Olen enemmän hipahtava kuin varsinainen hippi - sellainen kultaisen keskitien kulkija, mutta kaukana keskivertoisesta espoolaisnaisesta. Olin ennen kovin erilainen: kylmä ja negatiivinen. Kasvoin siitä pois ja olen nykyään paljon onnellisempi. Osaan nykyään nauttia pienistä asioista ja tuntea syvää myötätuntoa toisia kohtaan.
Huomasin vuosien kuluessa, että hyvänen aika, minullahan on paljon yhteistä monen hipin kanssa. Tykkään kuljeksia luonnossa ja ihmetellä sen kauneutta ja värejä. Ajattelin jo pienenä lapsena, että luonnon hyvinvointi menee ihmisen ahneuden edelle. Innostun väreistä, taiteesta, ihmisistä, yhdessäolosta, hauskoista tempauksista, kirppareista, musiikista (varsinkin 70-luku ja etninen chillout), reppureissaamisesta, omasta pienestä urbaanista kukkapuutarhasta, kommuuniasumisesta, käsitöistä, itsetutkiskelusta ja psykologiasta ja kielistä. Tyydyn vähään ja elän mielelläni askeettisesti. Kirjastokortti on paras materia mitä minulla on. Ehkä olen aina ollut hipahtava, mutta olen pelännyt olla se ihminen joka oikeasti olen.
Asioiden ja ihmisten ymmärtäminen monesta näkökulmasta ja isojen kokonaisuuksien hahmottaminen on tärkeää minulle. Olen opiskellut luonnontieteitä, ja mm. tämä tausta on tehnyt minusta skeptisen "huuhaan" suhteen, joten esimerkiksi homeopatiasta ja energiahoidosta kovin innostunut ihminen voi turhauta seurassani

Mielestäni asioilla pitää olla tieteellistä näyttöä, mutta ymmärrän erittäin hyvin ihmisen tarpeen hengellisyyteen ja vaihtoehtoratkaisuihin. Tietoon perustuva ajattelu tulee minulla ensin, sen jälkeen intuitio. Toisaalta, koen että tulin onnellisemmaksi sen jälkeen, kun uskalsin päästää intuitioni laajemmin valloilleen enkä kahlinnut sitä enää orjalliseen järkiajatteluun. Nautin ihmisten kohtaamisesta jotka eivät ajattele samalla tavalla. Erilaisista näkökulmista oppii aina uutta.
Olen luova ihminen ja haaveilen paljon. En pelkää kokeilla uusia asioita. Joskus kohtaan uusia tilanteita turhankin optimistisesti ja löydän itseni lievästä pulasta

Aion vielä joskus polkea pyörällä maailman ympäri.
Haluaisin tehdä omia videodokumentteja, lyhytelokuvia ja kirjoittaa lastenkirjoja. Suunnittelen vaatteita ja rassaan romupyörille uuden elämän. Tykkään tehdä asioita käsin, vaikka kouluttauduinkin kädettömäksi akateemikoksi.
Että tervepä vain kaikille.