ja noin 100 metriä jopa hiihtoladun reunauraa. Tätä jatkui yli tunnin ajan. Kuvittelin eteneväni melko suoraviivaisesti samaan suuntaan. Lopulta huomasin lähestyväni kerrostaloja, joiden tajusin näyttävän samoilta kuin edellä mainitun kaupan lähellä olleet talot. Hyväksyin mielessäni mahdollisuuden, että olen kiertänyt vasemmalle kaartuvan ympyrän ja olen palaamassa kaupan editse kulkeneen tien luo ehkä jokunen sata metriä etelämpänä, lähempänä bussireittejä joilta olin ajatellut hypätä kävelyretken päätteeksi bussiin päästäkseni kotiin. Kun kävelin lähemmäksi taloja, käsitin todella kiertäneeni ympyrän, mutta täysin päinvastaiseen suuntaan kuin olin kuvitellut (oikealle). Edessäni näkyi ihan sama kauppa, jossa olin käynyt reilua tuntia aiemmin. Eikä siinä vielä kaikki, vaan kaupan edustalla oli edelleen myös sama koira!! :o Oli lievästi sanoen friikki kokemus, ihan kuin en olisi kävellyt siinä välissä kilometritolkulla vaan ainoastaan esim. kiertänyt viereisen kentän... :-[ :)
    « Viimeksi muokattu: 22. Tammikuuta 2013 klo 22:10 kirjoittanut Colourflower »
    Kirjattu