Siitetty Rakkauden kesän alussa ja syntynyt Hulluna vuonna....Voiko sitä tuntea olonsa muuta kuin hipiksi...

Elikkäs 42v nainen Pirkanmaalta, elänyt nuoruutensa punk-aikana, mutta sisimmässään kokenut aina olevansa enemmän hippi. Eli siis syntynyt ihan liian myöhään tai sitten ei muista edellisestä elämästä riittävästi, että olisi tyytyväinen osallisuudestaan hippiliikkeeseen

Olin jo tosi nuoresta kiinnostunut hippiliikkeestä ja lisäksi itämaisuudesta. Dokumenttiohjelmia niistä ajoista on tullut katseltua, vaikka päihteiden osuus ei minua viehätäkään vaan se henki. Kunnioitan luontoa, teen mahdollisimman paljon itse (mm. ruoka), ostan luomua aina kun mahdollista. Ei ole autoa ja joko kävelen tai käytän joukkoliikennettä.
Hitaasti on haaveissa alkanut elää muutto enemmän maalle ja mahdollisuus viljellä ja pitää esim. kanoja. Nyt vain pystyn ikkunalautaviljelyyn

Musiikin suhteen olen kohtuullisen kaikkiruokainen, mutta lähimpänä ovat Doors, Rush, SEHV, Pelle Miljoona, klassinen musiikki, meditaatiomusiikki....
Lukeminen, maalaus ja valokuvaus ovat lähinnä sydäntä. Vaihtoehtohoitoja osaan muutamia. Henkisyys omalla tavallani, joskin ajatusmaailmani on lähellä buddhalaisuutta. Joogaa olen aiemmin harrastanut ja olen ollut lakto-ovo-vege, mutta terveyssyistä siirryin takaisin sekasyöjäksi, mutta pyrin hankkimaan aina luomua tai riistaa.
Senioriosastoa lienen täällä, mutta eihän hippeys ole ikään sidottua vaan mielentilaan