Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 19

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #270 : 24. Maaliskuuta 2011 klo 00:06 »
  • Tykkää (0)

• Hyvää kevättä myös yksisarviselle ja tervetuloa mukaan seuraamme!!
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #271 : 24. Maaliskuuta 2011 klo 00:53 »

Heipsankeikkaa kaikille! Olen 23 vuoden ikään ehtinyt neitokainen Oulusta, muuttamassa Tampereelle kesäkuussa.

Heipähei. Meitä taitaa olla täällä muitakin. :D
    Kirjattu

unicorn

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #272 : 24. Maaliskuuta 2011 klo 10:55 »
  • Tykkää (0)

• Heipsankeikkaa kaikille! Olen 23 vuoden ikään ehtinyt neitokainen Oulusta, muuttamassa Tampereelle kesäkuussa.

Heipähei. Meitä taitaa olla täällä muitakin. :D

Meinaatkos pian Tamperelaistuvia ihmisiä?  ;D
    Kirjattu
    Elämän ylin onni on varmuus siitä,
    että sinua rakastetaan sinun itsesi takia
    - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta.

Victor Hugo

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #273 : 24. Maaliskuuta 2011 klo 13:17 »

Meinaatkos pian Tamperelaistuvia ihmisiä? ;D

Itse asiassa en. Tarkoitin, että melkoisen iso osa meistä aktiivikirjoittelijoista on Tampereelta, tai sitä että itse olen samalta suunnalta tänne muuttanut.
    Kirjattu

korppi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #274 : 01. Huhtikuuta 2011 klo 19:46 »
  • Tykkää (0)

• 16-vuotias pikkuhippi pietarsaaresta HEI.
    harrastuksina taide, musiikki, syöminen ja yleinen perseily. oon aika lailla vietävissä, mun elämä kaipaa suunnan mutta sitten toisaalta taas, elän päivä kerrallaan enkä tahdo sitoutua tasan mihinkään. liftaaminen, dyykkaus ja kirppiksillä laahustaminen on -tun jees.
    matkustaminen on lähellä sydäntä, vaikkei sitä tuu just kauheasti harrastettuakaan nuoren iän takia.
    tykkään materiasta ja keräänki pikkuseen huoneeseeni mielelläni kaikkea krääsää c:
    mut saa helposti ylipuhuttua tekemään kaikkea typerää, ja sitten saaki taas juosta henkensä edestä ettei jää kiinni.

mutta rkele, on se sen arvosta!

oon kai melkein ehkä polyamoristi, mutta en ihan, mua saa aina halia ja pusutella ja tykkään hipsutella ihmisiä mun pitkillä kynsillä.
    universaalia rakkautta teillekin ♥
    Kirjattu
    the bombay dub spaghetti eastern mix

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #275 : 01. Huhtikuuta 2011 klo 23:46 »
  • Tykkää (0)

• Ollos tervetullut korppi! Varsin sekalaista sakkia täältä löytyy, eli eikun tervetuloa!

Olenna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • kettuilija
      • Sienimetsän satuja
    « Vastaus #276 : 10. Huhtikuuta 2011 klo 23:23 »
  • Tykkää (0)

• tervehdys! o/

olen yhdeksäntoistakesäinen ja jossen hippi, niin ainakin hipinmielinen hi(i)ppailija. en pidä luokittelusta.

pidän matalaa majaani espoossa, rumista rumimmassa betonilähiössä - asutan kaksiota avomieheni ja tällä hetkellä myös kahden kissan kanssa. olen punatukkainen rastapää ja kasvissyöjä, vaikka kieltämättä olen viime aikoina lipsunut takaisin kalaan ja äyriäisiin. niistä luopuminen olisi helppoa, mutta vegaania minusta ei saa vakavan juusto-addiktioni tähden. suosin luomutuotteita ja reilua kauppaa. dyykkaisin, jos se lähialueilla olisi mahdollista.

en varsinaisesti harrasta juuri mitään, mutta vapaa-ajallani kiertelen kirppiksiä, valokuvaan, kirjoitan ja chillailen. nautin mm. kauniista maisemista, hyvästä musiikista, letkeistä ilmaistapahtumista ja hyvästä kasvisruoasta, jota kokkimieheni minulle cookkaa kun itsehän en mitään osaa.

mulla on kauhean ristiriitainen suhde materiaan. toisaalta rakastan kauniita vaatteita ja söpöjä esineitä, toisaalta haluaisin jo räpiköidä kuiville tavaramerestä. mikä olisikaan ihanampaa, kuin jos koko omaisuus mahtuisi rinkkaan? suosin kuitenkin kirppareita ja lähetystoreja sekä annan, myyn ja vaihdan käyttämättömäksi jäänyttä tavaraa kavereille ja tutuille. en mielelläni heitä mitään pois.

haaveilen siitä, että saisin aikaiseksi laittaa yrttejä kasvamaan ja mungpapuja itämään. tilasin jo siemenetkin! toisaalta taas haaveilen paremmasta kameralaitteistosta, taiteellisemmasta, kauniimmasta ja hoikemmasta minästä ja erityisesti siitä, että pääsisin ensi talveksi intiaan synkkää suomen talvea pakoon.

tapaan mielelläni uusia ihmisiä vihreän teen ja keksien merkeissä.
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #277 : 11. Huhtikuuta 2011 klo 16:38 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa <3
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #278 : 12. Huhtikuuta 2011 klo 19:40 »
  • Tykkää (0)

• Juu, olen 19-vuotias jätkä Helsingistä. Olen tajunnut, ettei valtavirrasta löydy minulle onnea ja sitä mitä haluan. Olen myös siinä mielessä hippihenkinen, että olen täysi pasifisti ja toisinajattelija. Tärkeintä mulle on ystävät ja muut ihmiset joista välitän. Rahasta en jaksa kiinnostaa, kunhan sitä jostain saa. En ole uraihminen, vaan pikemminkin kitaraa soittava ja runoja kirjoittava taiteilijasielu :)

Tykkään paljon 60-70-lukujen musasta kuten Beatlesistä, Bob Dylanista, Bruce Springsteenistä ja Rolling Stonesista. Uskon, että jos minulla oli edellinen elämä, elin sen hippikommuunissa 60-luvun Amerikassa :D Myös beat-kirjallisuus, kuten Jack Kerouac, on hienoa. Luen myös paljon poliittisten toisinajattelijoiden ja anarkistien kirjoituksia. Olen kiinnostunut myös Amerikan alkuperäiskansoista ja muutenkin maailmanhistoriasta. Ehkä menen joskus opiskelemaan sitä?

Haluan matkustaa paljon ja Madventures on parhaita tv-sarjoja. Unelmamatkakohde on tällä hetkellä Kaakkois-Aasia tyyliin Indonesia, Vietnam ja Laos. Olisi hienoa vaan lähteä jonnekkin reissuun kauas ja pitkäksi aikaa. Kaikista parhainta olisi elää koko elämä matkustellen ja sitten kirjoittaen siitä. Tää kylmä pohjola alkaa ottaa päähän ja paljon! Olisi hienoa löytää jonkun ihanan tytön kanssa joku syrjäinen paratiisisaari ja muuttaa sinne. Tietenkin sitä olisi välillä hienoa nähdä kaupunkejakin. Matkailu avartaa!

Juu, sinä jotain mitä keksin kertoa itsestäni :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Olenna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • kettuilija
      • Sienimetsän satuja
    « Vastaus #279 : 12. Huhtikuuta 2011 klo 20:15 »
  • Tykkää (0)

• ^ kohtahan täällä voisi pykäillä jo helsinki-miittiäkin.  :)
    Kirjattu

Shallallaa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #280 : 13. Huhtikuuta 2011 klo 14:27 »
  • Tykkää (0)

• mun mielestä on aina hirveen hauska lukee kaikkien esittelyjä ku tunnistaa aina jostain samoja piirteit ku mitä itessää on :DD

ja tervetulooo everyone :)
    Kirjattu
    kesää odotellessa.

Lilly

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #281 : 14. Huhtikuuta 2011 klo 19:47 »
  • Tykkää (0)

• Hei! Olen nuori 17 vuotias, vuosimallia 93, tyttönen Länsi-Suomesta. Oon hippimielinen, mutta mitenkään ulkonäöllisesti tai sillee mua ei tunnista hipiksi. Ei kai se, miten pukeutuu, vaan se miten ajattelee ja toimii?

Kiertelen kirppareita, käytän ei eläintestattuja meikkejä, en roskaa, pyrin kierrättämään vaikka vanhempien kanssa asuessa menee pitkälti heidän tahdon mukaan, syön mahdollisimman vähän lihatuotteita, mutta en niistäkään kotiolojen takia pysty kokonaan luopumaan.

Haluaisin matkustella, tutustua erilaisiin kulttuureihin ja löytää sen oman paikkani maailmassa, missä se ikinä sitten onkaan...

En oikein osaa esitellä itseäni, mutta... jotain kirjoittelin kuitenkin.
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #282 : 14. Huhtikuuta 2011 klo 20:27 »
  • Tykkää (0)

• Hei Lilly!
    Juuri mielekäs esittely tuo oli  :D Tervetuloa!

Kuin myös muille uusille! Tullaan tutuiksi!
    Kirjattu

mariavalo

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #283 : 14. Huhtikuuta 2011 klo 23:01 »
  • Tykkää (0)

• Hei ihanaiset sielunsiskot ja -veljet!

Minä oon ihan uppouus täällä, just kirjauduin, jännittää!

Minäminäminä.. mmmm...no tuota oon 21v elämästänautiskeleva hipintapanen oman tien kulkija.. Vaikee esitellä itteensä, kun on vähän kaikkee..No, ainakin on parantumaton optimisti, mullon kyky nähdä asioissa se valoisa puoli. Kaikella on merkitys ja kaikesta oppii. Ajattelen ihmisistä hyvää ja luotan ihmisiin. Rakastan vapautta, rakastan riippumattomuutta, rakastan luontoa...maailmaa. Rakastan vihaa kun se saa mut toimiin paremman maailman puolesta. Oon luonnonlapsi, ja uskon valoisaan tulevaisuuteen..

Harrastan haaveilua,piiiiiiitkiä kävelyjä,ihmettelyä,innostumista,kohtaamisia,hämmentämistä..mitä nyt millonki. En oo superhyvä missään, mut en kyllä superhuonokaan. Sanottakoon että oon hyvä elämässä. Nautin. Oon huoleton, mutta aikaansaapa. Jos haluan tehdä jotain, teen sen. Mulla ei oo juuri mitään, mutta samalla mulla on kaikki. "ei tarvii maallista mammonaa, kun on henkistä pääomaa.."

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.  :-)

Love
    M

:sydamia2
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #284 : 14. Huhtikuuta 2011 klo 23:06 »
  • Tykkää (0)

• Hauskaa, onpas samanhenkistä porukkaa. :) Terve tuloa itse kullekin! Ja toivottavasti jännitys alkaa helpottaa mariavalo :D