Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 218

Kalamalja

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #3255 : 04. Kesäkuuta 2021 klo 23:36 »
  • Tykkää (0)

• Moi
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3256 : 05. Kesäkuuta 2021 klo 02:21 »
  • Tykkää (0)

• Kirjattu

Kalamalja

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3257 : 19. Kesäkuuta 2021 klo 15:49 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olenkin hyvinkin iloinen, sain piiiiiitkääään haaveilemani museokortin. Ja kohta on aikaa sitä käyttää rutkasti.
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3258 : 04. Heinäkuuta 2021 klo 01:00 »
  • Tykkää (0)

• Tämä ei tavallaan ole enää ajankohtaista, kun vuorokausi on jo vaihtunut; mutta kuluneena päivänä täytin vuosia. Samalla päivämäärällä tasan 50 vuotta sitten Jim Morrison kuoli ja Julian Assange syntyi, oma syntymäni sentään tapahtui hiukan myöhemmin.
    Kirjattu

Kalamalja

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3259 : 04. Heinäkuuta 2021 klo 09:40 »
  • Tykkää (0)

• Hyvää syntymättömyyspäivää

https://youtu.be/ei0dlK_qUFk

Pelle Spreijaa
    Kirjattu

Kalamalja

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3260 : 04. Heinäkuuta 2021 klo 09:43 »
  • Tykkää (0)

• Piis  :peukku
    Kirjattu

somppu

• Vieras
    « Vastaus #3261 : 04. Heinäkuuta 2021 klo 12:33 »

Tänään olenkin hyvinkin iloinen, sain piiiiiitkääään haaveilemani museokortin. Ja kohta on aikaa sitä käyttää rutkasti.

Minäkin hankin pari viikkoa sitten 👌🏻 odottelen vielä, että saapuu postissa. Koodilla pääsee onneksi museoihin jo nyt 😊

Synttärionnittelut Hermit of Think-Follow 🥳
    Kirjattu

Kalamalja

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3262 : 11. Heinäkuuta 2021 klo 09:32 »
  • Tykkää (0)

• Joo, en ole minäkään vielä fyysistä korttia saanut postiluukusta, saa nähä milloin tulee. Noi koodit olis, mutta en ole niillä mennyt. Onneks kortin aika alkaa pyörii kun ekan kerran sitä vilauttaa vasta. Mulle oli yllätys, että museokortti käy siihen Triplan musamuseoonkin, näin olen ymmärtänyt. Luulin ettei.
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3263 : 14. Heinäkuuta 2021 klo 14:48 »
  • Tykkää (0)

• Toivoin lämmintä ja valoisaa kesää, sellaisen toden totta sain.
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3264 : 20. Heinäkuuta 2021 klo 09:37 »
  • Tykkää (1)

• Tänään on jalat hieman kipeät, sillä tein eilen semmoisen 57 kilsan pyöräretken. Enkä millään huippupyörällä, vaan 20-tuumaisella kolmivaihteisella ex-taitettavalla (ei taitu enää, ruostunut kiinni!), eikä alustakaan ollut aina mitään kaupunkilaista huippubaanaa. Mutta mahtavaa, että tuli tehdyksi. Maisemat ja paikat kohtaa aina niin paljon paremmin fillarin selästä kuin auton ratista.
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #3265 : 29. Heinäkuuta 2021 klo 21:14 »

Tänään, kun tulin pitkän päivän jälkeen töistä,, vähän ihmettelin, kun semmone iäkäs naapurin pappara näytti siltä että se jotai taisteli biojäteastian kanssa. Se oli dyykkaamas sielt ruokaa. Se sanoi jotai että jotku ei antanut ruokaa ja se oli vähän vihainen, että meinaaks ne tappaa sen nälkään! Kävin sit hakee sille jotai tölkkimuonaa ja lopult tein nopeesti muusii ja papui ja pistin ketsupin mukaan (koska oon huono kokki!,, ja niitä meillä lähinnä on).

Se kaikkee juttuu kertoi vähän sitä sun tätä siel roskiksil,, vähän diippii kelailuu tavallaan: omasta elämästä, kohtaloista, kavereista, jotka jo kuollut.. Just siit että aika meidät kaikki joskus jättää. Sillä nuoruus oli kai jossai laitapuolella.., ja sit nyt ollaan tässä.

Tietenki jäin sitä ajattelee, mutta kun on tää elämä ja... Aikaa rajallisesti. Ja joskus tuntuu että ihan loputtomasti! En tiiä, välillä tuntuu että hukkaan vaan jotain, mutta toisaalt se tunne on ihan hyvä. Ehkä vois vaan hengaa tätä elämää "täällä tänään" ja näillä mennään. Ei tarvi ain jahdata sen syvempiä.

Ja täällä tänään tuntui mm. siltä että luonto iloitsee siitä, kun on satanut ja saa taas heräillä henkeen. Musta kaikki kasvit näyttää nyt jotenki onnellisilta ja aamulla oli jänöjä syömässä tuoreita lehtiä kans jotenki,, näytti niin kaunillta ja todelta, miten sade antaa niin paljon.
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3266 : 31. Heinäkuuta 2021 klo 00:07 »
  • Tykkää (0)

• Olen ollut viitisen päivää mökillä. Täällä olen äänitellyt lauluosuuksia tuleviin uusiin musiikkikappaleisiin, ja homma on hoitunut niin sujuvasti ja iisisti, että olen ehtinyt perinteisessäkin mielessä "mökkeillä" ihan kunnolla. Olen siis lämmitellyt rantasaunaa, käynyt soutamassa, lueskellut, heitellyt pihalla frisbeetä ja tehnyt luontohavaintoja. Ilmat ovat olleet sadevoittoista perjantaita lukuun ottamatta ihanat, ja sadettakin kaipaa ainakin luonto. Yhden jännän asian olen todennut: jostain syystä täällä tulee ihan eri lailla luonnollisesti nälkä kuin normiasuinpaikassa. Siellä usein vain syö aikataulun mukaan.
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #3267 : 31. Heinäkuuta 2021 klo 12:51 »

Tääl satelee kivan useasti, mitä toivoinkin, mutta on myös aurinkoa ja sopivasti lämpöä  ^-^ ja nyt tuulee kivasti. Lahes on tänään joku festari ja siel on just nyt meneillään Taravamarkkinoiden Kevät  :sydamia

Sain naapurin ukkelille vietyy viel mansikkakiisselii, banskui ja suodatinpusseja. Se oli saanu frendiltään leipää ym..
    Pavut ja tomaattimurska ei ollut niin maistunut, mut kokonaisen ketsuppipurkin se oli täs välissä vetäny  :D

Huh, enää viikko töitä ja sit kaks lomaa!
    « Viimeksi muokattu: 31. Heinäkuuta 2021 klo 12:54 kirjoittanut Suttenkoistu »
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3268 : 03. Elokuuta 2021 klo 10:23 »
  • Tykkää (1)

• Olympiakisoja olen jonkin verran tiiraillut. En erityisemmin tiedä urheilusta, enkä osaa (tai halua) ennakkoon katsoa, mitä urheilulajia on tarjolla milloinkin. Kun kisoissa on niin valtava määrä lajeja, tulee usein mukavasti yllätyksenä, mitä Areena näyttää. Tänä aamuna ruudussa näkyi naisten kajakkikaksikko ja sen jälkeen ratapyöräilyä. Ei olisi ihan ekana tullut mieleen... Kisojen aikana olen katsellut myös ainakin katukorista (3x3), tennistä, golfia, esteratsastusta, telinevoimistelua, lainelautailua, purjehdusta, beach volleytä (mikä minusta on älytön juttu, kun ottelut käydään neljältä puolelta suljetulla stadionilla eikä rannalla, haha), tavanomaista lentopalloa, tavanomaista pyöräilyä, uintia, painonnostoa ja yleisurheilua.
    Kirjattu

Kalamalja

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3269 : 08. Elokuuta 2021 klo 07:45 »
  • Tykkää (0)

• En itekään seuraa urheilua, yllätin itseni kattomasta yks päivä uimahyppyjä, sekä eilen baseballia :D
    Pikkasen jopa jännitin Japanin puolesta, se ottikin kultamitalin Jenkkien nenän edestä.
    Hyvä nousevan auringon maa :)
    Kirjattu