Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 13

Mesa-Vatti

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #180 : 21. Syyskuuta 2010 klo 16:52 »
  • Tykkää (0)

• Moro

En jaksanut lukea kaikkia sivuja joissa ihmiset esitteli itsensä.
    Tiedä sitten kertooko se minun egostani, vai kiinnostuksestani toisia ihmisiä kohtaan.
    Ei vaan, luulen että johtu ihan vaan väsymyksestä.
    Pitkä ja rankka päivä takana.
    Juossut valtion laitoksissa, yrittämässä tehdä asioistani selvää ja elämääni helpommaksi.
    Toivotonta:D
    No huomenna on uusi päivä.

Meikä on jo vanha patu. Täytän 42 vuotta lokakuussa, mutta jotenkin geenit, tai epäsäännöllinen elämä on pitänyt fysiikan vetreenä  ja ja mielen virkeänä.
    Tosin tänään olin jo nostamassa kädet taivasta kohden ja antamaan piut paut kaikelle.
    Asiat ei vain tahdo aina mennä kuin niiden pitäisi ja jostain kumman syystä jotkut ihmiset saa j u m a l a t t o m a s t i  tarpoa vastatuulessa, kun taas toiset mennä viipottaa myötätuulessa joka säällä;)
    Tasan ei jakaudu asiat, mutta ehkä meistä vastatuulessa ja suossa tarpoajista kehittyy sitten ne vahvimmat tapaukset.
    Mene ja tiedä.

Mä olen aina ollut vähän hipihtava (vai meneekö se hipahtava) sisimmässäni.
    Jossain vaiheessa annoin periksi tälle jumalattomalle pyörälle, joka pyrii tässä ympärillä ja vetää nopeasti heikon ihmisen mukaansa.
    Pyörin mukana ja mitä enemmän pyörin mukana, olin aina vaan enemmän hukassa itseni kanssa.

Nyt on sen verran vahvat visiot sisälläni, mitä haluan elämältäni, että katkaisin tämän pyörässä pyörimisen.
    Love and peace on vanha ja kaiken kattava ilmaus.

Kunnoitan kaikkea elävää. Eläimiä, kasveja, hyttysiä, kärpäsiä jopa perhanan meduusoja.
    Suurinta osaa ihmisistä kunnioitan myös, mutta valitettavasti muutamat (onneksi niitä on vähän) ihmisiksi itseään nimittävät, eivät aina täytä ihmisen kriteerejä ja näiden ihmisten seuraa yritän välttää.
    Vuosien varrella olen todennut että "tyhmyys joukossa tiivistyy" on niin totta.
    Negatiiviset ihmiset syövät vain turhaan omaa positiivisuutta.
    Toki minullaki on pahoja päiviä. Olenhan ihminen.

Tässä nyt jotain kuvausta meikäläisetsä.
    En tiedä mitä näiltä sivustoilta odotan..katellaan.
    Kirjattu
    Mesa-Vatti

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #181 : 21. Syyskuuta 2010 klo 16:55 »
  • Tykkää (0)

• On ihan inhimillistä jollei kaikkia kolmeatoista sivua jaksa lukea, jopa ehkä järkevää :D Ollos lämpimästi tervetullut Mesa-Vatti foorumille! :)

satua

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #182 : 22. Syyskuuta 2010 klo 18:16 »
  • Tykkää (0)

• Heipä hei kaikille!

Ensi sanoikseni minun täytyy ilmoittaa olevani täysin untuvikko foorumilla, mutta katsotaan mitä tästä seuraa ;) Alku ainakin vaikuttaa lupaavalta.

Olen 24-vuotias Satakunnassa koko ikänsä (toistaiseksi) asunut ja elellyt tyttö. Opiskelen ammattikorkeassa ja valmistua aion ensi keväänä. Valmistumisen jälkeen olisi tarkoitus suunnata joko Turkuun tai Helsinkiin. Mutta katsotaan, mistä tämä tättähäärä sitten ensi vuonna itsensä löytääkään ;)

Minua kiinnostavat muun muassa ympäristö- ja luonnonsuojeluasiat, kestävä kehitys, "vihreys", politiikka, talous ja oikeastaan kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä :D Lisäksi rakastan kirjoittamista (blogi), valokuvausta, piirtämistä, musiikin kuuntelua, luonnossa liikkumista, ystävieni kanssa kahviloissa käymisestä, eläimien parissa hyörimisestä ynnä muusta. Niin ja minä tyttöilen, paljon. Jollei jollekulle ole tyttöily terminä entuudestaan tuttu, niin minuun tutustuttuaan varmasti asia on enemmänkin kuin ymmärretty ;) Pidän siis paljon kaikesta tyttömäisestä hömpötyksestä (keijuista, prinsessoista, saduista joissa on onnellinen loppu ja prinssi, kynsilakoista, mekoista, pitsistä, tyllistä, helmistä jne. jne. jne.)

Kaiken muun touhottamisen lisäksi olen myös melkoinen taivaanrannan maalari, leijun puoliksi haavemaailmassani ja puoliksi olen hyvinkin tietoinen ympärillä tapahtuvista asioista. Ystävät ja perhe ovat sydäntäni lähellä ja olen saanut aivan mahtavaa tukea niin vanhemmiltani kuin läheisimmiltä ystäviltänikin taistelussani Anoreksiaa vastaan. Lähipiirini on minulle kaikki kaikessa ja yksi suurimpia syitä, miksi tahdon tervehtyä :)

Hm. Mitäpä vielä kertoisin? ...no, jos jäi jotain epäselväksi, niin minuun voi toki olla yhteydessä :)

Olen niin innoissani löydettyäni tänne!

« Viimeksi muokattu: 22. Syyskuuta 2010 klo 18:18 kirjoittanut satua »
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #183 : 22. Syyskuuta 2010 klo 18:28 »
  • Tykkää (0)

• Aw, jotenkin tuli kovin lämmin kuva sinusta satua, tervetuloa joukkoon! :)

satua

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #184 : 22. Syyskuuta 2010 klo 18:38 »
  • Tykkää (0)

• Voi että! Minä kiitän ja niiaan! Olen tohkeissani tästä paikasta ja näistä samoja ajatuksia ja arvoja edustavista ihmisistä! Paikka vaikuttaa todella lämpimältä ja yhteisiä arvoja/ajatuksia on aina ilo saada jakaa samanhenkisten kanssa. Toivottavasti en tuota suurta pettymystä...  :)
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #185 : 23. Syyskuuta 2010 klo 12:36 »
  • Tykkää (0)

• Ihana satua! Mä olen myös ajatellut että tämä rockhenkisyys saisi pikkuhiljaa väistyä ja tilalle voisin ottaa tyttöilyn ;D Mun esiteinit lapset on kovia lokeroimaan ihmisia tyylin mukaan että onko joku gootti vai punkkari vai pissis jne jne. Mä olen yrittänyt tolkuttaa että ei ole mikään pakko edustaa jotain tiettyä lokeroa.
    Mun tyyli on MINÄ ja se voi yhtenä päivänä olla gootti, toisena hippi ja kolmantena täti. Ihan mikä milloinkin hyvältä tuntuu.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #186 : 26. Syyskuuta 2010 klo 22:46 »
  • Tykkää (0)

• Juuri näin Mombie!!! Komppaan ihan kybällä \o/
    :D

Ja tervetuloa satua, tyttöilyhipit ovat myös oikein tervetulleita tälle foorumille! :)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

satua

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #187 : 29. Syyskuuta 2010 klo 09:35 »
  • Tykkää (0)

• Mombie & Guaaarwa: Kiitoksia, tämä tyttö on enempi kuin otettu näikin lämpimästä vastaanotosta  :) Ja totta puhut Mombie, ihmisillä on jokin kumma taipumus pyrkiä luokittelemaan toisiaan... Ja varsinkin teineillä tuo piirre taitaa korostua erityisesti. Mutta jokainen meistä on lopulta yksilöitä ja on rohkeaa olla juuri sellainen kuin on. Itsekin olen työstämässä tuota "minä olen minä"- asennetta ja hyvin etenee tämä projekti! ...ehkä joku päivä vielä osaan aidosti olla ylpeä siitä mitä ja millainen olen  ;)

Kirjattu

Luonnonrauha

• Vieras
    « Vastaus #188 : 07. Lokakuuta 2010 klo 13:48 »

Eli olen varsin nuori hippiäinen ja täällä olen ennenkin käynyt.. mutta nyt sitten päätin rekisteröityäkkin. Olen varsin hupaisa ja erinlainen persoona ja musiikki jota kuuntelen yleensä on Reggaeta,Hip Hoppia/Rappia,Hardcorea ja erinlaista rockkia.

Esittelystä tuli nyt hieman lyhyt ja jotain muutakin sanottavaa oli mutta unohdin sen.  ::) Mutta kyllä tuo varmasti ihan hyvä on.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #189 : 07. Lokakuuta 2010 klo 19:59 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa Luonnonrauha, toivottavasti viihdyt! :)
    Kirjattu

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    Ajattelin nyt esittäytyä.
    « Vastaus #190 : 07. Lokakuuta 2010 klo 21:02 »
  • Tykkää (0)

• Olen tällainen "nuori" vihainen (myös iloinen, turhautunut, seesteä ja siltä väliltä) nainen, joka ei ole koskaan tuntenut kuuluvansa tähän yhteiskuntaan. Löysin tänne ystävän kautta ja ajattelin kirjautua huvikseni. Juttunne miellyttävät ja täällä tuntuu olevan fiksuja, ajattelevia ihmisiä. Itse toteutan hippeyttä, (mitä ikinä se onkaan nykypäivänä)lähinnä yhteiskunnallisen vaikuttamisen, kierrätyksen ja musiikin kautta. Myös toisten kunnioittaminen, empaattisuus, ym ovat minulle tärkeitä arvoja.

"Tärkeintä ei ole se mitä silmillä näkee, vaan sydämellä"
    Pikku prinssiä mukaillen.
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #191 : 10. Lokakuuta 2010 klo 15:02 »
  • Tykkää (0)

• Lämpimästi tervetuloa myös Hippish :)

Enpä itsekään koe olevani mitenkään erityisen sitoutunut tähän yhteiskuntaan, joten ainakin yksi samanhenkinen sillä saralla löytyy.. ;)
    Loistava quote tuo Pikku Prinssi-mukailu, kiitos siitä. :)
    Kirjattu

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #192 : 18. Lokakuuta 2010 klo 21:59 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos itsellesi :) Vaihdoin nimimerkkiä läheisempään. Se on nyt Jushka.
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Kuolionnuolija

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • jotkuthan nuolee haavojakin
    « Vastaus #193 : 02. Marraskuuta 2010 klo 21:15 »
  • Tykkää (0)

• Pian 20-vuotias semihippi Tampereelta olen. Naispuolinen, mutta henkisesti sukupuoleton. Yhteiskunnan harjoittama perseily ja painostus pientä ihmistä kohtaan tekee aggressiiviseksi ja epävarmaksi. Haluaisin vain elää itsekseni ilman turhia paineita sekä rajoitteita. Elämästä on kunnolla otettava selvää jotta ymmärtää onnen merkityksen. Mielestäni vaan sairasta käyttää koko lyhyt elon taival työntekoon ja mammonan palvaamiseen ynnä muuhun, josta ainoastaan pyramidin päällä keikkuva ökypelle hyötyy.

Sinänsä en mitään harrasta, mitä nyt luen kaikkea mahdollista sekä tunnelmoin. Kuuntelen vähän kaikkea musiikkia, mutta poppi, diskomöly ja vastaava kassakoneen kilinä masentaa bisneksillään. Olen kaikkiruokainen, pihvin sijasta tosin valitsisin salaatin. Toisaalta ahdistaa lisäaineet, kaikki E-koodit ja vahingoittavat kemikaalit ravinnossamme. Alkoholia en juo enkä polta tai muutenkaan päihteitä käytä, mutta eräs kasvi laillistettakoon minun puolestani.  ;D

Taipumus aina selittää masentavia asioita. Mutta niihin jää koukkuun ja pakkohan jotakin epäkohtia on ilmoittaa!

Hankkiuduin tälle foorumille, sillä vaikuttaa olevan samantyylisiä ihmisiä täällä. Ties vaikka saisi kavereitakin, kamala hullu loner kun olen...  8)
    « Viimeksi muokattu: 02. Marraskuuta 2010 klo 21:19 kirjoittanut Kuolionnuolija »
    Kirjattu

Papillon

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #194 : 02. Marraskuuta 2010 klo 21:26 »
  • Tykkää (0)

• Olen uusi täälä, itseasiassa ihan vasta juuri äsken rekisteröidyin tälle foorumille. Oleskelen Päijät-Hämeessä. Pohdin maailmaa ja kaikkea siihen sisältyvää ja olen hyvin kiinnostunut eritoten filosofiasta. Aloitin kasvissyönnin vajaat kaksi kuukautta sitten ja olen pysynyt päätöksessäni, sillä ratkaisu on arvoilleni oikea. Löysin tämän foorumin pienellä selailulla ja päätin heti rekisteröityä jospa täältä löytyisi mielenkiintoisia keskusteluaiheita ja ihmisiä. :)

Parin vuoden takaisen lempinimeni (pikkuhippi) ansiosta voisin ehkä uskaltautua kategoroida itseni tänne hippien sekaan :-)
    Kirjattu