Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 112

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1665 : 09. Huhtikuuta 2013 klo 09:16 »
  • Tykkää (0)

• Lentoliput kesän kuukauden Euroopan-reissua varten hankittu! :) Aluksi Amsterdamiin, sitten junilla ympäri Länsi-Eurooppaa kuukauden ajan ja lopuksi lento Barcelonasta takaisin kotiin! Nyt kyllä alkoi jo kuumottaa, eka pitkä reissu yksin :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1666 : 09. Huhtikuuta 2013 klo 14:48 »
  • Tykkää (0)

• Noni, hienoa! :) Tulee varmasti siisti reissu!
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1667 : 09. Huhtikuuta 2013 klo 18:35 »
  • Tykkää (0)

• Kävin kirjastossa, edellisestä käynnistä varmaan vuosi. Ja mukaan tarttuikin läjä kirjoja. :D Näinköhän ehtii kaikki lukea..
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

annika

• Vieras
    « Vastaus #1668 : 10. Huhtikuuta 2013 klo 19:44 »

sain työpaikan kesäksi  ;D
    ja huomenna menen katsomaan kämppää  :D
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1669 : 10. Huhtikuuta 2013 klo 20:52 »
  • Tykkää (0)

• Kuulin justiinsa Pelle Miljoonan biisin Johnny on kadulla taas, jonka yhden kohdan sanoitus menee näin:

Elänyt tulessa koko elämänsä
    Herännyt kuulessaan äänen sisässään
    Kuiskaavan yhä uuudestaan:
    "Johnnyboy, sä et kuulu tähän yhteiskuntaan
    Oi Johnny boy"

Huvittihan tuo vähän johtuen nimimerkistäni :D

Mutta sitten mietin että en kyllä itsekään koe kuuluvani tähän yhteiskuntaan. Nyt olen elänyt tässä melko "normaalia" elämää koko talven (käynyt päivittäin duunissa), mutta kyllä se vaan ahdistaa helvetisti. Joka ilta harmittelee että (lyhyiden) unien jälkeen joutuu taas lähtemään töihin. Vaikka ei mun työpaikka mikään ikävä paskaduuni ole ja työkaveritkin on ihan ok ihmisiä. Mutta silti sitä tuntee vaan olevansa jotenkin vankina. Eikä se ole vain jotain laiskuutta, vaikka joku porvari niin alkaisi selittääkin.

Tänään olin työn johdosta jossain lukiossa jakelemassa kiinnostuneille (joita oli vähän) nuorille esitteitä vapaaehtoistyöstä ym. työpaikan (Allianssin Nuorisovaihto) jutuista. Muistuipa taas mieleen ne omat lukiovuodet ja se ulkopuolisuus. Tajusin että olen yhä ulkopuolinen. Tai olen aina, minne ikinä sitten menenkin. Joskus tapaa onneksi jonkun ihmisen jonka kanssa sitä tunnetta ei tule, mutta ne ovat harvassa. Lapsesta asti olen kokenut jotenkin olleeni erilainen, en koskaan ole saanut selville miksi, kaikki eri vaihtoehdot olen selannut mielessäni läpi. Mutta jokin aina mielen perellä sanoo:"Sä et kuulu tähän yhteiskuntaan, oi Johnny boy"... On aina sanonut.

Tulipa sekava juttu!

Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1670 : 11. Huhtikuuta 2013 klo 01:41 »
  • Tykkää (0)

• Tulipa sekava juttu!

Eipä tossa mitään sekavaa ollut. Ymmärrän mitä tarkoitat. Ja samaa ulkopuolisuuden tunnetta koen itsekin.
    Kirjattu

Hviduri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Hviduri
    « Vastaus #1671 : 13. Huhtikuuta 2013 klo 01:03 »
  • Tykkää (0)

• ^

Luulempa, että monikin kuka täällä foorumilla kirjoittelee on tuntenut/tuntee saamaa tunnetta.
    Toisaalta itse tykkään ajatella, että se antaa motivaatiota siihen etsintään, löytyipä sitä ikinä tai ei.
    Ehkä se onkin vaan luonnollista jatkumoa tai Vaeltamis viettiä.

Silti.. se "välillä" kalvaa.
    Kirjattu
    We lay in bed day after yesterday

annika

• Vieras
    « Vastaus #1672 : 13. Huhtikuuta 2013 klo 10:59 »

Mulla on ihana elämä
     :sydamia
    Uusi majapaikka ihanan vanhuksen vintillä.... uusi työ.... lapset lähellä  :sydamia

Mitä muuta sitä tähän hätään haluaisikaan
     :sydamia2
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #1673 : 17. Huhtikuuta 2013 klo 12:58 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olen istunut tuntikausia Kööpenhaminan lentokentällä ja katsellut ihmisiä. Loistava paikka tarkkailla ihmisiä ja vertailla kulttuureja.
    Ja eihän täällä paljoa muutakaan tekemistä ole, kun eivät nuo ylivalaistut ja ahdistavat pienet mutta sitäkin kalliimmat muotiliikkeet sen enempää kiinnosta.

Tuulis kuittaa. Väsyttää.

Ps. ^ Ihanalta kuulostaa Dreamer. :)
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Illusia

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1674 : 19. Huhtikuuta 2013 klo 21:20 »
  • Tykkää (0)

• Haravoin pihamaata tänään ensimmäisen kerran pitkästä aikaa. Joutsenet ja kurjet ovat saapuneet lähipelloille. Joet tulvivat. Luonto on täynnä pesänrakennusta ja iloista sirkuttelua.

Kevät on vuoden parasta aikaa:)
    Kirjattu
    Jos kohtelemme ihmisiä sellaisina kuin he ovat, he tulevat huonommiksi. Jos kohtelemme ihmisiä ikään kuin he olisivat sitä mitä he voisivat olla, kannustamme heitä tulemaan sellaisiksi, joiksi he ovat kykeneviä tulemaan. Goethe

Hypocrite

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1675 : 20. Huhtikuuta 2013 klo 22:43 »
  • Tykkää (0)

• Päivästä toiseen yritän parhaani mukaan jaksaa pysytellä tässä elämässä, ajatella, että ei ihmiselle voi olla kuin rajattu määrä kurjuutta, että vielä minäkin löydän tärkeitä ihmisiä ympärilleni enkä pelkää kaikkea.

Tänään uskalsin mennä ulos ja katsoa ihmisiin, enkä kulkenut päätä riiputtaen ja kanssaulkoilijoita väistellen.
    Kirjattu
    Herää ja kukoista, ulkona venaa psykedeelisen kaunis maailma.

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1676 : 20. Huhtikuuta 2013 klo 23:45 »
  • Tykkää (0)

• Päivästä toiseen yritän parhaani mukaan jaksaa pysytellä tässä elämässä, ajatella, että ei ihmiselle voi olla kuin rajattu määrä kurjuutta, että vielä minäkin löydän tärkeitä ihmisiä ympärilleni enkä pelkää kaikkea.

Tänään uskalsin mennä ulos ja katsoa ihmisiin, enkä kulkenut päätä riiputtaen ja kanssaulkoilijoita väistellen.

Itse koitan luopua kaikesta kurjuuden ajattelusta. Tarkoittaen siis sitä että jos kokee elävänsä kurjuudessa, niin on aina tietyssä mielessä uhri. Enkä aio itse olla uhri ja vain toisten tekojen objekti. Olen liian kauan tottunut alistumaan. Aina toki on epäonnea, sairautta ja muuta huonoa, mutta se kuuluu elämään. En nyt tarkoita vähätellä kenenkään tuskaa ja kipua, mutta sille ei saa antaa periksi. Niin ihmeelliseltä ja epätodelliselta kuin se kuulostaakin, on aina valoa jossain. Alistumiselle on vaihtehto.

your life is your life
    don’t let it be clubbed into dank submission.
    be on the watch.
    there are ways out.
    there is a light somewhere.
    it may not be much light but
    it beats the darkness.
    be on the watch.
    the gods will offer you chances.
    know them.
    take them.
    you can’t beat death but
    you can beat death in life, sometimes.
    and the more often you learn to do it,
    the more light there will be.
    your life is your life.
    know it while you have it.
    you are marvelous
    the gods wait to delight
    in you.

-Charles Bukowski
    Kirjattu

Josefiina

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1677 : 21. Huhtikuuta 2013 klo 06:31 »
  • Tykkää (0)

• Voikohan omenasose käydä? Haiskahtaa tuossa pöydälläni oleva purkki ainakin aika tujusti. Pitää vähentää kai tuota hillon syömistä, kun makuuhuoneeseen saakka alan kuskaamaan purkkeja. Ja ihan suoriltaan tulin syöneeksi, hyi minua.

Kyl omenasose voi todellakin käydä  :)

Ihana aurinkoinen aamu ja elämä hymyilee muutenkin. Tällä hetkellä olen onnellinen  :sydamia
    Kirjattu
    - Jos keskustelet idiootin kanssa, varmistu siitä ettei hän tee samoin. -

annika

• Vieras
    « Vastaus #1678 : 21. Huhtikuuta 2013 klo 10:39 »

Olo on mitä mahtavin eilisen ryhmä meditaation ja energiahoidon jäljiltä.  :sydamia
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1679 : 21. Huhtikuuta 2013 klo 20:00 »
  • Tykkää (0)

• Peipot saapuivat! Nokkosperhoset lepattelivat, paljon sinivuokkoja ja leskenlehtiä, puutarhatöitä saattoi tehdä t-paidassa, krookukset kukkivat... Tällaista päivää olenkin jo odottanut - kuinka kauan? Tuntuu, että vuosia.

Fiilikset ovat about tällaiset:

Tapio Rautavaara - Anttilan Keväthuumaus (Sjösala Vals)

PS: Hyyryhimillä mainio avatar. Corto Maltese sarjakuvasuosikkejani.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks