Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Avautumista - 6

Colourflower

• Vieras
Vs: Avautumista
« Vastaus #75 : 06. Lokakuuta 2010 klo 14:23 »

Minä olin laskennallisesti yli 8 vuotta yksin ennen tätä nykyistäni. Teoriassa sen katkaisi jokunen kuukausi sieltä alkupäästä. Joskus ihmetyttää, että olen selvinnyt edes hengissä, joskus taas edelleen kummittelee sellainen tuntu, että yksin sitä kuuluisikin olla. Höhlää.
Kirjattu

Suoviitta

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Olkoon ilo kanssasi.
    • Sarkasmi
« Vastaus #76 : 06. Lokakuuta 2010 klo 15:27 »
  • Tykkää (0)

• Minä olen 17, enkä ole koskaan ollut kenenkään kanssa, eikä ketään jonka kanssa olla, näy lähitulevaisuudessa astuvan kuvioihin. Ja olen vasta ihan juuri tajunnut, että oikeastaan sinkkuna on kivaa ja että olen oikeasti vielä tosi nuori. Ihan sama vaikka kaverit suunnittelee jo minkävärisiä kahvikuppeja ostavat asuntoihinsa sitten kun muuttavat parempien puoliskojensa kanssa yhteen - meikäpä saakin päättää sellaiset ihan omikseen ja ostaa vaikka kaikki erilaisia. Jännää.
    Kirjattu
    Don't dream it, be it!

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #77 : 19. Lokakuuta 2010 klo 22:04 »
  • Tykkää (0)

• Ihmisen ikävä toisen luo on kyl ikävää.

Mutta että avautuakseni: Aatsipoppaa, keittelen tässä taas soppaa jossa on maku karvas. Yks sano mulle jotain siitä yhestä ja kerroin siitä sit ystävälle ja se oli sanonu toiselle että mä olin sanonu sen kaverille jotain siit yhestä, et miten se oli kertonu sitä ja tätä jne jne... Voi apua.

Ja muutenkin oon taas toiminut ihan niinkun en haluais. Voisin tietysti laittaa nää tonne synninpäästöönkin mutta kun en varsinaisesti kadu. Ainakaan vielä.
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #78 : 20. Lokakuuta 2010 klo 00:17 »

Minäkin monesti ihmettelen... Onpas minulle sattunut elämä. Vuosikausien kituliaan yksinolon jälkeen tutustun ihmiseen, joka on henkisellä (ja suorastaan hengellisellä) tasolla enemmän kuin olen tosissani uskaltanut etsiä. Meillä on myös yhteisiä ihania tulevaisuudenunelmia. Ja samaan aikaan vallitsee tietoisuus siitä, etteivät meidän elämämme täysin yhdisty vielä vuosikausiin... jos ikinä.

Meillä on 100 kilometrin etäisyys. Hän asuu vanhempiensa tiluksilla, minä kaupungissa. Hän hoitaa ihanassa paikassa puutarhaa, jota minä käyn välillä katsomassa. En voisi kuvitella eläväni hänen vanhempiensa kanssa. Lisäksi hänellä on kahdeksan lemmikkieläintä. En ole ikinä voinut kuvitella eläväni koirien kanssa. Nämä neljä koiraa ovat ihania, mutta silti, ei, ne eivät ole minun elämääni.

Asetelman kruunaa se, että kumpikin kunnioittaa ja melkein ihailee toisen elämää. Minusta hänellä on siellä ihanaa. Se elämä vain ei kuulu minulle, eikä minun elämäni kuulu hänelle, vaikka hänkin on minun elämäni asioista suorastaan innoissaan. Kumpikaan ei tahdo jyrätä toisen elämää eikä luopua omastaan. Kumpikaan ei halua luopua toisesta, vaikka yhtälömme on lähes mahdoton. Ja etäisyys pysyy.
    Kirjattu

nepeta

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #79 : 22. Lokakuuta 2010 klo 21:35 »
  • Tykkää (0)

• ajoin sitten auton ojaan. hitto! nyt ärsyttää. itse selvisin ehjänä, mutta auto... se ei ihan pienillä vahingoilla hommasta selvinnytkään. tässä ojassa kun sattui olemaan tosi jyrkkä reuna ja auto kaatui kyljelleen. äääääärh! miks mun pitää olla tämmönen hutilo ja holtiton hullu? tässä taloudellisessa tilanteessa tää oli just sitä mitä tarvittiinkin. Just sitä! toivottavasti vakuutusyhtiö nyt korvaa, mut menee siinä sitten kuitenkin puolisoni pitkään ja hartaasti keräämät bonukset, hän kun tuppaa yleensä ajelemaan hyvin ja taitavasti, eikä mitään tapahdu. mut mulle, mulle tuntuu sattuvan koko ajan. ja nyt sitten vielä puolison autolla, niin! olis ollut edes valmiiksi vähän ruttuinen kottero, mutta ei, Ei! Ei sentään.

äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!

no niin. ehkä vähän helpotti.
    nyt meen juomaan rommitoteja.

niin joo. piti vielä se lisätä, että tämän hösellyksen takia piti perua näytelmän esitys ja pitkään odotettu vapaailta kaupungilla ystävien seurassa. olen perheellinen ja lapsukainen on pitkästä aikaa mummilassa hoidossa ja avopuoliso reissussa. en muista milloin ois viimeks ollu tämmöinen ilta. ja niin. ei sitä sitten tartte mihinkään lähteä, ei ei. koti-iltahan on tähän saumaan just niin sopiva. ei oo ees sipsejä, kun niitä piti ostaa vasta huomisen krapulasyömisiksi leffaillan ratoksi.

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!

mä olin ansainnut tän. niin se vaan on.
    tekis mieli hypätä kaivoon. 

:-X
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #80 : 22. Lokakuuta 2010 klo 21:57 »
  • Tykkää (0)

• Tuskinpa olet sentään ansainnut tuollaista. Niin vain pääsi käymään, vaikka tietty ikävää onkin. Mutta meneekös puolisosi bonukset muka jos sinä ajat? Eikö siinä napsahda teikäläisen bonukset?
    Kirjattu

nepeta

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #81 : 22. Lokakuuta 2010 klo 23:38 »
  • Tykkää (0)

• ^ puolison auto, puolison vakuutukset. vakuutusmaksuista menee siis ne bonukset, eli isoja vakuutuslaskuja tiedossa.
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #82 : 23. Lokakuuta 2010 klo 14:43 »
  • Tykkää (0)

• ^ No niinpä se taitaa ollakin.. Mikä sinänsä on ikävää tuollaisissa tapauksissa.
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #83 : 23. Lokakuuta 2010 klo 16:33 »
  • Tykkää (0)

• Voi kurja nepeta. :(

Mä taas poden kauheeta maailmantuskaa. Menin sit avautumaan aiheesta äidillekin. Hänen kommentti oli että älä ajattele, elä vaan. Eiks tän maailman kaikki paska johdu nimenomaan siitä että ihmiset ei oo ajatellu? :(
    Kirjattu

nepeta

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #84 : 23. Lokakuuta 2010 klo 17:12 »
  • Tykkää (0)

• oon nyt sitten pelannut typeriä nettipelejä, vaikka piti tehdä kaikkea hyödyllistä kun on kerrankin yksin kotona.
    meneehän tää näinkin. ehkä huomenna herään kuudelta ja siivoan talon lattiasta kattoon ja teen vielä pihahommatkin. ihan vaan kostoksi, itselleni.

mur mur.

voimia Anu-ankalle maailmantuskan kanssa painimiseen. Turhaa se tuskan tunteminen sinänsä on,  mutta eipä sille mitään mahda kun se kohdalle osuu. Sitä pitää sitten sen ohimentyä vaan ryhtyä toimiin ja tehdä asioille jotain niissä mittakaavoissa, missä itse pystyy asioihin vaikuttamaan.
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #85 : 23. Lokakuuta 2010 klo 19:56 »
  • Tykkää (0)

• Nepeta nettipelejä mäkin oon pelannut, ja syönyt, nyt korkkasin punkun. Kunnon pään nollausta. Ja kiitos, kyl mä tiedän että tää tästä taas, nää on näitä vaiheita jotka vyöryy yli ja jyrää aina ajoittain. Tästä sit taas nöyrempänä eteenpäin.

Ja oikeesti nauti kun oot yksin kotona, ei aina tarvii olla hyödyllinen ja tehokas, onneks.
    Kirjattu

nepeta

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #86 : 23. Lokakuuta 2010 klo 20:02 »
  • Tykkää (0)

• joo, en oo tehny mitään hyödyllistä tänään. mahtavaa. tai lämmitin mä uunin ja kannoin lisää puita sisään, mut se oli vähän pakollista, jos haluaa olla rauhassa ilman että alkaa kylmyys ahdistaa. ulkona oli ihana luminen ja aurinkoinen päivä ja mä nukuin hävyttömän myöhään enkä piipahtanut kuin kerran ulkona, siellä puunhakureissulla. mut mut. on sitä joskus saatava vaan olla. lapsen kanssa on sitten kiva olla reipas ja ulkoilla ja kaikkea semmosta terveellistä.
    olispa mullakin punkkupullo.. täällä piti olla, mutta ilmeisesti se oli sitten jo juotu. noo, rommia on vielä jäljellä. ehkä rommitoti vois taas maistua ja sit joku kiva hömppäleffa. juu.
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #87 : 23. Lokakuuta 2010 klo 20:34 »
  • Tykkää (0)

• Edellisiin kirjoituksiin pakko lisätä, että nyt kun glögikausi on virallisesti alkanut, on punkun kaveriksi PAKKO saada glögiä  ;) Eli tämäkin taitaa vierailla pitkäripaisessa heti maanantaina, glögit nimittäin ostettiin jo viikolla  ;D
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #88 : 23. Lokakuuta 2010 klo 20:51 »
  • Tykkää (0)

• Mä en vielä jaksa aloittaa glögin kittaamista, olis kiva kun se ei tulis korvista jo joulun aikaan tänä vuonna, kuten yleensä. :D Chai on paljon parempaa iltajuomaa sitäpaitsi, jos ei alkoholia halua juoda.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #89 : 24. Lokakuuta 2010 klo 03:52 »

Eiks tän maailman kaikki paska johdu nimenomaan siitä että ihmiset ei oo ajatellu? :(

Kyllä. Täsmälleen. 8)
    Kirjattu