Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 33

Nefi-

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #480 : 15. Kesäkuuta 2011 klo 10:21 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos vihreäkaupunki :)
    Niin mietinkin että olisin tarkkaillut tätä joitakin päiviä, jos menisi itsekseen ohitse. Mutta en nyt tiedä sitten pystyykö tässä seurailemaan koska esim. juominen voisi olla ihan mukavaa  ;D Kuume laski, eilen tosissaan nousi äkillisesti korkea kuume. Kurkku turvonnut ja punainen ja siellä on valkoisia täpliä. Yritän nyt valkosipulia nauttia paljon sekä inkivääriä ja kardemummaa.. Ehkä helpottaisi, jääpaloja imeskelen myös. Hyvällä tuurilla eräs kaveri kävisi puolestani kaupassa koska itse en sinne kykene.
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #481 : 17. Kesäkuuta 2011 klo 16:06 »

Tänään selvisi, että läheisellä ystävättärelläni on kasvain???  :'(
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #482 : 17. Kesäkuuta 2011 klo 21:41 »
  • Tykkää (0)

• Ikävä juttu CF. :/ Halaus sinne surua lievittämään :sydamia2

Ilmottauduin erääseen vapaaehtoishommaan, vaikka mietin edelleen onko minusta siihen. Pyöräilin tänään myös keskustassa, ja pari naista ilmoitti minulle ystävällisesti että sillan jälkeen poliisit ratsaavat pyöräilijöitä, että ei kannata ajaa jalkakäytävällä jos ei halua saada sakkoja. Kiitos heille, säästyin sakoilta ja tiedän nyt ettei siinä saa pyöräillä jalkakäytävällä. Välitin myös tiedon eteenpäin eräälle pyöräilijälle.
    « Viimeksi muokattu: 17. Kesäkuuta 2011 klo 21:43 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #483 : 19. Kesäkuuta 2011 klo 09:36 »
  • Tykkää (0)

• Huomaan tämän ilmiön muuallakin: ihmiset ovat olleet jossain eilen  ja toissapäivänä (okei, eilen foorumia päivitettiin, mutta joka tapauksessa). Onko nyt joku yleinen tapahtuma tai loma-aika jonka olen missannut :o?

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #484 : 19. Kesäkuuta 2011 klo 09:53 »
  • Tykkää (0)

• Provinssi ja juhannuksen harjoitteluviikonloppu :)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #485 : 19. Kesäkuuta 2011 klo 09:59 »
  • Tykkää (0)

• Aa, Provinssissa varmaan moni onkin. Juhannuksen harjoittelu :o.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #486 : 21. Kesäkuuta 2011 klo 12:35 »

Olipa huikea ukonilma äsken! Etäämmällä jyrisee vieläkin. Luonto laittoi itsensä oikein kunnolla peliin!
    Kirjattu

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #487 : 21. Kesäkuuta 2011 klo 14:52 »
  • Tykkää (0)

• Joo niin oli ainakin Tampereella. Arvaa kuka polki vesisadetta karkuun fillarilla. En kerenny...
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #488 : 21. Kesäkuuta 2011 klo 16:35 »

Jees, Tampereella nimenomaan. Nyt paistaa aurinko. :)

Fillarilla karkuun polkemisesta tulee mieleen yksi sattumus Oulun-vuosiltani. Oli ollut epävakainen kesä, ja yhtenä päivänä ilma rupesi lämpenemään ihan kamalaa kyytiä, varmaan useamman asteen tunnissa. Olin pyörän kanssa liikkeellä, ja kun helleraja oli ylittynyt jo muutama aste sitten, mieleen tupsahti ajatus: "Tämä ei voi jatkua loputtomiin! Pian kyllä poksahtaa." Ja niin poksahti. Rajuilma alkoi rankkasateineen niin nopeasti, että jäin pitelemään keliä yhteen alikulkutunneliin. Siihen pysähtyi sitten noin viisi muutakin pyöräilijää. Pian kummastakin suunnasta alkoi pyörätien asfalttipintaa pitkin kuohua sadevesi koskena tunneliin. Sadevesiviemäri imi vain osan vedestä. Onneksi siinä vaiheessa, kun kengät rupesivat kastumaan, ukkonen oli mennyt hiukan ohi ja sade hiljenemässä, niin että saattoi lähteä jatkamaan matkaa.
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #489 : 22. Kesäkuuta 2011 klo 13:36 »
  • Tykkää (0)

• Yritän keksiä tekemistä jotta ei tarvisi tyhjätä ja penkoa piharoskista.. (Avaimet hukassa ja roskis on viimeinen mahdollinen paikka..  :()
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #490 : 22. Kesäkuuta 2011 klo 21:46 »
  • Tykkää (0)

• Löytyikö avaimet vip?

Tänään sain jalkaani kahden peukalonkynnen kokoisen rakon, joka puhkesi omia aikojaan. Ensi viikon tiistaina pitäisi lähteä reissuun toiseen maahan viikoksi, voi tulla säätöä.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #491 : 22. Kesäkuuta 2011 klo 22:19 »
  • Tykkää (0)

• Ei löytynyt. Ei löytynyt myöskään poliisin löytötavaroista. Nyt kun olen hyväksynyt avainten hukkumisen, ne luultavasti ilmaantuvat parin päivän sisällä jostain.
    Hei, mäkin sain rakkuloita, käsivarteen. Kiehuva aamupuuro päätyi lautasen sijaan kädelle ja paloi samantien kiinni ihoon. Niitä nyt hoidellut, toinen jo puhkesi ja uusi hyvännäköinen iho rakon alta pilkottaa  :D Isompi rakko vaatii vielä hellyyttä  ;)
    Kirjattu

Northwind

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #492 : 22. Kesäkuuta 2011 klo 22:36 »
  • Tykkää (0)

• Tapasin pitkästä aikaa ainutta suomalaista ystävääni. :) Meillä oli taas aivan loistavat keskustelut, muutaman kaljan ohella.
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #493 : 23. Kesäkuuta 2011 klo 08:16 »
  • Tykkää (0)

• Tänään autan ystävääni muuttamaan melkein naapuriin. :)
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #494 : 23. Kesäkuuta 2011 klo 17:05 »

Voi luoja! Missä jonossa olen seissyt, kun on jaettu tällaista karmaa? Olen jo monena päivänä hämmästellyt, miten sade (joko kuuro tai pidempiaikainen) alkaa juuri, kun olen lähdössä ulos. (Tätä on tapahtunut usein aiemminkin.) Tänään ei ollut satanut pisaraakaan koko päivänä, ja sade alkoi jälleen täsmälleen sillä välillä, kun pukeuduin ja suuntasin käytävän & pyörävaraston kautta ulkoilmaan. Vettä satoi niin kauan kuin olin asioidenhoitoreissulla – ja paljon. Kaiken lisäksi olin valinnut jalkaani vahingossa väärät kengät. Oikean jalan sukasta valui väännettäessä kuravettä, kun olin palannut kotiin. Ja välittömästi palattuani ulkona alkaa kirkastua... Ou mai gaad! ???
    Kirjattu