Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Ulkoinen olemuksesi? - 4

Hassulainen

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Ulkoinen olemuksesi?
« Vastaus #45 : 14. Tammikuuta 2016 klo 11:00 »
  • Tykkää (0)

• Mulle tuli jäätävästi hilsettä ja välillä päänahka kutisi, noin puoli vuotta jaksoin kokeilla. Ja tervasamppoolla hävisi, ole hyvän turve samppoo on kans hyvä itelle. jotku perus lorealit jne aiheuttaa saman reaktion eli hilsettä.
    Kirjattu

Mooses

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #46 : 14. Tammikuuta 2016 klo 13:06 »
  • Tykkää (0)

• Ok, kiitokset vastauksesta. Mä oon kans ollut nyt puolisen vuotta shampoottomalla ja sitä aikaisemmin käytin noita Ole hyvä -merkin eko shampoita. Mulla kans päänahka hilseilee jonkun verran, ei oo koskaan ikinä aikaisemmin hilseillyt näin paljon ja tän aiheutti näköjään just tää shampoon pois jättäminen. Inhottava vaiva. Välillä kanssa kutisee päänahka, mutta koitan olla raapimatta, ku sit lähtee hilsettä irti päänahasta vielä enemmän. En tiiä onko tää talvi ja pakkaset vaikuttanut siihen, et mulla vaikuttais hilseileminen ja hiusten rasvoittuminen ihan pikkaisen vähentyneen, varmaan huoneilman kuivumisen myötä. En tiiä kauan jaksan vielä tätä shampoottomuutta, elän siinä toivossa, että ajan kanssa tää menisi pikku hiljaa ohitse ja kohta hiukset ja päänahka olisikin tosi hyvässä kunnossa. Kattoo nyt miten käy, jaksanko malttaa ja katsoa mikä on pidemmän aika välin lopputulos, vai luovutanko ja alan shampoo pesemään taas.
    Kirjattu

Lanoo

• Vieras
    « Vastaus #47 : 31. Toukokuuta 2018 klo 20:23 »

Muutoin olen kuin Narkissos, mutta toisinpäin. Peilikuvani rakastui minuun. Kuin Adonis, mutta päätä pitempi. Olemukseltani muistutan etäisesti gorillaa, niin etäisesti ettei yhteneväisyyttä voi havaita. Nenä se on naaman keskellä dimitrilläkin.
    Kirjattu

Aarnefelt

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #48 : 27. Heinäkuuta 2018 klo 20:21 »
  • Tykkää (0)

• Itselläni ei tullut yhtään mitään kun yritin vähentää shampoon käyttöä viime syksystä kevääseen ulottuvalla ajanjaksolla. Kesän kynnyksellä päänahka oli niin hirveässä kunnossa, ettei ole koskaan ollut. Hilse lensi ja kutisi niin paljon, että jatkuvasti raavin päänahkani verille. Siinä vaiheessa alkoi tulla jo pieniä kaljuja laikkuja päänahkaan, joten annoin periksi ja kävin apteekista hakemassa herkälle päänahalle tarkoitetut shampoon ja hoitoaineen. Nyt muutama kuukausi myöhemmin hilse on poissa, kutina on poissa ja kaljut kohdatkin on kadonneet.

Kirjattu