Hei kaikille!
Olisi niin paljon sanottavaa, niin paljon kerrottavaa, mutta koitan tiivistää itseyteni!
Olen 22v (kuun lopussa 23)- vuotias hippi, elämäntapaintiaani, intiaanitavan eläjä, shamanisti eli shamaanisdepressiivinen (tahi miksikä sitä nyt haukkua haluaa) paljasjalkanen oululainen. Kostui silmät kun luki tätä ketjua, vihdoinkin samanhenkisiä ihmisiä yhdellä foorumilla ja näin paljon! Aloitteleva energiahoitaja sekä elämäntapojen parantaja, ainakin omien, toivottavasti muidenkin. Pyrkimys olla parantaja, auttaja egon kuohuista huolimatta ja ne voimaksi ja rakkaudeksi muuntaen.
Henkinen polkuni alkoi varsinaisesti pari vuotta sitten masennuskauden aikana, jolloin kävin niin syvällä mietteissä elämää kohtaan, sekä sisimmässäni, että aloin ymmärtämään. Seuraava harppaus tapahtui, kun ex-tyttöystäväni oli pitkään sairaana ja aloin kipeästi itsekkin etsimään apua ja tapaa auttaa häntä kun terveyskekuksessa ei keksitty syytä hänen kipuiluunsa. Luin shamanismistä ohimennen, eksyin eräälle hoitofoorumille ja sieltä sitten löysin energiahoidosta valtavasti juttua. Lainasin kirjoja aiheesta, harjoittelin, pyysin korkeammilta voimilta apua ja eräs ilta sainkin lahjan jonka avulla sitten olen nyt satunnaisesti kohta vuoden tehnyt hoitoa läheisille. Kursseja en siis ole käynyt tms. Uskon tahdon, mielenkiinnon ja pyyteettömän rakkauden avanneen kanavat ehkäpä pienellä avustuksella

Sairaslomalla olen tällähetkellä. Koulussa kiusattu, erilainen. Luonto on kiinnostanut aina ja siellä tunnen olevani kotonani. Jo pienenä tuli ötököiden ja kasvien kanssa oleiltua, vaikka välillä vähän kiusattuakin, mutta sieltäpäs oppi paljon arvokasta. Olen jännittänyt ihmisiä paljon lähes koko ikäni koulukiusauksesta ja kodin vaativasta ilmapiiristä johtuen (uskoisin), tästä syystä jäi lukio kesken kun alkoi stressaamaan jännittävät tilanteet ja sitten masennuin. Nyt olen sairaslomalla, pienin askelin parantumassa. Lääkkeitä en syö, vaan meditoinnin, maadoitusharjotteiden yms, posiitiivisen ajattelun ja terveellisen ravinnon kautta lähden itseäni parantamaan ja hoivaamaan. Kehoni on temppelini. Lihansyönnin lopetin lähes kokonaan n. vuosi sitten. Vielä tulee kumminkin luomun muodossa maitotuotteita ja kalaa käytettyä jonkin verran osana ravintoa, riistaa myös kunnioittaen mutta hyvin hyvin harvoin. Aamut alkavat superfood-smoothiella, kyllä ravinnolla on iso merkitys hyvinvoinnissa! Alkoholinkin lopetin, mutta kun melko vasta erosimme avovaimon kanssa on tullut vähän viinillä haavoja voideltua ja tupakkaan retkahdettua uudelleen. Kaksi askelta eteen ja yksi taakse
Olisi tosi hienoa löytää täältä oulunkin alueelta henkisiä ja/tai hippihenkisiä ystäviä vaikkapa tee-seuraksi tahi ihan foorumilla porisemiseen. Ovi on siis avoinna vaikkapa pakuri-teen muodossa! Yksinäistä kun on, kun vanhat "karkeammin värähtelevät" ihmissuhteet ovat tuntuneet jääneen matkasta. Ehkäpä tälle foorumille tulo on yksi askel tällä polulla joka ohjaa valoisampiin sfääreihin. Kiitos
ps. Pistän messengerin tuonne tietoihin, sinne voipi lisäillä jos haluaa porista niitä tahi näitä.