Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 135

Ihminen

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #2010 : 20. Elokuuta 2013 klo 09:07 »
  • Tykkää (0)

• Maailmaseni, eipä kuulosta yhtään parhaudelta (:<3
    Kirjattu
    Kyseenalaista kaikki, myös tämä.

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #2011 : 20. Elokuuta 2013 klo 09:29 »
  • Tykkää (0)

• Mun käytös menee yhä oudommaksi. En enää oikein pysy itseni mukana... shiit, oon sekoamassa jotenkin. Mitä teen ja minne menen?  ???

Anteeksi, en ole seurannut JB edesottamuksiasi (tai ylipäätään vähän kenenkään muunkaan), joten pahoittelut jos ja kun en tunne tilannettasi tarkkaan, mutta silti jotain haluan kirjoittaa.

Musta paras vaihtoehto on soittaa niille ihmisille, jotka työkseen auttavat noissa jutuissa. :) Onko kyse siitä, ettet halua myöntää tarvitsevani apua, ja siksi et hae sitä? Itelläni aikoinaan oli mentaliteetti "kyllä tästä selvitään yksinkin jne.", mutta sitten tajusin jossain vaiheessa, että jollen hoida tätä kunnolla, voi olla että tila menee vain pahemmaksi ja taistelen sen kanssa koko loppuelämän. Mietin että kyllä varmasti tästä itekin selviän, mutta onko se hienoa tapella mahdollisesti asian kanssa koko elämä siksi, että sai todistettua selviävänsä ilman muiden apua? :D Ajattelin että hoidetaan asia nyt nopeasti kuntoon, ettei tästä tule mitään koko elämän pituista riesaa. Kuitenkin tiesin että masennus vaikuttaa aivojenkin tasolla negatiivisesti, ja varsinkin pitkällä aikavälillä saa aikaan suurempia muutoksia.

Erakkorapu poisti kaikki viestinsä? :D Laitteles erakkorapu mulle jotain yksäriä jos nuo viestit katosi ilman sun omaa tahtoa.
    « Viimeksi muokattu: 20. Elokuuta 2013 klo 09:32 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2012 : 20. Elokuuta 2013 klo 20:49 »
  • Tykkää (0)

• Erakkorapu poisti kaikki viestinsä? :D Laitteles erakkorapu mulle jotain yksäriä jos nuo viestit katosi ilman sun omaa tahtoa.
    Ihan tarkotuksella poistin kun tuli sellanen kutina että vois vaikka. Aattelin ettei tuo mun viestien poistaminen nii pahasti kuitenkaan sotke keskusteluja ja tärkeimmät jutut onkin jo quotattu nii :D Aattelin muutenki että otan vähän lomaa tästä foorumista kun mulla ois Oikeitakin Juttuja joihin pitäs keskittyä, joten tuun pyöriin tänne sitte taas joskus kun on paremmin aikaa :) Heippa!
    Kirjattu

kaller

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2013 : 20. Elokuuta 2013 klo 21:13 »
  • Tykkää (0)

• Aattelin muutenki että otan vähän lomaa tästä foorumista kun mulla ois Oikeitakin Juttuja joihin pitäs keskittyä, joten tuun pyöriin tänne sitte taas joskus kun on paremmin aikaa :) Heippa!

Heippa!  :)

Toivottavasti kuitenkin lopulta tulet takaisin. Vaikka joskus tapasi ilmaista asioita on tuntunut yliampuvalta, olet kuitenkin ollut täällä varsin piristävä ja mielenkiintoinen vastavoima joillekin asioille ja tahoille.
    Kirjattu
    Master Builder, tell me how you make a temple?
    Tools and moon stones, you don't really need them, you know...
    Master Builder, tell me what the temple is made of?
    Deep inside you, you can build an invisible temple in your own imagination if you will!

gemma

• Vieras
    « Vastaus #2014 : 21. Elokuuta 2013 klo 11:13 »

Oisit nyt Erakkorapu pysyny täällä. Hämmensit mukavasti soppaa.. Ja toit uusia jatuksia. Mä tykkään dialogista vaikken ois ite samaa mieltäkään koko ajan..  :)
    Kirjattu

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2015 : 21. Elokuuta 2013 klo 14:08 »
  • Tykkää (0)

• Hämmensit mukavasti soppaa.. Ja toit uusia jatuksia. Mä tykkään dialogista vaikken ois ite samaa mieltäkään koko ajan..  :)

Nimeomaan! Erakkorapu on hieno mies, sellanen värikäs persoona. Eioo mitää järkeä lähteä tältä foorumilta, hyvä mesta. Tuu takasin.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2016 : 23. Elokuuta 2013 klo 17:22 »
  • Tykkää (0)

• Nimeomaan! Erakkorapu on hieno mies, sellanen värikäs persoona. Eioo mitää järkeä lähteä tältä foorumilta, hyvä mesta. Tuu takasin.

Itse asiassa jopa minä olen aloin pitää Ravusta :) En aiemmin ihan tajunnut tyypin juttuja...

Mutta mitäs tänään? Voisi sanoa että mun elämä on aika lailla muuttunut sen jälkeen kun pääsin opistolle. Oon nyt kirjailijalinjalla ja erittäin tyytyväinen siihen :) Heti löytyi useita tosi fiksun ja hienon oloisia kavereita, joiden kanssa tuli eilen vietettyä Taiteiden Yötä täällä Helsingissä :) Tänään oli sitten vuorossa opiskeluryhmän kanssa käynti elokuvassa (joo, tiedän, ei oo mitään perinteistä koulunkäyntiä tää!). Leffa oli 1960 Neuvostoliitossa tehty elokuvaversio Tsehovin novellista Nainen ja sylikoira. Todella melankolinen ja surullinen tarina rakkaudesta ja sen mahdottomuudesta.

Mutta joo, elämä hymyilee ja tuntuu että olen vihdoin löytänyt paikkani!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2017 : 23. Elokuuta 2013 klo 17:29 »
  • Tykkää (0)

• Mutta joo, elämä hymyilee ja tuntuu että olen vihdoin löytänyt paikkani!

Hienoa :)  :sydamia
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2018 : 23. Elokuuta 2013 klo 17:38 »
  • Tykkää (0)

• Ja niin - voisihan ne omatkin kuulumiset kirjoittaa ;)

Hain pakettiauton ja huomenna pitäisi muuttaa taas kerran. Josko sitä nyt sitten asuisi hetken samassa paikassa pidempään.
    Tosin kun olen semmoinen kulkuri-luonne ja elämästä puuttuu ankkuri, niin voihan se olla etten kauaakaan jaksa paikoillani olla kun veri vetää muualle  :)
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2019 : 24. Elokuuta 2013 klo 08:37 »
  • Tykkää (0)

• Aamu oli aika jännä kun oli ulkona sumua. Aika siisti fiilis oli herätessä. Vois joku aamu tehdä niin että lähtis ulos niihin aikoihin kun on sumusta. Kissa herätti vähän liian aikasin mut -.-' Sillä on vähän eri käsitys aikasin heräämisestä.
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2020 : 24. Elokuuta 2013 klo 17:34 »
  • Tykkää (0)

• Pizza leivät tehty ja pullat juuri valmistuivat. :) Toivottavasti onnistuivat tällä kertaa, jos edes maistuisivat joltain muulta kuin haujoilta ja hiivalta... ^^'
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #2021 : 26. Elokuuta 2013 klo 09:30 »

Tuli vietettyä eilen 8 tuntia sairaalan päivystyksessä kun vasen jalka halvaantui osittain....
    Lääkärit ymmällään kun kukaan ei tajua miksi näin kävi  :o
    Mitään loogista syytä halvaukselle ei löytynyt.
    Nyt kotona.... tilanteen seurailua ja aika näyttää miten tästä eteenpäin  :-\
    Kirjattu

gemma

• Vieras
    « Vastaus #2022 : 26. Elokuuta 2013 klo 10:24 »

Hui pelottavaa tommonen. Mulla puutui joskus nukkuessa jalka ja aamulla se ei ottanut päälleen heti.. Ite oisin varmaan aika hätääntynyt dreamerin tilanteessa, kun syytä ei keksitty. Voimia ja toivotaan, ettei uusiudu.. Voiko esim borrelioosi aiheuttaa tommosta?
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #2023 : 26. Elokuuta 2013 klo 10:55 »

Lääkärit epäilee/toivoo, että se olisi jonkinlainen tulehduksen aiheuttama hetkellinen halvaus. Nyt seurailen kotona tilannetta pari päivää ja jos helpotusta ei tule tai tila pahenee niin sitten takaisin sairaalaan ja lähdetään tutkimaan enemmän mm.magneettikuvaus selästä yms.
    Kirjattu

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2024 : 26. Elokuuta 2013 klo 13:14 »
  • Tykkää (0)

• Huh  :-\ Kai joku tulehdus voi tuon aiheuttaa, Toivottavasti voimat palautuvat siihen itsestään tai jokin looginen selitys löytyy pian vaikkapa magneettikuvauksista. Voimia, en usko että se jää ikuiseksi mysteeriksi.
    Kirjattu