Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tulkintoja - 1

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa
Tulkintoja
« : 28. Elokuuta 2010 klo 22:02 »
  • Tykkää (0)

• Koska nyt on "kynttilän valossa"-tunnelma, ajattelin kysyä teiltä tulkinnoista. Teettekö itse tai oletteko teettäneet esimerkiksi horoskooppikarttoja, tarot-tulkintoja tai käyneet selvänäkijällä? Kokemuksia?

Itse kävin joitain vuosia sitten eräällä verrattain tunnetulla selvänäkijällä. Menin mielenkiinnosta, silllä olin kuullut valtavasti kokemuksia ihmisiltä tästä naisesta. Erittäin tarkkoja juttuja. Itselläni oli elämän suhteen ainakin siinä vaiheessa selvät sävelet, enkä mennyt kuulemaan jotain odotettua ja haluttua "totuutta". --> tämä nainen tuntui olevan aika hämillään koko sen ajan mitä siellä vietin. Ei kyllä saanut meikäläisestä selkoa. Puhui puuta heinää, tarinoi jopa junassa tapaamistaan ihmisistä. Peruslööperiä tuli tuutin täydeltä. Mikään ei ole tainnut pitää paikaansa tähän mennessä mitä hän puhui.  ;D Eipä siinä, monet ovat kuulleet TODELLA tarkkoja juttuja tulevista tapahtumista. Ehkä mulla sitä tulevaisuutta ei ole  ;D

Itse käytän riimuja omissa pohdiskeluissani. Oivallinen kaveri itsen tutkisteluun.  :)
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Tulkintoja
    « Vastaus #1 : 28. Elokuuta 2010 klo 22:14 »
  • Tykkää (0)

• Joo astrologiaa harjoitan sillon kun haluan jotain tulevasta tietää.

Aiemmin käytin taroteja, mutta asiat kävi aika tylsiksi kun sai ns. valmiit vastaukset aina, luovuin niistä. Astrologia antaa sopivasti kehykset omalle toiminnalle, tietää koska kannattaa mihinkin ryhtyä ja koska ei. Okei, mulla on sellanen vaihe menossa nyt astrologian mukaan että ei kannattais tosiaankaan aloittaa mitään uutta, mutta mun on pakko.

Välillä nostan yhden enkelikortin vastauksena kysymykseeni, kyllä niistä hyviä neuvoja saa että miten kannattaa energiansa käyttää. :)
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #2 : 28. Elokuuta 2010 klo 22:25 »

Minulle tehdystä tarot-korttitulkinnasta vastasi ystävättäreni, joka on tehnyt sitä laajemminkin. Tavallaan hän vastasi myös minulle tehdystä horoskooppikartasta, sillä hän hommasi sellaisen ansioituneelta alan ihmiseltä minulle syntymäpäivälahjaksi. Hyvä niin, se muun muassa selvitti, etten olekaan nousevalta merkiltäni leijona kuten olen aiemmin (jonkin kirjan pohjalta) kuvitellut, vaan neitsyt. Hämmentävän oikeita tulkintoja siinä kartassa oli, miinus muutama sellainen joka menikin saman tien täysin pieleen. Jotenkin minusta on lähes luonnollista, että se menee niin.
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 28. Elokuuta 2010 klo 22:32 »
  • Tykkää (0)

• Itse muutin tilasin myös sellaisen ns. oikean astrologisen kartan joskus itselleni. Ajatuksia herättäviä juttuja siinäkin oli. Astrologia sinällään ei kiinnosta minua ollenkaan, en ymmärrä sitä enkä välitä oppiakaan. Hienoja filosofisia ja psykologisia pohdintoja sai aikaan, ja varmaan saisi vieläkin jos lukisin tulkinnan uudelleen.

Aurakuvassakin mielenkiinnosta olen käynyt. Itse kuvaamista ja kuvaa kohtaan olen suhteellisen skeptinen. En sulata kaikkea vaikka huuhaa olenkin. Tulkinta, jonka kuvan ottanut ihminen kertoi, tuli kuitenkin ihan muualta kuin sen kuvan pohjalta. Ehkä siinä tapauksessa tämä nainen käytti työkalunaan sitä kuvaa siinä kuin markkinaennustaja vaikka käden viivoja.
    Kirjattu

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #4 : 29. Elokuuta 2010 klo 09:55 »

Vuosia sitten eräs 98 vuotias mies halusi lukea kädestäni. Se oli aika koskettava tapaus. Ja kaiken lisäksi joka ikinen asia mitä hän kertoi, on pitänyt paikkansa.  :o
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #5 : 29. Elokuuta 2010 klo 12:00 »

Aurojen suhteen on sellainen kummallinen juttu, että ystävättäreni ihan oikeasti näkee auran, minä en oikeasti ikinä, ja silti väitämme aina kohdehenkilön auraa samanväriseksi. Ensin niin tapahtui minun aurani kohdalla, sitten ystävättäreni parhaan ystävän ja sitten puolestaan tämän viimemainitun poikaystävän kanssa. Oman aurani minä sanoin ensin ääneen ja muissa tapauksissa ystävättäreni sanoi ensin ääneen, toinen saattoi vain todeta myöntäen että sellainenhan se on. Usein kuvittelen sen mielessäni hieman sävyltään poikkeavaksi siitä, miten ystävätär sen näkee, mutta poikkeamat ovat hyvin pieniä. En oikein tunnista sitä prosessia, jonka kautta auran värin päättelen, mutta näköaistimusta siihen ei synny.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #6 : 29. Joulukuuta 2012 klo 14:48 »
  • Tykkää (0)

• Teen kanavointeja automaattikirjoituksella/selväkuuloisesti, blogiin ja välillä ihmisillekin.
    Tarot-tulkintoja treenailen, käytössä on Zen Tarot ja olen hankkimassa Enkelit vastaavat -pakan ja kirjan.
    Pieniä energiahoitoja teen myös ... :)
    « Viimeksi muokattu: 29. Joulukuuta 2012 klo 14:57 kirjoittanut Hariel »
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 29. Joulukuuta 2012 klo 14:50 »
  • Tykkää (0)

• Mä olen kiinnostunut kyllä astrologiasta, kanavoinnista ja muusta paranormaalista. En kyllä tiedä uskonko siihen, mutta kiinnostava aihe. Olisi itse kyllä hieno joskus kokeilla jotain.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #8 : 29. Joulukuuta 2012 klo 15:28 »
  • Tykkää (0)

• Kaikki henkimaailman jutut kiehtoo kovasti. Kuten myös astrologia. Olis kyllä hienoa käydä jotakin näihin liittyvää harrastelemaan. Ennustuksia tjsp.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Sakaalilapsi

• Vieras
    « Vastaus #9 : 29. Joulukuuta 2012 klo 17:40 »

Itse on tullut jo kolmisen vuotta käytettyä keiju- ja maaoraakkeleita, todella toimivia intuitiotyökaluja! Kahdella pakalla rinnakkain saa aika hyviä pohdintoja aikaiseksi. Olen myös tulkinnut näillä toisille - myös etänä onnistuu, jos kiinnostaa, tietenkin veloituksetta ;)

Itse uskon, että kortit ovat oiva keino tiedostaa joitakin huomiota kaipaavia kohtia omissa ajatuksissa tai elämässä, ne tavallaan nostavat ajatuksen pöydälle, tarkasteltavaksi ja pohdittavaksi. Tiedostamattomat solmut lähtevät aukeamaan hiljalleen ja tulkinnat alkavat olla itsestäänselviä juttuja, mitä paremmin omat pakkansa oppii tuntemaan. Oraakkelitulkinnoissa koen, että tietoa ei niinkään tuoda mistään ulkopuolelta, vaan kysymykset ja vastaukset löytyvät jokaisen sisältä. Tavallaan väärää kysymystä tai väärää tulkintaa ei näin ollen ole olemassakaan. Joskus tähän tiedostusprosessiin tosin tarvitaan vähän hienovaraista apua...

Tarot-tulkinnatkin kiinnostavat, mutta vaikka kaunis inkkaripakka löytyykin, en ole toistaiseksi ehtinyt tarkemmin perehtyä aiheeseen. Ehkäpä siitä uusi projekti kesälle :)

Kokemuksia reiki- ja energiahoidoista, regressioterapiasta? Kiinnostavia juttuja, mutten ole vielä rohjennut ihan niin pitkälle...
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 29. Joulukuuta 2012 klo 17:57 »
  • Tykkää (0)

• Edellisiin elämiin liittyvä regressioterapia on todella kiinnostava aihe. Olen lukenut pari kirjaa aiheeseen liittyen ja ne muuttivat kyllä omia näkemyksiä elämästä ja kuolemasta. On mielenkiintoista että luonteenpiirteemme voivat olla osaksi peräisin edellisistä elämistä.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Sakaalilapsi

• Vieras
    « Vastaus #11 : 29. Joulukuuta 2012 klo 18:10 »

Regressioterapiasta olen kuullut ainoastaan yhden kaverin kokemuksen pohjalta, ja se taas vaikutti melko hurjalta...

Tiivistän parhaillaan kirjaa minästä ja persoonallisuuden kehittymisestä. Hauska ajatella, että asiat eivät olisikaan aivan näin 'yksinkertaisia'. Edellisten elämien kokemukset voisivat toisaalta kyllä selittää ihmisten erilaisia synnynnäisiä temperamentteja aika mainiosti ;D
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #12 : 29. Joulukuuta 2012 klo 18:41 »
  • Tykkää (0)

• Regressioterapiasta olen kuullut ainoastaan yhden kaverin kokemuksen pohjalta, ja se taas vaikutti melko hurjalta...

Luin yhden jungilaisen terapeutin kirjoittaman kirjan aiheesta ja kyllä ne jutut mitä ihmiset olivat edellisistä elämistään terapiassa paljastaneet olivat monet aika hirveitä. Monet "muistivat" kokeneensa erittäin väkivaltaisia ja raakoja kohtaloita epäinhimillisissä olosuhteissa. Sen vuoksi itseänikin jännittäisi käydä läpi terapia enkä todellakaan ole varma pystyisinkö siihen.
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #13 : 08. Maaliskuuta 2013 klo 19:54 »
  • Tykkää (0)

• Kokemuksia reiki- ja energiahoidoista, regressioterapiasta? Kiinnostavia juttuja, mutten ole vielä rohjennut ihan niin pitkälle...

Reikihoidot varsin tuttuja kun reikiä opetan, tästä kirjoittanutkin ketjuun jos toiseenkin.
    Olen tutustunut regressioon menetelmänä sekä omakohtaisten kokemusten kautta, mutta myös regressoijan roolissa. Tähän olen koulutuksen käynyt. Aihe on äärimmäisen mielenkiintoinen, varsinkin jos lähtökohtana pitää sitä, että mitä tahansa ihminen tuottaakaan kun on regressiotilassa voi olla peräisin joko todellisesta menneestä elämästä tai sitten ei. Eli jos antaa itselleen luvan vain seurata tarinaa pohtimatta mikä sen alkuperä on, voi itse tarinasta ja tapahtumista ammentaa hurjasti ymmärrystä itselleen ja itsestään.
    Täytyy sanoa että yhtään kuningasta tai kuningatarta, suurta sotalordia tai herttuatarta en ole omissa tai muiden regressioissa kohdannut. Ennemmin talonpoikia ja yksinhuoltajien tyttäriä. Joku ehkä miettii että olisi hienoa löytää joku suuruus mahdollisesta omasta menneisyydestään, mutta tunnetasolla kaikki tarinat kertovat jotakin löytäjälleen (tai muistajalleen).

Itse olen pohtinut sellaista, että menneiden tarinoiden muistaminen / löytäminen tavallaan vapauttaa ihmisen sellaisista kokemuksista, mitä tuossa regressioelämässä on tapahtunut. Näin, jos ihan tunnetasolla elää sen tarinan ja ne tuntemukset. Erilaiset katkeruudet, selittämättömät pahat olot, tilanteet on mahdollista neutralisoida kohtaamalla ne regressiossa, yllättävänkin tarinan muodossa. Minusta on ihan sama uskooko ihminen menneeseen elämään vai ei. Regressiolla voi kuitenkin ehkä vain siinä tapauksessa olla mitenkään terapeuttinen vaikutus jos ihminen antaa itselleen siihen luvan. Kokemuksista vapautuminen voi olla sitäkin, että asia jota ei ole koskaan tässä elämässä kokenut (esimerkiksi riippuvuus) tulee regressiossa esiin. Tuossa asiayhteydessä käsiteltynä ihminen voi saada mielen tasolla melko konkreettisenkin kokemuksen riippuvuudesta, sen syy-seuraussuhteesta, ja siitä kumpuavista erilaisista tuntemuksista. Regression jälkeen ihmisellä on se kokemus, eikä hänen tarvitse hankkia sitä varta vasten enää kokemalla riippuvuutta ja sen seurannaisvaikutuksia. En tiedä kuulostaako monimutkaiselta mutta minusta tuossa on tietty logiikka, riippumatta uskooko vai ei.
    Itse olen sen verran päräyttäviä juttuja löytänyt/muistanut/mitä vain, että näen luonnolliseksi uskoa elämän kiertokulkuun, vaikka en sitä pysty mitenkään mahdolliseksi osoittamaankaan.
    « Viimeksi muokattu: 08. Maaliskuuta 2013 klo 19:57 kirjoittanut v-i-p »
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #14 : 17. Huhtikuuta 2013 klo 20:53 »
  • Tykkää (0)

• Itse olen lähinnä tarot-juttujen kanssa puuhastellut. Lukenut itselleni, kun ei ole muitakaan joihin kokeilla. Itselleni tarot-pakka toimii lähinnä omien ajatuksien selkeyttäjänä. Kortti antaa uuden näkökulman ja lähtökohdan omien tunteiden ja ajatuksien pohtimiselle. Tulkinta toimii siis lähinnä virkistävänä muutoksena ajatuksiin. Ja joskus katsomalla asioita ja itseään eri kulmasta on tullut ihan hyviäkin oivalluksia asioista, joiden olen antanut huomaamattani vaikuttaa itseeni.
    Energiat ja niihin perustuvat hoidot taas ovat asia joka kiinnostaa, mutta joiden sen tarkempaan tutkimiseen en koe olevani valmis. Ehkä sitten joskus. :)
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”