Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Unelmat ja haaveet - 4

Hipisteliä

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
  • meno menee villiksi, ota slungisti
Vs: Unelmat ja haaveet
« Vastaus #45 : 18. Huhtikuuta 2012 klo 23:23 »
  • Tykkää (0)

• Hei hienoja unelmia ladellaan tääl! Eiku toteuttamaan vaan, kohti parempaa elämää (jos näin voi sanoo  ::) ) ;)
    Oma unelmani ei ole nähkääs saavutettavissa elinaikani.
    Unelmani on, et kaikki vois elää suhteelisen onnellisen elämän kärsimättä paljoa. (kuulostaa jumalalisen itsekeskeiselt, mut ei olis tarkotus kuulostaa :D )
    Mut joo tälläistä elämän  nuoraa olis tarkotus noudattaa. Toivottavasti onnistuisin hyvin :)
    Kirjattu

Aarrematkailija

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Maailma on kaunis
    « Vastaus #46 : 19. Huhtikuuta 2012 klo 15:14 »
  • Tykkää (0)

• Hei hienoja unelmia ladellaan tääl! Eiku toteuttamaan vaan, kohti parempaa elämää (jos näin voi sanoo  ::) ) ;)
    Oma unelmani ei ole nähkääs saavutettavissa elinaikani.
    Unelmani on, et kaikki vois elää suhteelisen onnellisen elämän kärsimättä paljoa. (kuulostaa jumalalisen itsekeskeiselt, mut ei olis tarkotus kuulostaa :D )
    Mut joo tälläistä elämän  nuoraa olis tarkotus noudattaa. Toivottavasti onnistuisin hyvin :)

Tuohan on ihana haave! Ehkä jokainen voi pyrkiä tuohon omalta osaltaan ja lähipiiriin vaikuttaen. Tänään oli ainakin nähtävissä bussissa kuinka hyväntuulisuus ja nauru tarttuu ihmisestä toiseen. Hymyilevälle ihmiselle mennään myös juttelemaan helpommin kuin stressaantuneelle tai kiukkuiselle tapaukselle. loppuun vielä:  :)
    Kirjattu

Ankkadaami

• Vieras
    « Vastaus #47 : 01. Toukokuuta 2012 klo 14:30 »

Vietän suurimman osan päivästäni haavemaailmoissani unelmoiden asioista, eri mahdollisuuksista ja kaikesta ei niin tärkeästä. Minulta siis löytyy mieleni sopukoista haaveita ja unelmia paljon.

Haluan oppia elämäni aikana kaikkea turhanpäiväistä ja mielenkiintoista. Minua ei kiinnosta tietää mitään tärkeää, kunhan tiedän jotain. Haluan kerätä niin paljon turhaa tietoa, että pääni halkeaa, ja kun se kaikki tieto tulvii ulos, niin se leviäisi tulvana ympäri maailmaa, ja jokainen ihminen saisi osansa siitä. Jokainen tietäisi miten pitkä ensimmäinen fransmannien kuningas oli, mikä on tomaatin oikea oppinen väritys, ja kaikkea muuta. Ei niin tapahdu, mutta ei se minua estä pyrkimästä siihen.

Haaveilen siitä myös, että ottaisin joskus pyörän ja polkisin Norjaan. Ei minulla ole syytä haaveeseen, ehkä yhden kirjan kohtaus sai minut tätä haluamaan. Oikeastaan haluaisin vain lähteä jonain päivänä jonnekin. Ihan sama minä päivänä ja minne, kunhan saan lähteä ilman, että kukaan tulee pysäyttämään ja käskemään palaamaan kotiin.

Unelmoin siitä, että saisin tehtyä itse kengät. Käyttäisin niitä niin kauan, että kuluttaisin ne puhki, ja sitten tekisin uudet, ja eläisin elämäni itse tekemieni kenkien kanssa. Sitten siihen elämään voisi kuulua myös se, että seuranani olisi myös kanoja ja ankkoja. Jokaisella niistä olisi hieno ja pitkä nimi, ja kaikkia rakastaisin yhtä paljon, ja kun joku niistä kuolisi se saisi kunnon hautajaiset.

Sitten se unelmani, jota oikeasti kunnolla ja tosissani pyrin suorittamaan. Haluan saada elämäni aikana monta ihmistä hymyilemään tai nauramaan. Ihan sama vaikka vihaisivat minua, ja ärsyttäisin niitä enemmän kuin naula jalkapohjassa, mutta haluan saada jokaisen tapaamani hymyilemään tai naurahtamaan minulle edes kerran.
     Tässä niitä haaveita ja unelmia nyt sitten oli, ja sekin mikä tässä on, on vielä pieni osanen kaikkea, mitä haluaisin tehdä. Jännintä on se, että vaikka minulla on paljon asioita mistä haaveilen, olen onnellinen näin.
    Kirjattu

Happy

• Työtön runoilija
    • Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #48 : 01. Toukokuuta 2012 klo 14:33 »
  • Tykkää (0)

• Terveys ja matkustelu
    oma kirja

pieniä suuria asioita joita tavoittelen
    Kirjattu

Annika

• Vieras
    « Vastaus #49 : 01. Toukokuuta 2012 klo 15:01 »

Haaveena olisi päästä sairauseläkkeelle ja muuttaa espanjaan  ::)
    Kirjattu

Happy

• Työtön runoilija
    • Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #50 : 01. Toukokuuta 2012 klo 15:03 »
  • Tykkää (0)

• Haaveena olisi päästä sairauseläkkeelle ja muuttaa espanjaan  ::)

Eiks ihmeparantuminen ois kuitenki kivempi :p
    Kirjattu

Annika

• Vieras
    « Vastaus #51 : 01. Toukokuuta 2012 klo 19:50 »

Eiks ihmeparantuminen ois kuitenki kivempi :p

Olis joo mutta siitä toivosta olen luopunut jo vuosia sitten :D
    Nykyinen haave on huomattavasti realistisempi  ;)
    Kirjattu

Happy

• Työtön runoilija
    • Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #52 : 02. Toukokuuta 2012 klo 05:56 »
  • Tykkää (0)

• realistiset toiveet, pyh  8)
    Kirjattu

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #53 : 07. Toukokuuta 2012 klo 22:13 »
  • Tykkää (0)

• Uusi unelma, jonka oikeastaan sain toiselta kuin lahjana.
    Vapaus.
    En ole jotenkin osannut ja ymmärtänyt siitä edes unelmoida, koska en tiennyt sen olevan mahdollista. Nyt tiedän. Sen saavuttamiseen tulee kulumaan vielä ainakin vuosi, mutta kun se joskus on todellisuutta, tulen olemaan valtavan onnellinen. En pysty edes kuvittelemaan, miten onnellinen tulen olemaan, koska se tulee olemaan jotain niin valtavaa ja erilaista.
    Kirjattu

kynteli

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #54 : 21. Heinäkuuta 2012 klo 13:25 »
  • Tykkää (0)

•  Haluan matkustella jonkin verran. Lähinnä mua kiinnostais lähtee johonkin kauemmas ja nähdä maailmaa ja tutustua todella erilaisiin kulttuureihin. Se ois varmasti tosi avartavaa.

Mutta koska matkustelu nyt on sellainen unelma tai haave, mitä en just nyt voi toteuttaa.. Ehkä vähän realistisempi haave ja unelma, mihin pyrin joka ikinen päivä, on elää onnellista ja vapaata elämää. Iloita arjen pienistä asioista. Ja tehdä muut kanssaihmiset iloisiksi :) Tehdä jotain hyvää. Sellaista, millä on jotain merkitystä.
    Kirjattu

Nyyti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #55 : 23. Heinäkuuta 2012 klo 18:30 »
  • Tykkää (0)

• Haluaisin matkustella. Olisi ihanaa lähteä vaikka jo ensi vuonna joko interreilaamaan tai liftaamaan ympäri Eurooppaa ja tavata matkalla paljon uusia ihmisiä. Ulkomailla on jostain syystä paljon helpompaa olla sosiaalinen kuin Suomessa, täällä olen tuskallisen ujo. Lontoossa, Kööpenhaminassa ja Amsterdamissa voisin viihtyä pidemmänkin aikaa, noista olen toistaiseksi käynyt vain Lontoossa, mutta ainakin se tuntui kodilta. Realistisesti ajatellen täytyisi tosiaan odottaa vielä ensi vuoteen (täysi-ikäisyys) ja hankkia lisää rahaa jostain, mutta olisi kiva lähteä vaikkapa sinne Kööpenhaminaan jo syys-, joulu- tai hiihtolomalla, se olisi riittävän lähelläkin pientä seikkalua varten.

Unelmoin myös siitä, että pääsisin muuttamaan isoon kaupunkiin, on mukavaa kun ympärillä on paljon ihmisiä eivätkä kaikki tunne toisiaan. Oma mökki perunamaan kera olisi myös mukava, mutta ehkä sitten vähän vanhempana. Juuri nyt pienen pieni, kotoisa yksiö, jossa olisi parveke tomaatteja sun muita rehuja varten olisi ihana.
    Kirjattu

FlowerGirl

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #56 : 24. Heinäkuuta 2012 klo 14:38 »
  • Tykkää (0)

• Can you put a price on your dreams?
    Itsellä kyllä riittää noita unelmia, isoja ja pieniä ja hyvinkin universaaleja. :) Jos pysyisi tällä erää tolla vähän kevyemmällä ja henkilökohtaisella tasolla, niin muutaman pienen mukavan unelman määritteleminen on simppelimpää: olis ihanaa jos olis omalla pihalla joku oma pieni kasvimaa, missä voisi kasvatella kaikkea mahdollista syötäväksi kelpaavaa. Haluaisin kaiken syömäni, tai ainakin suurimman osan, tulevan suoraan luonnosta ilman loppuun käytettyä maaperää tai muuta tehotuotantoon liittyvää vitsausta.
        Olisi myös kiva matkustaa mahdollisimman paljon ja nähdä maailmaa, erityisesti luontoa. Joo, ja kissa olis mukava. :D sellaisen hankinkin vielä...
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #57 : 24. Heinäkuuta 2012 klo 18:44 »

Tuli tämä ketju mieleen, ja tästä ketjusta mieleen:

Olla läsnä.
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #58 : 19. Marraskuuta 2012 klo 20:25 »
  • Tykkää (0)

• Tuntuu, että koko elämäni on pelkkää unelmia ja haaveita joista en saa otetta..
    Onhan niistä muutamia onneksi toteutunutkin muta niitä on silti hirrrrmuisen paljon!

Maatila eläimineen olisi ihanaa. Itsetunnon saaminen takaisin. Pitkä tukka... Kädentaitoja olisi myös kiva saada hiottua ja saada vanhat opit takaisin päin. Se tosin vaatisi minulta myös jaksamista yrittää ja aloittaa tehdä asioita. Rohkeutta sanoa kyllä ja ei . Joku joka rakastaisia minua sellaisena kuin olen. Nähdä maailman valoisimpia puolia enemmän.

Ja olisihan niitä vielä.. :)
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #59 : 19. Marraskuuta 2012 klo 20:44 »
  • Tykkää (0)

• Täydellinen vapaus. Ehkä nimenomaan vapaus niistä mielen ja ympäristön asettamista kahleista.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard