huh ku oon huono kirjoittaja.... hmmm...
hyvää tuo banaanijogyrtti by x-tra

. Puhun nyt suoraan, hipit ja maailman asukkaat tukarit ja poliisit kukkahattutädit mutta ei unohdeta että monimuotoisuus on rikkaus-- pakko käydä losauttamassa - nyt soi Pekka pl - tuun kohta --
huuhhu mitä yrttiä- hmm, mitäköhän piti sanoa..... voin kertoo sen verran että en ole täydellinen enkä haluaisi mutta eihän kukaan ole. vaikea kertoa tarinaani koska olen jokaisen vastoinkäymisen mitä en haluaisi kenellekkän tapahtuvan käynyt läpi.. elämä on vaikeaa. mutta toivottavasti tajuatte mua tai toivon, kukaan ei oikeen ymmärrä koska pitävät minua sekopäänä ''sekoo pää'' - mutta jätetään ihmiselle tilaa kanavoida, en tuomitse ketään koska olen tuomittu mutta mitäpä näistä. mitäköhän taas piti sanoo...no ihan sama koitan uudestaan alusta nyt--
moi pidän nimeni sensuroituna.. -
''adhdongelmanmaalicriminaalinormuorisprayaalityyppijokarakastaapäihteitälojaalireilutasaarvoinenhiemanvaltiovastainenanarkistinenpakanallinenvastavalaistunutjalöytänytitseni----pohjaltataaskoditonpitempiaikainenkiitoskannabikselleettälöysitminutjamusiikkiarakastavaräppirokkiheviiskelmäreggaeteknotrancelastenlaulutjamaammelaulutrikollinenmuttarehellinentoinenjalkavankilassahaaveenapuutarhurointientinenyrittäjäenrehellinenenkäkaduhuumeetonrikkausmuttasekakäyttökunniaanjavapaasieluihminenepäihminenväkivallatonvihaavihaavatulevakahdenensimmäisentyttöjenisäentiedäosaankokasvattaalapssiamuttavihreitähiljaisialapsiaonvaikealöytäätuoksuukinhyvältä'' .. oho tulipa tekstii oon 7pv ollut hereil tai siis nukkunut huonosti. oloni on kristallinkirkas stressitaso nolla vaikka pitäisi olla miljoona .. niin joo..sensuuristatääalko - koska voisin sanoa itseäni maailman ristiriitaisemmaksi hipiksi mutta olenhan löytänyt rakkauteni ja annan kaikkien kukkien kukkia ja pidän huolen omista asioista toivon että tekin -- siis joo moro mun nimi on Juh* -yleensä ihmisetsanovat ''se on se aika omituinen tyyppi'' (kunnioittavasti) tietysti . ja hei olen farmaseutti ilman koulutusta mutta olen myös lääkärini ja asianajajani itseoppinut kansalainen. diagnosoisin itselle maailmanvakavimman masennuksen.. ja mielenterveys ongelmien maailmanmestari, jotka on/ollut voi ymmärtää.. mut enivei, tää on ollut mun elämäni paskin mutta parhain viikko kaikki on asenteesta kii ja uskovaisten omaisuus on yhteistä sanoisin, olen koditon tai on frendin kämppä mut ei ole himaa, se vetää alas päin mut se on sukuvika. tai taitolaji. ylpeä itsestäni.. skj4life : n perustaja

minun oma uusi jengi. yhden miehen jengi... sekakäytönjuhlija 4-life. etsin uusia ystäviä en talouden en genreuskovaisuuden en epälojaaleita kusipäitä takinkääntäjät valehtelijat varkaat jne,,, lista on loputon... mutta sukulaissielut jamuut hörhöt.. erikoisimmat ja joka kaupungin / kylän vihatuimmat ja rakastetuimmat .. hauska tavata. toivon että joku lukee tämän , jos tajuaa kirjottaa kommentin tai ihan sama, narkomaani4life entinen työ : maailman huonoin huumekauppias. vasta valaistunut jättänyt pörssikurssit ja haluaa elää omaa elämää joka on vitun vaikeaa tällä hetkellä, tarviin kämpän asun 3-4 narkin kans yhdessä.. Respect my friend.. mutta joku / jotkut yrittävät tehdä elämästäni tahalleen vaikeaa. no kerron vielä että jos en pääse tästä läävästä ennen talvea pois lupaan että sitten minua enää tapaa. hei jos tajusitte elkää kertoko kellekkää ku se on muka rikos tapppaa itsensä, miettikää:D

:D:D haha en tajua aina.eipidäkään.. mutta yritän parhaillaan etsiä asuntoa mutta olen maailmanlaiskin saaamattomin ihminen luonnollinen epäonnistuja.. mutt ylpeä siitäkin, paras työtön ammattikoditon ja harrastuksena savuiset lumiset sotketut luonnoliset .. olen kaikkiruokainen ,, kiitos päihteille, te olette parasta mitä mulle on sattunut-- rakastan mun ekaa vaimoo pirjoo,, 4-life.. mutta vielä enemmmän rakastan vihreää sitä vaarallista mikä se oli mistä ei äänee hiiskuta,, siis KANNABISTA KANSALLE sanon minä, alkoholia sitä tarvitseville. auttakaa ja tukekaa toisia, mitä en ole koskaan saanut mutta aina antanut,, vittu,,, siitä tää kaikki paska olo johtuu, oppi menee kantapään kautta. kantapäät on vitun kipeet

:D:D ongelmana on hyväsydämmesyyteni ja tiedän sen . en kehu koskaan itseäni tai tuotteita mutta kerron että jos minä saisin johtaa tätä maailmaa lupaisin että kaikilla menisi hyvin.. kenelläkään ei yhtä huonosti kun minulla. vittu et oikeessti ekan kerran kerron tätä tästä oli apua kiitos kaikille, ja anteeks kaikille, mutta kusipäille ja muille alhaisille lajeille kuten rotille vasikoille käärmeille. kuoleman tuomio.. eikä ollut vaalipuhe tuli suoraan sydämmestä oon pajoissaa nytkin ja niin se on mukavaa. ihmiset uskoltakaa olla ihmisiä. ja villit lapset-- mun puolesta .. Juoskaa-

ps, olen pasifisti 4-life. tää oli paras terapia mitä oon koskaan koittanut.. vittu , kiitos tosissaan, tarjoon paukut kyl ketkä tukee ja tajuu ja haluu. mulla ei ole yhtään ystävää mutta on3kk-5kk aikaa löytää. toivotavasti

tytöt ystävinä. ei tyttöysttävinäkoska en eti mitään mikä vois sattua, koska oon pohjalla nyt ollut aina tai siis mut on pohjalle heitetty

tytöt ja pojat jos näät tekstissä sukulaissielun tosissaan, haluun tavata

koska maailma on outo paikka täällä tapahtuu kummia. tää voi olla mun paras päivä tai aamu ikinä. oon kokenut semmosen olon n. 3 kertaa elämäni aikana

nyt on nälkä , ei penniikää mut ois kai sitä koitettava selvitä. ainii viel, olenko teidän mielestähippi tai siis siitä tää kaikki alkoi. 4vk sitten minussa jokin muuttui, tuntuu aivan hipiltä .. peace out all bastards-- toivon että joku lukee tän nyt ainakinku tajusin vasta nyt jotain mitäoispitänyt aikoja sitten, kiitti,moi -- ettii ruokaa vittuet o nälkä ,, mietttikää suomessa. ... no moi olen ***a .älkää kertoko kellekkään en oo hullu vaik luulen et mul o parisuuntanen kolmejakonen paripersoonainen mieliala häiriö. jotkut voisivat pitää minua sekopäänä.. pitää tosissaa mennä oon myöhäss taas.. fuck moro