Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 4

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #45 : 26. Kesäkuuta 2010 klo 14:19 »
  • Tykkää (0)

• Jee lisää hippejä! :)
    Mun ihanne olis pysyä aina sisäisesti lapsena, uteliaana ja kaavoihin kangistumattomana. Kovasti kyllä ympäristö yrittää arvoja tuputtaa, jotta mielikin muuttuisi aikuiseksi...ehkä tätä prosessia voisi kutsua aikuismiksi? :D
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #46 : 26. Kesäkuuta 2010 klo 15:46 »
  • Tykkää (0)

• Pörde osui asian ytimeen, en minäkään itseäni hipiksi sanoisi, hrr... Mutta hiljaa sisälläni voin joskus mainita olevani hippimäinen ;) Ja lämpimät tervetuliaiset pördelle, tervetuloa!

annikkisdf

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #47 : 01. Heinäkuuta 2010 klo 17:32 »
  • Tykkää (0)

• Tervehdys! 16-vuotias hipin alku täällä moi. Rekisteröidyin tänne siinä toivoissa, että löytäisin samanhenkisiä ihmisiä. Olisi aivan mahtavaa päästä juttelemaan ihmisten kanssa, joilla on samankaltainen arvomaailma.

Mitäs minusta. Olen ollut lakto-ovo-vege lähes koko elämäni. Rakastan eläimiä, luontoa, hyvää musiikkia ja suklaata. Perheeseeni kuuluu ihmisten lisäksi matelijoita, selkärangattomia sekä maailman ihanin rekku. Harrastan eläinten kanssa chillailua, tietokoneita ja koiran kanssa seikkailemista. Hevosen selässä tulee käytyä aina kun mahdollista. Tarkoituksena olisi kouluttautua eläintenhoitajaksi ja sitten etsiä taianomainen työpaikka maalta.

Ei kai muuta. Ottakee yhteyttä jos tulee jotain kysyttävää! :3
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #48 : 01. Heinäkuuta 2010 klo 17:43 »
  • Tykkää (0)

• Terve annikkisdf :) Ainakin täällä löytyy myös lakto-ovo-vege, samanhenkisiä ihmisiä varmasti löytyy! Ollos lämpimästi tervetullut joukkoon :)

jatuli

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #49 : 09. Heinäkuuta 2010 klo 20:04 »
  • Tykkää (0)

• hei siskot ja veljet!
    olen kohta 30-v nainen itä-uusimaalta.Olen jälleen heräämässä tähän samaan minkä jo luulin taakse jättäneeni.olen tehnyt myyvää todella kaupallista asiakaspalvelu työtä lähes koko aikuisikäni ja yhtäkkiä löysin myös toisen vaihtoehdon tehdä työtäni.Pääsin eko-kampaaja kouluun ja maailmani on muuttunut/tai palannut entiseen:)Ihanalla tavalla:)keräilen yrttejä,teen itse shampoota,opiskelen mm.intialaista päähierontaa,kaalipuhdistusta ja ekokosmetiikkaa.olen vasta opintojen alussa mutta jo nyt meinaan haljeta innosta.koulu on täynnä eko ihmisiä jotka ajattelevat samalla lailla kuin minä,ja eräs opiskelu kaveri suositteli teidän palstaa.
    i have come home again:)ihanaa olla täällä:)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #50 : 09. Heinäkuuta 2010 klo 22:09 »
  • Tykkää (0)

• Mainiota että tulit tänne jatuli! Luulen ja toivon että täältä löytyy samanhenkisiä ihmisiä... Mielenkiinnosta kuulisin mikä tässä foorumissa on suosittelemisen arvoista, tai miksi sinulle tätä suositeltiin? :)

JakeJoogi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • JakeJoogi
    « Vastaus #51 : 12. Heinäkuuta 2010 klo 21:44 »
  • Tykkää (0)

• Hurr!
    Mie oon 51v elämäntapanautiskelija Jyväskylästä.
    Olen irtaantunut oravanpyörästä vajaa vuosi sitten.
    Innostunut oikeasta puhtaasta ravinnosta eli raakaravinnolla elän terveellisesti.
    Joogaan ja meditoin usein eli on jotakuinkin elämäntapani.
    Harrastuksiini kuuluu Intiassa matkustelu ja muutenkin kiertely.
    Fillarilla kuljen tuhansia kilometrejä vuosittain, vaellan mielelläni varsinkin Lemmenjoen maisemissa.
    Kuljen aina paljasjaloin kun se on mahdollista...maallinen omaisuuteni kulkee melkein kokonaisuudessaan mukanani.

Olen siis hyvin tyypillinen suomalainen viisikymppinen mies.
    Kirjattu
    Oh yeah? Well me and the Lord, we have an understanding.
    Love, Peace and Harmony

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #52 : 13. Heinäkuuta 2010 klo 11:47 »
  • Tykkää (0)

• Terve JakeJoogi! Elämäntapasi muistuttaa omia haaveitani monin tavoin... Irtautuminen oravanpyörästä, puhdas ravinto, jooga, meditointi, matkustelu, Intia, fillarointi, vaeltelu ja niin edelleen. Ollos lämpimästi tervetullut! :)

ankina

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #53 : 18. Heinäkuuta 2010 klo 23:04 »
  • Tykkää (0)

• heippa!
    olen puutarhakoulua käyvä luonnonlapsi ja löysin tämän sivun vahingossa ja päätin rekisteröityä.
    pidän kovasti ruoanlaitosta ja puutarhahommista! Kun valmistun koulusta aion lähteä maailmanympärimatkalle näkemään kaikenlaisia ihmisiä, kulttuureja ja maistelemaan erilaisia ruokia!
    kaikke hyvää kaikille! 8)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #54 : 20. Heinäkuuta 2010 klo 11:35 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa ankina!! Kiva kun liityit joukkoon :)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Supikoira

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Heippa!
    « Vastaus #55 : 20. Heinäkuuta 2010 klo 20:04 »
  • Tykkää (0)

•  :) Olen kuopiolainen omituinen hiihtäjä joka tykkää eläimistä mutta jota näköjään harva "normaali" ihminen ymmärtää. Ajattelin josko täällä ollaan suvaitsevaisempia (?) Tällä hetkellä hoidossa supikoiran pentu jolta nikkinikin nappasin. Kasvattelen ruokaa pihan perällä mutta en ole mikään kasvissyöjä (vielä) kuiteskaan. Mies löytyy ja lapsia liuta. Toivottavasti mahdun joukkoon  8)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #56 : 20. Heinäkuuta 2010 klo 22:30 »
  • Tykkää (0)

• Et ainakaan meikäläisen varpaille astunut tai selkään pökkinyt  ;D Eli mahtuuhan tänne!!
    Kirjattu

Vyyppi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #57 : 21. Heinäkuuta 2010 klo 08:26 »
  • Tykkää (0)

• Hei kaikki luonnonlapset!

Täällä on armon vuonna 1982 syntynyt kasvissyöjä-lasinpuhaltaja-hipinretku. Kotiseutuna toimii tällä hetkellä Etelä-Pirkanmaa ja tarkemmin Nuutajärven tienoo. Kiinnostuksiin kuuluu kaiken maailman hippihuuhaa niin wanhoista perinteistä aina uuden ajan avaruususkontoihin. Toivottavasti saamme tästä yhdessä aikaan hyvän ja avoimen foorumin uusille ideoille, rakentavalle keskustelulle ja pidettyä hippiaatteen kauneuden elossa.

Hippi on hipille hippi!
    « Viimeksi muokattu: 21. Heinäkuuta 2010 klo 08:30 kirjoittanut Vyyppi »
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #58 : 21. Heinäkuuta 2010 klo 08:32 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa ankina, Supikoira ja Vyyppi! Kyllä, avoimmutta minäkin toivon, ja miksei se siis toteutuisi :)

mali

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #59 : 21. Heinäkuuta 2010 klo 12:52 »
  • Tykkää (0)

• Terve kaikille! Luin uutisen Kuopiossa leireilevästä hippilaumasta ja päädyin muutaman klikkauksen tuloksena tänne. Teini-ikäisenä hippiaate oli lähellä sydäntä ja pahoittelin usein syntyneeni liian myöhään. Kyynisyyttä ja liikkeen vähemmän ylevien puolten näkökykyä on sittemmin tullut reippaasti lisää, mutta edelleen tunsin pakottavaa tarvetta liittyä foorumille katsomaan edes, mistä on kyse.

Olen kasvissyöjä, tajuntaa laajentavan musiikin ystävä, metsissä samoaja, androgyyni, yhteiskuntatieteiden opiskelija ja suomenuskoinen. Haaveilen yhteisöllisestä asumisesta, mutten välittäisi käyttää kaikkea aikaani omavaraistalouden ylläpitoon. Haaveilen kiertolaiselämästä, mutten kestä pitkää eroa rakkaistani. Haaveilen lemmikeistä, mutten ole ikinä kotona.
    « Viimeksi muokattu: 21. Heinäkuuta 2010 klo 12:55 kirjoittanut mali »
    Kirjattu