Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Stella - 1

Stella

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Stella
« : 20. Kesäkuuta 2017 klo 12:48 »
  • Tykkää (3)

• Hei kaikille

Olen tuntenut olevani pitkään vankina elämässäni, joka on rakentunut minulle lapsuudesta alkaen. Mielestäni ihmiset ympärilläni eivät oikeasti tunne minua ja se johtuu varmasti siitä, että en ole pystynyt olemaan oma itseni siinä pelossa, että olisin lopulta liian erillainen kuin muut. Olen yrittänyt kuitenkin tulla toimeen ja toimia niin, että muilla olisi hyvä olla. Toimintani on tehnyt minusta vuosien varrella etäisen ja surullisen, mutta menestyvän rattaan yhteyskuntaan, joka vastaavasti saa minut vain surullisemmaksi. En ole tuntenut olevani onnellinen kuin harvoissa hetkissä kuten mm. rakkauden tunteesta ja saavutuksista jotka auttavat muita. Olen pitkään ollut hyvin sulkeutunut, enkä ole antanut ihmisten enää lähestyä minua.

Haluaisin olla mahdollisimman omavarainen. Ajatus olla riippumaton yhteiskunnasta viehättää suunnattomasti ja jokainen pienikin teko saa minussa aikaiseksi hyvää oloa ja voin henkisesti paremmin. Oman puutarhan antimet ovat aivan parasta. Vältän hyvin paljon punaista lihaa, suosin kalaa ja kasvisruokaa. Ajan mielummin polkupyörällä töihin kuin autolla tai julkisilla vaikka matkaa on 15km suuntaan. Onneksi nykyään on sähköpyöriä ja kesällä sähkön saa auringosta. Tuntuu hyvälle käydä suihkussa kun vesi on lämmennyt auringolla. Mitä vähemmän käytän yhteyskunnan verkosta sähköä sen paremmalle se tuntuu. Kannatan siis uusiutuvaa energiaa ja haluaisin tehdä tekoja sen eteen, että myös muut innostuisivat asiasta.

Hiljattain olen saanut voimia irroittautua elämästäni ja tavoitella itselleni tärkeitä asioita. Sen seurauksena löysin myös tämän fooruminkin. Suunta jonka olen ottanut tuntuu hyvälle ja tunnen voivani paljon paremmin. Olen saanut mahdollisuuden tutustua uusiin samanhenkisiin ihmisiin ja heidän läsnäolo on parantanut minua henkisesti erittäin paljon. Se tunne, että muut nauttivat myös seurastani on aivan mahtavaa ja haluan ehdottomasti sitä lisää.

Olen hyvin avoin mieli enkä tuomitse muita erilaisuudesta vaan kannustan siihen. Olen päihdemyönteinen. Vaikka ulkoinen olemukseni ei ole kovin hipahtava niin tuntuu vahvasti siltä, että mieleni on. Kehoni on kulkenut kanssani jo kolmekymmentä vuotta ja toivon, että kaikki on vasta alkua sille mitä edessä odottaa.

Toivon, että löytäisin täältä foorumilta samanhenkisiä ystäviä, joiden kanssa voisin olla oma itseni  ^-^
    Kirjattu

mariau

• Vieras
    Vs: Stella
    « Vastaus #1 : 20. Kesäkuuta 2017 klo 18:09 »

Kuulostaa hyvältä ja kiva että liityit joukkoon!!  :)
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 21. Kesäkuuta 2017 klo 00:14 »
  • Tykkää (0)

• Toi riippumattomuus yhteiskunnasta saa mut kyllä hykertelemään, mutta oon huomannut ettei se noin itsenäisesti omavaraisuuten muodostaen taida edes haaveena lentää on tää niin vaikee mesta. Olis niin hienoa jos vaan jengi jaksais sylkee kuppiin kela sosku ja katsoo korkeelta tätä jengii kasaan niin että tulis selkee jako asennejako tietämään tuntemaan kummalle puolelle toimintansa kallistaa sulkematta toisin ajattelevia toisiltaan.
    Kirjattu

Hömppä_

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 21. Kesäkuuta 2017 klo 17:36 »
  • Tykkää (0)

• Ihana Stella! Samaistun jotenkin sun tekstiin todella paljon. Itsekin seurasin pitkään sitä polkua jota multa odotettiin. Olin aito minä vain minulle ja harvoille ystäville. Lopulta uuvuin siihen maailmaan. Oli pakko repiä itsensä irti. Toisaalta se oli parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut. Nyt minäkin saan taas elää. <3
    Kirjattu

Stella

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 21. Kesäkuuta 2017 klo 22:33 »
  • Tykkää (0)

• Hömppä_ hei niin mukava kuulla :) Kiitos Auringon ja mariau myös viesteistä. Vähän harmillista, että foorumi vaikuttaa kovin hiljaiselta vai mitä mieltä olette? Tampereen miittiketjussakin on alkuvuonna ollu viimeeks kirjoituksia. Pitäis varmaan laittaa sinne jotain kun toivoisin, että viikonlopun juhannustapahtumaan tulis muitakin täältä. Haluan sinne teidät mukaan enkä yhtään tuttua. Voisin ottaa ison viltin, kaikkea muuta hyvää ja vaan fiilisteltäisiin musiikkia ja kesää parhaassa seurassa  ^-^
    Kirjattu

Hömppä_

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 22. Kesäkuuta 2017 klo 09:52 »
  • Tykkää (0)

• Meillä on Lahteen suunnitteilla heinäkuussa miitti. Tuu säkin! :)
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #6 : 22. Kesäkuuta 2017 klo 15:21 »

Foorumi on joo toisinaan aika hiljainen, mutta meit on mukavan pieni porukka,, oppii paremmin "tuntemaan" millaisia ajatuksia eri nimimerkkien takaa löytyy :) Tervetuloa, kiva että tänne löytyy kirjoittelevaa ja aktiivista porukkaa  :sydamia
    Kirjattu

Stella

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 22. Kesäkuuta 2017 klo 16:50 »
  • Tykkää (0)

• Meillä on Lahteen suunnitteilla heinäkuussa miitti. Tuu säkin! :)
    Kiitos kutsusta! :) Laitoinkin jo viestiä sinne ketjuun.
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 26. Kesäkuuta 2017 klo 07:51 »
  • Tykkää (0)

• Kiitti kiitti Sella! Tampere on vähän pitkällä... talvella voisi ehkä käydä mutta pitäs olla yömesta ja hyvä parkkipaikka jne jne ... vko 27 olis tarkotus mennä stadiin... Skidin kanssa on vähän haastavaa  :sydamia :sydamia
    Kirjattu