Ärsyttää ärsyttää ärsyttää... Tiedän että pitäisi olla vaan ymmärtäväinen ja vähemmän kireä ihminen, mutta en kestä yhtä ihmistä jonka kanssa joudun opiskelemaan.
Kuvitelkaa mielessänne nuori mies, sellainen kiiltokuvapojan näköinen pitkä testosteronikeräytymä. Tyhmä kuin ämpäri, mutta itsevarma kuin 5-vuotias joka on juuri löytänyt pippelinsä. Tämä jätkä ei ole ollenkaan kiinnostunut kirjoista (ja kirjastovirkailijoiksi tässä siis opiskellaan), ei osaa tehdä tietokoneella yhtään mitään eikä ole kiinnostunut oppimaan, puhuu lähes taukoamatta mutta puheesta ei saa mitään selvää (hänellä taitaa oikeasti olla joku puhevika, mikä ei sinällään toki ole ärsyyntymisen aihe, itsekin änkytän hermostuessani, mutta yhdistettynä kaikkeen muuhun... Räyh!!!) heittää typeriä kommentteja liittyen naisiin, homoihin, sivareihin jne. You know. Kun hänelle selvisi että olen kasvissyöjä, reaktio oli halveksuva naurahdus ja sitten kysymys: "Tajuutsä että kasviksista ei saa tarpeeks proteiineja?" YOU DON'T SAY?!?!?! Kai mä nyt olen asioista ottanut selvää ennen kuin monta vuotta sitten lihan jätin kokonaan pois.
Ei mene päivääkään, etten kuulisi jotain vastaavaa typerää jantterin suusta. Voi SUKUPUOLIELIN että ottaa päähän.