Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tatuoinnit & lävistykset - 4

peaceana

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
  • me, kitara ja maailma.
Vs: Tatuoinnit & lävistykset
« Vastaus #45 : 05. Tammikuuta 2011 klo 18:15 »
  • Tykkää (0)

• Onko kukaan muuten hipeistä tehnyt itse itsellensä lävistyksiä?
    Mä oon tehnyt korvalävärini isolla neulalla, ihan hyvät tuli ja säästyi rahaa.

Oon suunnitellu toiseen korvaan tekeväni ite, saa nähdä uskallanko... Poltitko sä sitä neulaa vai miten?
    Ja tatuoinnin/tatuointeja aion hankkia, mietin kuvaa vielä tässä täysi-ikäisyyttä odotellessa.
    « Viimeksi muokattu: 05. Tammikuuta 2011 klo 18:19 kirjoittanut peaceana »
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #46 : 05. Tammikuuta 2011 klo 22:04 »
  • Tykkää (0)

• Onko kukaan muuten hipeistä tehnyt itse itsellensä lävistyksiä?
    Mä oon tehnyt korvalävärini isolla neulalla, ihan hyvät tuli ja säästyi rahaa.

Oon suunnitellu toiseen korvaan tekeväni ite, saa nähdä uskallanko... Poltitko sä sitä neulaa vai miten?
    Ja tatuoinnin/tatuointeja aion hankkia, mietin kuvaa vielä tässä täysi-ikäisyyttä odotellessa.

Mä "puudutin" korvalehdet jääpalapussilla, sitten kun ne oli tunnottomat niin vedin vaan neulalla läpi, ja se neula tosiaan saa olla aika paksu että se korviksen tappi mahtuu sitten kans reiästä läpi. Desinfioin neulan, mut kai sitä polttaakin vois. Tietty noi itsetehdyt reiät on ehkä vähän herkempiä tulehtuun että kannattaa käyttää sitten ihan aitoja hopea-tai kultakorviksia minimoidakseen tulehdusriskin.

Hei mutta hipit, pidemmän aikaa oon miettinyt jo yhtä tatskaideaa joka liittyy kiinnostukseeni tarot-kortteja kohtaan.
    http://2.bp.blogspot.com/_sLB9XnEWDNU/Sb2wseWxEOI/AAAAAAAAAJw/wcov4uPohFg/s320/thothWheel.JPG

Eli jos ottais tosta kortista ton kohtalonpyörän ihan mustana vaan vasemmalle puolelle rintakehää (sydän <-> kohtalo), aika pieni se olis. Olisko ihan tyhmä idea? En osaa päättää, kertokaa mielipiteitä ja ideoita. :)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #47 : 05. Tammikuuta 2011 klo 22:13 »
  • Tykkää (0)

• ^ Jos idea on omasta mielestäsi oiva, niin miksi et ottaisi? Älä vain muodosta esimerkiksi vippiäisen mielipiteen perusteella päätöstä kuvan ottamisesta, jota katuisit jo hetipian  ;) Siispä jäävään itseni toisten kuvien/ideoiden kommentoimiselta  ;D
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #48 : 05. Tammikuuta 2011 klo 22:26 »
  • Tykkää (0)

• No mutta kun oon vähän kahden vaiheilla. Mietin että tuleeko jollakulla jotain sellaista mieleen mitä itse en oo tullut ajatelleeksi tatuointeihin liittyen. Tatuointi kun nyt kuitenkin kestää koko loppuelämän tossa iholla...
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #49 : 05. Tammikuuta 2011 klo 22:39 »
  • Tykkää (0)

• Näkökulmia ja ahaa-elämyksiä  :D Tatuointien ideoiminen on hauskaa. Itsellä on selvä visio tulevasta kuvasta, paikka on vielä hakusessa..
    Kirjattu

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #50 : 06. Tammikuuta 2011 klo 12:44 »
  • Tykkää (0)

• Yksi tatuointi olkapäässä, joka pitäisi joskus uudelleen värittää ja vanhoja lävistyksiä, joita en enää käytä mukavuussyistä. En ole kyllä katunut tatskaa, jonka otin yli kymmenen vuotta sitten :)
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Hypocrite

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #51 : 06. Tammikuuta 2011 klo 13:16 »
  • Tykkää (0)

• Minulta löytyy, öäh, 11 lävistystä, kaikki päässä (no suurin osa korvissa). Aloitin lävistysten ottamisen 14-vuotiaana ja innostuin, joten onhan niitä ehtinyt tulla muutama ja muutama tippua matkastakin. Vähän oon kyllästynyt näyttämään tällaselta rautanaamalta, mutten ihan vielä osaa luopua edes osasta. Voisi alkaa siirrellä koruja päästä alemmas ;D

Tatuointi-ideakin on ollut parisen vuotta samana, paikka päätettynä ja kaikki. Nyt olisi jopa rahaa hankkia se, mutta katsellaan nyt. En vielä tiedä kenelle haluun mennä sen teettämään, se on tässä enää ongelmana. Ihan kuka tahansa sunnuntaitatskaaja ei kelpaa, en halua rumaa kuvaa.

Ai niin. Mulla on korvissa siis 7 reikää, joista 5 on itse tehtyjä. Ostin ihan apteekista steriilin injektioneulan, siihen saa kivasti neulan sisään sen korun eikä tarvi pelkkään reikään alkaa korua neulan jälkeen työntää. Koru tulee siis kätsästi mukana kun vetää neulan pois (tosin jos käyttää normaalia korvista niin joutuu vähän aikaa elämään lukko etupuolella, ellei sitten työnnä neulaa korvan takaa läpi).
    « Viimeksi muokattu: 06. Tammikuuta 2011 klo 13:19 kirjoittanut Hypocrite »
    Kirjattu
    Herää ja kukoista, ulkona venaa psykedeelisen kaunis maailma.

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #52 : 06. Tammikuuta 2011 klo 13:18 »
  • Tykkää (0)

• guaaarwa, mun miehellä on kohtalonpyörä rinnassa, keskellä tosin. :) Ihan mielettömän hieno, ota ihmeessä.
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

peaceana

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • me, kitara ja maailma.
    « Vastaus #53 : 06. Tammikuuta 2011 klo 16:31 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos guaaarwa neuvoista, ehkä mä uskallan jos puudutan korvan ensin. Ja voishan tota Hypocriten mainitsemaa injektioneulaakin kokeilla, riippuu tietysti mitä maksaa.
    Ja toi kuva on upee, ota se.

Kirjattu

Hypocrite

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #54 : 06. Tammikuuta 2011 klo 20:20 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos guaaarwa neuvoista, ehkä mä uskallan jos puudutan korvan ensin. Ja voishan tota Hypocriten mainitsemaa injektioneulaakin kokeilla, riippuu tietysti mitä maksaa.
    Ja toi kuva on upee, ota se.
    Injektioneulat on siinä ehkä euron luokkaa, jos sitäkään. Niitä taitaa olla 1.2mm ja 2mm koissa, normaaliin korvikseen riittää 1.2, jos laittaa "oikean" lävistyskorun niin 2mm on parempi.
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #55 : 06. Tammikuuta 2011 klo 20:43 »
  • Tykkää (0)

• Niin ja guaaarwa, rinnassa olevasta tatskasta piti sanomani että naisihmisillä noi rinnat tuppaa venähtämään. Mä otin 18-vuotiaana rintaan ruusun joka rupee vuosi vuodelta muistuttamaan enemmän ja enemmän punasta ananasta, ja mä oon kuitenkin vasta 35... Eikä mulla oo ees mitenkään isot rinnat. Että varoituksen sanana että sullakin saattaa olla isompana rinnassa kohtalon soikio. :D
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #56 : 07. Tammikuuta 2011 klo 01:37 »
  • Tykkää (0)

• Niin ja guaaarwa, rinnassa olevasta tatskasta piti sanomani että naisihmisillä noi rinnat tuppaa venähtämään. Mä otin 18-vuotiaana rintaan ruusun joka rupee vuosi vuodelta muistuttamaan enemmän ja enemmän punasta ananasta, ja mä oon kuitenkin vasta 35... Eikä mulla oo ees mitenkään isot rinnat. Että varoituksen sanana että sullakin saattaa olla isompana rinnassa kohtalon soikio. :D

HAahahah :D kiitos varoituksesta!
    Tosin ajattelin ottaa sen tuohon rintakehään, ihan solisluun alle. Ja enpä nyt tiedä kuinka paljon näin pienet tissit voi venyä edes ;)
    Kirjattu

aventurine

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #57 : 09. Tammikuuta 2011 klo 02:39 »
  • Tykkää (0)

• Neljä naamassa. Olleet vanhimmat kahdeksisen vuotta. Lisää ei oo tulossa hetkeen, paitsi jos joku huomauttaa jossain ikävään sävyyn lävistyksistä, silloin on otettava heti lisää. Näin on tullut reagoitua taannoin työhommissakin ja siihen ovat saaneet tyytyä  :)
    Tatuointeja ei, mutta haaveissa jotain persoonallista ja ennennäkemätöntä.

Hurjaa miten nopeasti lävistysreiät naamassa menevät ainakin mulla umpeen. Jos korun ottaa pois, on reikä jo minuutissa melkein ummessa  :o Eipä siis paljoa irrotella...
    Kirjattu

peaceana

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • me, kitara ja maailma.
    « Vastaus #58 : 10. Tammikuuta 2011 klo 22:12 »
  • Tykkää (0)

• Vielä siitä korvien ite rei'ittämisestä sen verran, että voiko korvaan laittaa heti sellasen 'oikean' korun, vai pitäiskö olla ns. alotuskoru jollasia saa kun käy ammattilaisella rei'ittämässä?
    Kirjattu

Hypocrite

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #59 : 11. Tammikuuta 2011 klo 16:42 »
  • Tykkää (0)

• Vielä siitä korvien ite rei'ittämisestä sen verran, että voiko korvaan laittaa heti sellasen 'oikean' korun, vai pitäiskö olla ns. alotuskoru jollasia saa kun käy ammattilaisella rei'ittämässä?
    Voi siihen ihan taviskorunkin laittaa, alotuskorussa on vaan se hyvä puoli että se on paksumpi, jollon painetta kasaantuu isommalle alueelle eikä reikä ärry ihan niin helposti.
    Kirjattu