Jahka saan läksyt tehtyä, menen pihalle haravoimaan ja kenties tekemään jotain muutakin, kenties kivikautisjuttuja (olen pyhittänyt leikkimökin mun paleojutuille, siellä on mun kivityökalut, käpyjä, kaiken maailman hyödyllisiä tikkuja joista saa vielä jotain, kunhan saan ideoita... ja kasvikuitujuttuja - yritin kerran tehdä lankaa ohdakkeen kuivista kukista saaduista kuiduista, se on tosi pehmeetä mutta lanka katkeaa, idea on vielä muhimassa - ensimmäinen saviruukkuni luonnonsavesta yms. Omassa huoneessa säilytän paria pientä kivityökalua, hammastikkua, katkennutta puista ongenkoukkua ja kahta launia). Tavoite on saada lehtiä haravoiduksi (

) ja tehdä/miettiä jotain muutakin. Nyt mietinkin, että olisko teillä ideoita mun "teemaksi"? Eli mitä voisin pohtia samalla kun haravoin? Tai sitten ehdottakaa mitä muuta tekisin kuin haravoisin. Tyyliin kerää männynneulasia

Tosin sitä ei kannata ehdottaa, oon kerännyt jo ison astiallisen ja ne odottaa mua mun huonees... (meinaan joskus tehä männynneulaskorin)
En tiiä meenkö paljasjaloin, voi tulla vähä kylmä... No ehkä jos puen muuten tosi lämpimästi. Mut silti varpaat jäätyy. No, ehkä mä kestän sen jos pysyn liikkeessä.
Hmm.. Valintoja, valintoja.

Venyi kauheeks romaaniks, sori. Mulla on tapana rönsyillä.