Niin siis kun musta semmonen välttämättä vaan menee niin tällä aikakaudella. Jos sitten aidosti uniikit katoavat, kun kaikki vaan näyttää niin monimuotoiselta, niin ei siitä kannata ainakaan kiukutella. Suoraan sanoen yksinkin pärjää,,vaik sit seinille ja tietokoneen ruudulle puhuen

sitä paitsi jos joku on löytänyt uniikkiuttaan tavoittelemalla uniikkiutta jotenkin alitajuisesti...sitähän sanotaan että kaikki polut vievät perille.
En mä tiiä, kyllä massa on aina massaa vaikka mitkä vermeet ja kuosit olis, kyl mä uskon että uniikit ovat turvassa ja osaavat haistaa muutkin aitouniikit ja mahdollisesti toisaalta tunnistavat sitä omaa elämänkaartaan myös. Suoraan sanottuna jokainen välttämättä on uniikki, geneettisesti, mutta myös massaa, geneettisesti....ja sit on ympäristön vaikutus ja lähtökohdat jne.. Oman elämänsä ja itsensä tarkkailun kautta voi saada vihjettä siitä mitä itse on, missä on, ja missä itse haluaa elää. Ja kans sit sitä että se mitä haluaa, ei välttämättä toteudu siten kun ois aatellut.
Ei kait banaalius uniikkiutta sotke, ehkä säästää vaan tekouniikeilta, kun varmasti löytävät herkästi toistensa piiriin..koska mikäs sen ihanampaa, kuin olla vaikka sit aidosti epäaito kaltaistensa kanssa...just aitooo

Sitä paitsi joskus 'fake it untill you make it' toteutuu "aidosti", siis että jos joka hiton päivä teet sitä meditaatiota vaikka edes siksi että kun se on niin hiton cool istuskella ja toljotella seinää ja tuskastua itses kanssa, niin ei sitä oikeastaan voi huijata..noh vaarallista se voi olla. Ja kans, jos joka hiton päivä syöt vegaania safkaa, niin et voi välttyä siltä että sillä tiellä olet.
Mä vähän veikkaan että hipit on turvassa

tai syvähipit ovat turvassa "hipeiltä" ja toisinpäin,, eiköhän meillä tilaa ole kaikella mitä on, välttämättä. Kaikki eivät olleet nuoruuden kukassa silloin 60-70-luvuilla,, fyysisesti.