Tänään on ollu aika tapahtumarikas päivä.
Koska mulla on koeviikko, ei mun tarvinnu mennä kouluun, kun ei ollut koetta tänään. Siispä opiskelin englantia katsomalla dokkarin/leffan "Magic trip", jos saatte jostain käsiinne, katsokaa.
Sitten myöhemmin päivällä oli "bändin/toistaiseksi duon" ekat treenit. Ne meni hyvin.
Ja sitten rupeskin menee alaspäin. Faija kävi hakee mut ja mun pikkuveljen mutsilta ja matkan varrella saatin kunnon riita aikaiseksi totaalikieltäytymisestä, meidän naiviudesta ja kuinka tällä asenteella meitä odottaa tulevaisuudessa sossuluukku. Ja kiittämättömiä ollaan myös.
Koska talouden aikatulu on mennyt parista syystä hieman munilleen, ei onnistuttu tekemään ruokaa samantien, mistä faijani sai jälleen kerran syyn tekeytyä marttyyriksi.
Ruokapöydässä mulla oli jo yleinen ärsyynnys menossa yllä mainituista syistä, en tosin näytä sitä ulkoisesti juuri muuten kun jännittämällä jalat pöydän alla. Faijan avovaimo vittuili sitten taas pikkuveljelleni ja ekaa kertaa pitkään aikaan mä olen halunnut vahingoittaa jotakuta muuta kun vaan itseäni.
Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa, pahoittelen tätä ranttia, oli vaan pakko saada se sydämmeltä.
- Kalle