Heips!
Täällä Hypocrite, joka löysi tämän foorumin etsiessään tietoja hippiliikkeestä työharjoittelupaikan etätehtävää varten.
Olen 19-vuotias naisenalku Kotkasta. Asustan miespuolisen kaverin ja kahden kissan kanssa halvassa kaksiossa, mukavaa on. Olen kai aina ollut jokseenkin hippi, jossain vaiheessa käväisin vähän enemmän punkkarin puolella vähintäänkin ulkonäöllisesti, mutta aina on pikkuinen hippi sisällä lymyillyt.
Olen kasvissyöjä, en ihan vegaani - vielä.
Äitini on
eläinten luontaishoitaja, ja sitä kautta myöskin minä olen kiinnostunut luonnonmukaisista hoitomuodoista. Äitsy kävi myös joskus jotain kummituskursseja, ja tartutti muhunkin vakaan uskomuksen siitä, että henkimaailma _on_. Eli uskon kummituksiin, henkiin ja muuhun yliluonnolliseen.
Tykkään tytöistä enimmäkseen, pojistakin joskus, kuin myös tyttöjen ja poikien "välimuodoista". Kaikki menee kunhan ihmisistä puhutaan.
Valmistuin keväällä maalariksi mutten tykkää oikein koko alasta, joten olen nyt siis työkkärin työharjoittelussa teatteripainoitteisella taide- ja mediapajalla. Tehdään siellä näytelmiä ja sellaista mukavaa. (: Vapaa-ajalla sitten valokuvailen ja kirjoittelen ja leikin kissojen kanssa tai makaan tylsyyksissäni kotona.
En polta ja juonkin ihan tosi harvoin, joten uusia kavereita on hankala tästä kylästä saada, kun melkeinpä kaikki muut mun ikäiseni baareilee viikonloput, enkä mä moista oikein jaksa. Jotenka toivottavasti täältä löytyy samanhenkistä (virtuaali)seuraa!