Minulta löytyy, öäh, 11 lävistystä, kaikki päässä (no suurin osa korvissa). Aloitin lävistysten ottamisen 14-vuotiaana ja innostuin, joten onhan niitä ehtinyt tulla muutama ja muutama tippua matkastakin. Vähän oon kyllästynyt näyttämään tällaselta rautanaamalta, mutten ihan vielä osaa luopua edes osasta. Voisi alkaa siirrellä koruja päästä alemmas

Tatuointi-ideakin on ollut parisen vuotta samana, paikka päätettynä ja kaikki. Nyt olisi jopa rahaa hankkia se, mutta katsellaan nyt. En vielä tiedä kenelle haluun mennä sen teettämään, se on tässä enää ongelmana. Ihan kuka tahansa sunnuntaitatskaaja ei kelpaa, en halua rumaa kuvaa.
Ai niin. Mulla on korvissa siis 7 reikää, joista 5 on itse tehtyjä. Ostin ihan apteekista steriilin injektioneulan, siihen saa kivasti neulan sisään sen korun eikä tarvi pelkkään reikään alkaa korua neulan jälkeen työntää. Koru tulee siis kätsästi mukana kun vetää neulan pois (tosin jos käyttää normaalia korvista niin joutuu vähän aikaa elämään lukko etupuolella, ellei sitten työnnä neulaa korvan takaa läpi).