Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 193

Omppu

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #2880 : 10. Marraskuuta 2016 klo 14:28 »
  • Tykkää (1)

• Itse olen hyvin iloinen siitä, että vältimme juuri ydinsodan Venäjän kanssa. Sarkasmia? Ehkä. ;)

Täällä etelässä on ollut ihan hitsin lumista ja monta päivää enkä muista aiemmin nähneeni näin paljon lunta marraskuun alussa. Hieman hämmentävää, mutta onhan tuo toki paljon mukavamman näköistä kuin jokin ikuinen vesisade.
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2881 : 10. Marraskuuta 2016 klo 18:45 »
  • Tykkää (1)

• Ihmettelen miten nykyään ihmisiä ei näy iltaisin/öisin rentoina ja iloisina. Riemua jopa hippimpään tulevaisuuteen!
    Kirjattu

faråd

• Vieras
    « Vastaus #2882 : 11. Marraskuuta 2016 klo 15:35 »

Kuulin huhua että ensi viikolla lumet lähtis taas. Pitääpä tästä jalkautua siis vielä ulos talveen, kun sitä vielä on. :)
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2883 : 11. Marraskuuta 2016 klo 16:06 »
  • Tykkää (0)

• Tänään tuli hippeydestä mieleen antaa. Tiedän että ainakin tuusulassa ja helsingissä oli telttarannat..myös espoossa kai se boodom. Tuusulassa kun joskus ko rannan vieressä telttailin, niin aamupäivisin ohi meni "vanha hippi" ketä ihmetyeli etten siellä rannassa telttaile. Vaikka totes kaupungin sulkeneen sinne vievän tien "uimakauden jälkeen" sekä kieltänenn rannalla oleilun muina aikoina (auki taisi ranta olla 8-22 kesä- ja heinäkuun). No vanha hippi kerto että hänkin hankki teltan aikoinaan ja oleili rannalla kunnes poliisi alkoi ratsaamaan teltassa olijoita sekä kontrolloimaan ettei alkoholia juoda jne eli teltat pistettiin vähän aikaa pimeeksi kun polliisifikkarit alko näkyä...kaaottista menoa jatkettiin kunnes se loppu. Hippi kaveri perusti sitten perheen ja töitä paiski "hanttihommissa" tyyliin: kun pomo kyseli onko töitä tehty niin alaiset sano tehneensä parhaansa mukaan "25 tuntia vuorokaudessa" kulemma pomo oli ihmetellyt mikä se 25. tunti oikein on niin olivat sanoneet "se oli se ruokatunti".. että semmosta hippeydestä tänään .. joo em kaverilla on se telttakin vielä tallella (joku aikansa klassilkohippiteltta - en huonolta muistilta sitä jus saa päähä mutta joku tosi hippi voi huutaa hep ja valasta telttojen historiasta sen)

Helsingissä lauttasaaren telttarannasta tehtiin mökkiranta ja poliisien kesälomamökkilä toisesta puolesta. Espoon rannan surmat tietää varmaan jokainen.

Hippiä hippiä menoa kaikille!
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #2884 : 11. Marraskuuta 2016 klo 22:35 »

Tulipa tässä kieleen, että onko täällä monta hipandeerosta jotka on alusta saakka täällä hiippaillu? Oliko tää pykätty 2010 vai millos olikaan? Eipä muistu mieleen mistä tän sivun bongasin ekan kerran, itsehän en kovin kauaa ole täällä heilunu. Jep, hyvää viikonloppua kaikille  :)
    Kirjattu

faråd

• Vieras
    « Vastaus #2885 : 11. Marraskuuta 2016 klo 23:28 »

ihan kuin tää olis ollut jo aiemmin,,mut joo, ei tää taida olla kuin 2010stä kun ketjuja selailee taaksepäin....Hyvät vkloput :)
    Kirjattu

faråd

• Vieras
    « Vastaus #2886 : 12. Marraskuuta 2016 klo 11:34 »

Muksu tossa käveli tarkasti vesimukin kans, ja sitten sielt nosteli pöydälle kurpitsansiemeniä ja meinaa nyt kasvattaa niistä tomaatteja.. kuskaa nyt noit liotettui siemeniä muutamaa kerrallaan saaviin, missä meillä kasvaa pieni paprikantaimi :D

Hooh, jooh, tääl kun on juteltu tosi hippiin menoon, itel ei oo niin hippii kun verkkokursseja on kasaantunut ja pitää opiskella ja tehdä jotain oikeastaan koko aika.. toisaalt on must semmost toisenlaista hippii, kun kuitenkin aineina on maaperäekologiaa, ekotoksikologiaa ja ympäristökemiaa ym...toisaalt aina välillä tuntuu että tavallaan millä puolella mä nyt oikein olen,, kun on jotain just genetiikkaa yms . että mikä mm. geenimuuntelun luonne on vaikka omaan maailmannäkemykseen nähden (vaikka sitä tavallaan tehtäis sen eteen että ympäristön tila tavallaan paranis, kenties..niin mikä on hinta). Ja kans kun sitten ekotoksikologia voi olla käytännössä eläinkokeita, niin välillä kyllä mietin että mitä hittoa tuolla teen, mutta en mä tiedä, kai sitä kuitenkin mieluummin on mukana valvomassa/seuraamassa kehitystä edes, ettei se maailman meno lopu vaikka laittaisin ikäänkuin pään pensaaseen....mutta joo ristiriitaisia fiiliksiä ja aikamoinen vuori asiaa kokoajan käsillä. En jaksais jos mulla ei olis muksua, joka tuo elämään tosi paljon sisältöä ja myös tavallaan viattomuutta ja muistuttaa esim. siitä että vois lähtee mäkeen kelkkaileen :)

Eilen tosiaan käytiin sit pihalla kelkkailemassa ja teki hyvää. Aluks oli hitoksen kylmä, mutta siihenkin sitten tottui. Vesijärvi oli upeen näköinen, kun aurinko laski oranssina kairana pilvien alla ja oli pehmeen hämärää, jolloin kaikki katuvalot näkyi myös pehmeen oransseina vastarannalla ja ympärillä :)

Kirjattu

metsänii

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2887 : 13. Marraskuuta 2016 klo 12:03 »
  • Tykkää (0)

• Tänää taas auto kulettaa miut asikkalaan kavereitten ja koulun luo. Ylempi hippiäine mainitsi vesijärven, onko se jo jäässä? Ainakaan päijänteen vesi ei ollu viimeviikolla.. Nyt viikonlopun oon ollu muualla, niin en tiiä yhtää sen paikan säästä..
     Sain mummolta ihanan villapaidan :) Love you mummo <3     
    Kirjattu

faråd

• Vieras
    « Vastaus #2888 : 13. Marraskuuta 2016 klo 13:14 »

Ei ole jäässä vielä, sinä päivänä kun käytiin tuol rannalla, niin oli melkoisen kova tuuli, joka painoi jo jonkin verran paksuja mutta suhteellisen pieniä jäälauttoja ja sohjoa rantaan vellomaan. Aiemmin, kun oli pitkään tuuletonta, niin matalissa rannoissa oli jo jopa parikymmentä metriä rannasta ohut jääpeite, jossa näkyi eläinten jälkiä.

:) ehkä illast vois taas käydä kurkkaamassa, viimeistään huomenna sivutaan järveä taas.
    « Viimeksi muokattu: 13. Marraskuuta 2016 klo 13:21 kirjoittanut faråd »
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2889 : 15. Marraskuuta 2016 klo 05:22 »
  • Tykkää (0)

• Pitää joo etsiä Hiljaiset tarinat - Aste onnesta EP

Ei kyllä löytynyt. Ei voinut fiilistellä. Täytyy kyllä sanoa että musat on toistaiseksi lastenvideoiden korvaamaa. Nykymusasta voisin sanoa että tavallaan aika-ajoin aika "hippiä" on myös accuradio HitKast Fresh. Nykymusa ei välttämättä ole mennyt aivan kelvottomaksi.

Kirjattu

faråd

• Vieras
    « Vastaus #2890 : 15. Marraskuuta 2016 klo 08:34 »

jooh, ei sitä löydy varmaan mistään netist yms.. meilt se löytyy jostain pahvilaatikosta, kun lähtis kaiveleen :)

Kahvin makuinen aamu. oon alkanut coffeenistiks,, ihan tuntu jo psykedelialt eilen kun muutaman päivän kahvittomuuden ja muutenkin vähän kituuttelun jälkeen sai kupin kuumaa ja kaikkee uutta evästä :)
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #2891 : 15. Marraskuuta 2016 klo 13:23 »

Nykymusa ei välttämättä ole mennyt aivan kelvottomaksi.

No ei niin, koska meillä on Jukka Nousiainen.
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2892 : 15. Marraskuuta 2016 klo 16:17 »
  • Tykkää (0)

• No ei niin, koska meillä on Jukka Nousiainen.

Kiitti tästä, Jukka Nousiainen on mun suosikki samantien! :) Oletko tavannut kaverin? Mä olen alkanut diggaa ihmeen paljon tota mustaa musaa jenkeistä - siinä on sellasta vapaata menemisen meininkiä, he eivät säätele sanomisiaan tai peittele/kaunistele visioitaan vaan antaa palaa "nykyhipisti" vapaasti vaan fiilistä. Suomimusa on kanssa hyvää mutta mulle on ollut vähän hankalaa saavutettavaa just nyt ja tietty noi lasten videot täyttää ilman kuten FROZEN on menossa just.

jooh, ei sitä löydy varmaan mistään netist yms.. meilt se löytyy jostain pahvilaatikosta, kun lähtis kaiveleen :)

Kahvin makuinen aamu. oon alkanut coffeenistiks,, ihan tuntu jo psykedelialt eilen kun muutaman päivän kahvittomuuden ja muutenkin vähän kituuttelun jälkeen sai kupin kuumaa ja kaikkee uutta evästä :)

Silleen ... Musta kahvittelu tekee keltaiseksi. mulle ei kaffee putoa - ei ole ollut "aikaa" juoda kupillista teetä varmaan ainakaan kuukauteen. Sitävastoin olen alkanut juomaan mustaherukkamehua :)
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #2893 : 16. Marraskuuta 2016 klo 11:40 »

Kiitti tästä, Jukka Nousiainen on mun suosikki samantien! :) Oletko tavannut kaverin?

Kiitti itsellesi! Juu, olen nähnyt monet livekeikat ja jutellutkin useamman kerran. Tosi humaani tyyppi kaikin puolin, yhteiskuntakriittinen eikä yhtään rähinöivä, vähän friikki mutta silti mukavan tavallinen. Lavalla soolo-osuuksissa heittäytyy ihan omiin maailmoihinsa niin kuin Jimi Hendrix, ihan huikeaa. O0
    Kirjattu

faråd

• Vieras
    « Vastaus #2894 : 16. Marraskuuta 2016 klo 22:41 »

hmmm, en jotenkaa osaa kuunnella Nousiaista, mut voi olla että joskus viel kolahtaa.

jajoo, kahvi oli semmonen mitä kartoin vuosikausia, mutta jonkun aikaa täs on ollut paikoitellen sellanen olo että toi sopis päivään ja sit sil on menty.

Kirjattu