Aa, Bukowski

, diggaan kirjoista & runoista. Oon kelannu oisko se Henry Chinaski (eli miekkosen alter ego) osaltaan kirjailijan vapautta, mies kun kärsi iho-ongelmista yms. Jos täytyi luoda tyypi joka kyntää & kaataa naisia enemmän kuin Jagger konsanaan, mene & tiedä näistä

Semmonen oli lainassa muutama vuos takaperin jäbältä jolla oli ikuisuuslainassa kirjastosta, mitä en kyllä suosi, kirjasto kun palvelee meitä kaikkia..... niin Amerikan matadori. Se ompi hyvä. Eri ajalta tekstii siinä.
Nuorena kun olin duunissa postissa, vanhemmat sällit sano lueppa poika Bukowskin Postitoimisto, no minä poika luin & putosin samantein

Voisin lukee sen uudestaan, onkohan se kaapissa. Semmonen ainakin on kun: Pystyssä kaiken aikaa, ei tarvii varmaan selittää siit enempää

Olisko miekkonen ollu 42 vee kun alko skrivaa ekoja, en oo varma muistanko oikein, jos näin oli, niin hyvin teki

Omppu, hyvä veto tää Bukowski, oikein ilahdutti
Tähän vielä muutamia miekkosen sutkautuksia:
"On parempi tehdä tyhmä asia tyylillä, kuin vaarallinen asia ilman"
"Jos ihminen ei koskaan heittäydy hulluksi, hänen elämänsä täytyy olla kammottavaa"
"Loppujen lopuksi kuolemassa ei ole sen enempää suremista kun kukkasten kasvattamisessakaan"