Heipä hei kaikille!
Ensi sanoikseni minun täytyy ilmoittaa olevani täysin untuvikko foorumilla, mutta katsotaan mitä tästä seuraa

Alku ainakin vaikuttaa lupaavalta.
Olen 24-vuotias Satakunnassa koko ikänsä (toistaiseksi) asunut ja elellyt tyttö. Opiskelen ammattikorkeassa ja valmistua aion ensi keväänä. Valmistumisen jälkeen olisi tarkoitus suunnata joko Turkuun tai Helsinkiin. Mutta katsotaan, mistä tämä tättähäärä sitten ensi vuonna itsensä löytääkään
Minua kiinnostavat muun muassa ympäristö- ja luonnonsuojeluasiat, kestävä kehitys, "vihreys", politiikka, talous ja oikeastaan kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä

Lisäksi rakastan kirjoittamista (blogi), valokuvausta, piirtämistä, musiikin kuuntelua, luonnossa liikkumista, ystävieni kanssa kahviloissa käymisestä, eläimien parissa hyörimisestä ynnä muusta. Niin ja minä tyttöilen, paljon. Jollei jollekulle ole tyttöily terminä entuudestaan tuttu, niin minuun tutustuttuaan varmasti asia on enemmänkin kuin ymmärretty

Pidän siis paljon kaikesta tyttömäisestä hömpötyksestä (keijuista, prinsessoista, saduista joissa on onnellinen loppu ja prinssi, kynsilakoista, mekoista, pitsistä, tyllistä, helmistä jne. jne. jne.)
Kaiken muun touhottamisen lisäksi olen myös melkoinen taivaanrannan maalari, leijun puoliksi haavemaailmassani ja puoliksi olen hyvinkin tietoinen ympärillä tapahtuvista asioista. Ystävät ja perhe ovat sydäntäni lähellä ja olen saanut aivan mahtavaa tukea niin vanhemmiltani kuin läheisimmiltä ystäviltänikin taistelussani Anoreksiaa vastaan. Lähipiirini on minulle kaikki kaikessa ja yksi suurimpia syitä, miksi tahdon tervehtyä
Hm. Mitäpä vielä kertoisin? ...no, jos jäi jotain epäselväksi, niin minuun voi toki olla yhteydessä
Olen niin innoissani löydettyäni tänne!