Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 34

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
Vs: Tänään
« Vastaus #495 : 24. Kesäkuuta 2011 klo 16:34 »
  • Tykkää (0)

• Tänään tullessani kotiin huomasin uusia tavaroita olevan asunnossa. Uusi kämppis on siis tullut, uusi aikakausi alkaa! Kämppis on loppujen lopuksi iso osa elämää, sillä hänen kanssaan on todennäköisesti tekemisissä lähes joka päivä. Uskon hänen olevan ulkomaalainen, sillä hänen muutama keittiötavaransa on melko epäsuomalainen. Mukavaa saada kämppikseksi ihminen toisesta maasta! :)

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #496 : 26. Kesäkuuta 2011 klo 11:58 »
  • Tykkää (0)

• Voi luoja! Missä jonossa olen seissyt, kun on jaettu tällaista karmaa? Olen jo monena päivänä hämmästellyt, miten sade (joko kuuro tai pidempiaikainen) alkaa juuri, kun olen lähdössä ulos.

Minulla puolestaan on ihan päinvastoin: kaikkialla sataa silloin kun olen poissa tai nukkumassa. Hyvä sää tuntuu seuraavan minua. Eniten hämmästyttää Lontoo, koska kaikki väittivät, että siellä sataa koko ajan ja sade alkoi vasta kun olin lähdössä kotiin. Toiset valittavat juhannuksen huonoista säistä, mutta kyllä on ollut aurinkoista siitä lähtien kun minä palasin Suomeen :D
    Muutenkin kyllä hyvä karma tuntuu seuraavan minua. Minulla on tällä hetkellä kaikki NIIN hyvin, että alan todella uskoa karmaan. Eivät kaikki asiat voi vain itsestään järjestyä yhtäkkiä.
    Kirjattu

Miffy

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • so mothafuckin' zen
    « Vastaus #497 : 26. Kesäkuuta 2011 klo 15:12 »
  • Tykkää (0)

• En keksinyt mihin ketjuun tämän kirjottaisin mutta koska tänään on tänään ja asia (taas) tänään tuli mieleen, niin tuo sivun yläreunan teksti vääntyy mun päässä aina muotoon "ennen hipit oli rautaa, nyt ne on softaa".

Har har har :P
    Kirjattu
    meditoi mun kaa, beibe

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #498 : 27. Kesäkuuta 2011 klo 20:12 »
  • Tykkää (0)

• Tänään näin rastatukkaisen tytön joka oli koristanut hiuksiaan pujottamalla rastoja läpi muutamasta alumiinisissa juomatölkeissä olevista pienistä repäisykahvoista. Söpöä.

Tänään myös kämppikseni ja vanhempani tapasivat tuossa käytävällä, ja kämppikseni sanoi englanniksi että olen kovin auttavainen. Olin vähän yllättynyt, koska en ole kokenut suhtautumistani ihmeellisenä. Olen vain pyrkinyt toimimaan kämppistäni kohtaan juuri niin kuin toivon itseni suhtautuvan muihin ihmisiin, vaikka se olisi kuinka epäluontevaa.

Juuri nyt koen samankaltaista rauhallisuutta, jota voi kokea kun on ollut poissa kaiken hälinän keskeltä jonkin aikaa tai on meditoinut säännöllisesti. En tiedä johtuiko tämä ihmisestä jonka tänään tapasin vai jostain muusta asiasta, mutta olo on kummallinen koska sen eteen ei ole nähnyt vaivaa.

Shallallaa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #499 : 29. Kesäkuuta 2011 klo 18:27 »
  • Tykkää (0)

• tänään minulla ei mene kovin hyvin.
     KOSKA
    Eilen ensin sovin yhen mun kaverin kanssa että mennääm juomaan mutta mun piti saada joku paikka minne menisin yöks. Siks mun piti saada mun toinen kaveri mukaa. Mutta sitten ku ooteltiin hakijaa ni se mun kaveri kyllästy kaikkiin muihin ihmisii ketä siel oli ja haukku ne pystyy joten sanoin että voi painua vittuun, ja se lähtiki pois. Joten mulla ei ollu enää paikkaa minne menisin yöks. En kuitenkaa jaksanu vielä soittaa mammalle että en meekkää sinne yöks. Mutta tottakai se mun kaveri käski äitiään soitta mun äitiille ja se myös kerto keitten kanssa mä oon ja minne menossa. Siksipä äiti sitten ilmesty vesitornin juurelle juuri ku me meinattii alottaa juomaa ja pakotti mut mukaansa. Ja ei sekään vielä ois niin paljoa haitannu mutta ku sen piti ottaa mun kavereittenki kaljat mukaansa. Siinä vaiheessa kilahdin sille kun se ei ees antanu mun kävellä kotiin vaan pakotti mut sen kyytiin.
    Sitte kotona isä katkas liittymän ja tänä aamuna mamma hommas nuorisotyöntekijät meille.
    Nyt mun pitää mennä jonnekki psykiatri hommaan mielenterveys tutkimukseen ja joku perhe neuvottelija tulee meille sopimaan perheen säännöistä.

HAUSKAA PÄIVÄÄ KAIKILLE ! (: toivottavasti teillä menee vähän paremmin (:
    Kirjattu
    kesää odotellessa.

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #500 : 01. Heinäkuuta 2011 klo 15:01 »
  • Tykkää (0)

• ^Mielestäni äitisi toimi ihan oikein, koska olet kovin nuori juomaan. Eri asia, jos olisitte yhdessä sopineet, että saat juoda pari kaljaa. Tosin tuskin kukaan äiti antaa 15-vuotiaan vielä juoda, 16 ja 17 on jo vähän eri.
    Nuorisotyöntekijä ja psykiatri saattaa kuulostaa liioittelulta, mutta jos ette muuten pysty sopimaan säännöistä, niin luulisin senkin olevan ihan hyvä juttu. Koita ymmärtää, että äitisi on vain kovin huolissaan.

Toivottavasti kaikki kuitenkin järjestyy, en halua kuulostaa kusipäältä  :)

Ja minulla todellakin on hauskempi päivä sillä sain avaimet uuteen kotiini ja nyt istun tyhjän asunnon parvekkeella jaksamatta tehdä oikein mitään. Unohdin imurin kotiin, joten en voi lattioitakaan siivota. Keittiön kaapit pyyhin jo ja tiskasin astiat ja järjestelin kaikki mukana tuomani vähäiset tavarat omille paikoilleen.
    Kirjattu

Shallallaa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #501 : 05. Heinäkuuta 2011 klo 17:51 »
  • Tykkää (0)

• no juurikin siksi tässä vähän ketuttaa ku noi psykiatrit menee vähän yli.. O.o mutta minkäs teet ! (: äitini kun on kovin tiukka kaikissa asioissa, ajattelee aika eritavalla maailmasta ku minä.

ja kuulostaa aika rennolta istuskella tyhjässä asunnossa ! (:
    Kirjattu
    kesää odotellessa.

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #502 : 06. Heinäkuuta 2011 klo 04:14 »
  • Tykkää (0)

• Kuulostaa siltä Shallallaa että äitisi on hyvin huolissaan sinusta. Minulle tulee kuva siitä ettei hän tiedä miten kommunikoida sinun kanssasi, joten hänen on pakko turvautua muiden apuun. Yritä ymmärtää vanhempiasi niin uskon että hommat lähtevät lutviutumaan. Ja kun huomaat että vanhempasi ajattelevat jollain tavalla kummallisesti, silloin vasta pääsee alkuun. Tämä pätee kaikkien ihmisten ymmärtämisessä. On ensin ymmärrettävä millä tavalla toinen ajattelee.

Tänään olen aika tööt.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #503 : 15. Heinäkuuta 2011 klo 23:53 »

Hurja kotimaan matkapäivä takana. Kävin muun muassa Pihlajaveden erämaakirkossa soittamassa urkuharmonia. Luit oikein. Yksin, ilman yleisöä. Kirkon ovi oli auki ja harmonikin käytettävissä. Ihana kokemus!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pihlajaveden_erämaakirkko
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #504 : 16. Heinäkuuta 2011 klo 08:04 »
  • Tykkää (0)

• ^ Hienoa seutua! Meillä, tai isällä, on mökki Pihlajavedellä.
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #505 : 16. Heinäkuuta 2011 klo 21:54 »
  • Tykkää (0)

• tapasi tänään ihanan vanhan (12 vee) karkeakarvaisen mäyräkoiran, joka nuoli ja nuoli ja nuoli ja nuoli...
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #506 : 18. Heinäkuuta 2011 klo 21:24 »
  • Tykkää (0)

• Lainaus
    Jotkut meistä saattavat mieluummin mennä omaan huoneeseensa, lukita oven ja hakata tyynyä. Tätä kutsutaan "pääsemiseksi kosketuksiin vihamme kanssa". Mutta en usko, että näin lainkaan pääsee kosketuksiin vihansa kanssa. Itse asiassa en usko, että niin pääsee kosketuksiin edes tyynyn kanssa.

- Thich Nhat Hanh, Rauha on jokainen Askel

Mikaela Elo

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #507 : 18. Heinäkuuta 2011 klo 21:33 »
  • Tykkää (0)

• Keltainen, muuttamisessa on niin ihanaa just se uusi kaikuva tyhjä asunto, sen siivoaminen, seisominen keskellä huonetta.. pyörii ympäri siinä ja laittaa silmät kiinni,,,kaikki uusi on vielä edessä, uusi alku,,ah! ja se viimeinen kerta kun sulkee entisen asunnon oven..huoh.. :) kun mä muutin tähän, tulin ekaa kertaa tänne tyhjään asuntoon, istuin vaan puoli tuntia olohuoneen lattialla hiljaa yksin...mun oma koti <3

tänään mä pesin mun matot, kiva kesäpäivä kaikenkaikkiaan! mulla on nyt loma, ja mä toivoisin että mulla olis aina loma  8)
    ainiin ja eilen poimin mökin takapihalta maailman parhaimman salaatin; jääsalaattia, roomansalaattia, viinisuolaheinää, basilikaa, persiljaa, ruohosipulia, valkosipulinvarsia ja kehäkukkia...voiko olla parempaa?
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #508 : 21. Heinäkuuta 2011 klo 11:46 »

Huikeaa. Näin pimeää heinäkuun keskipäivää en muista vähään aikaan nähneeni. Taivaalla on ollut sellaisia pilvisyysmuotoja, ettei näe joka vuosi, suoraa viivaa poikki pilvitaivaan ynnä muuta. Pian kone kiinni, ulkona jyrisee jo siihen malliin. Me olemme pieniä.
    Kirjattu

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #509 : 22. Heinäkuuta 2011 klo 17:55 »
  • Tykkää (0)

• Keltainen, muuttamisessa on niin ihanaa just se uusi kaikuva tyhjä asunto, sen siivoaminen, seisominen keskellä huonetta.. pyörii ympäri siinä ja laittaa silmät kiinni,,,kaikki uusi on vielä edessä, uusi alku,,ah! ja se viimeinen kerta kun sulkee entisen asunnon oven..huoh.. :) kun mä muutin tähän, tulin ekaa kertaa tänne tyhjään asuntoon, istuin vaan puoli tuntia olohuoneen lattialla hiljaa yksin...mun oma koti <3

Ah odotan niin sita hetkea kun voin lopullisesti sulkea lapsuudenkodin oven ja oikeasti asua omillani. Taalta Alankomaista kasin on kovin vaikea tehda muuttoa :D No ehka mies on vienyt sinne sangyn. Han uhkasi menna sinne viikonlopuksi ihan vain istumaan keskelle lattiaa ja nauttimaan omasta kodista.
    Kirjattu