(Melkein) kaikkea tosiaan kannattaa kokeilla. Sittenhän sen tietää..

Vapaa rakkaus tai avoimet suhteet tai polyamoria on haasteellisia lajeja..

Yleensä ennenpitkää tarpeet ei enää kohtaa, joku haluaa/toivoo enemmän kuin toinen voi antaa. Seksiä on vaikea ajatella pitkän päälle vaan seksinä; kuin kävisi syömässä/suihkussa/vessassa eli tarpeiden tyydyttämisenä. Ainakin monien ihmisten. Jollekin voi noissa kuvioissa tulla hyväksikäytetty olo, voi tulla mustasukkaisuutta, jos herää tunteita ja tarve olla jollekin jotenkin erityinen... Ainakin kannattaa olla reilu kaikkia kohtaan, että jokainen tietää millä säännöillä pelataan..
Päihteet antaa iloa aikansa. Tai ainakin mulle antoi. Sitten haitat alko oleen suuremmat kuin ilot. Oon onnellisempi ilman, eikä mulle oo ongelma mennä keikoille ym selvin päin, vaikka muut dokais. Musiikki on jo itsessään niin kokonaisvaltainen kokemus. Ja monet muutkin asiat antaa huikeita kokemuksia/tuntemuksia..
Muutos on jatkuvaa; mieli muuttuu, elämäntilanteet muuttuu, näkemykset, miten kokee asiat. On kivaa, että utelias ja elämänjanoinen halutessaan kerkee moneen maallisen vaelluksensa aikana. Tietysti hyvä, jos pyrkii elämään niin, ettei vahingoita itseään tai muita..

Tosiaan kuunnella sisintään kuten Aura kirjoitti.