Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Avautumista - 7

Anu-akka

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Avautumista
« Vastaus #90 : 16. Marraskuuta 2010 klo 23:59 »
  • Tykkää (0)

• Miksi mä olen niin heikko että menetän vähän väliä uskoni? Miksi mä en voi vaan uskoa siihen että kaikella on tarkoituksensa ja lopputulema on positiivinen? Ja miksi mä olen niin kärsimätön että haluan kaiken heti?
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #91 : 17. Marraskuuta 2010 klo 00:38 »

Miksi mä olen niin heikko että menetän vähän väliä uskoni? Miksi mä en voi vaan uskoa siihen että kaikella on tarkoituksensa ja lopputulema on positiivinen? Ja miksi mä olen niin kärsimätön että haluan kaiken heti?

Olisin voinut kirjoittaa saman samana päivänä. 8)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #92 : 02. Tammikuuta 2011 klo 21:09 »
  • Tykkää (0)

• Tammikuuhun mennessä pitää keksiä sotasuunnitelma, tai ihan konkreettisesti menee talo alta. Sivarin päiväraha ensimmäiseltä puolelta vuodelta on 4,40€. Maksa sillä nyt sitten jotain.
    Ketuttaa että en tajunnutkaan kuinka hyvin olin tästä asiasta in denial. Tiesin että tämä päivä tulee kun "käsky käy", mutta olen lähinnä vain sivuuttanut sen. Voi vattu. Ja mustaherukka päälle.

Lähden yöllä ajelemaan sivarikeskusta kohden. Palvelus alkaa klo 12....

... jos käy hyvin, lykkäyspaperit on kourassa ennen klo 12:ta ettei tarvitse majoittautua ja kuunnella tervetuliaispuheita jne. Mukaan en pakkaa mitään. En voi jäädä palvelukseen. En kertakaikkiaan voi. Se on mahdotonta.

Saaterin systeemi.
    Kirjattu

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #93 : 02. Tammikuuta 2011 klo 23:01 »
  • Tykkää (0)

• No hitto :-\ Karkaa merille jos ne ei meinaa päästää sua :) Ei toi ole inhimillistä, että pitää väkisin lähteä linnaan tai "yhdyskuntapalvelukseen" :-\
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #94 : 02. Tammikuuta 2011 klo 23:51 »
  • Tykkää (0)

• Voi ei v-i-p, onnea matkaan!
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #95 : 03. Tammikuuta 2011 klo 00:15 »
  • Tykkää (0)

• Kattilassa kiehuu kyllä sen verran paljon tavaraa, että yli tulee ja reippaasti.
    En halua lähteä sotapoikaleikkeihin, mutta en myöskään kieltäytymisen kunniasta tehdä pakolla vapaaehtoista "hyvää ja yhteiskunnallisesti rakentavaa" työtä ilmaiseksi vuoden ajan. Sen sijaan mielelläni tekisin omaa palkallista työtäni, joka on hyvää ja yhteiskunnallisesti rakentavaa, kasvattaisin lastani ja kaikilla olisi hauskaa.

Se paatoksesta.
    Nähdään pian  ;D
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #96 : 03. Tammikuuta 2011 klo 00:32 »
  • Tykkää (0)

• v-i-p, näytä niille! eihän tollanen peli nyt vetele!
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Hypocrite

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #97 : 03. Tammikuuta 2011 klo 17:41 »
  • Tykkää (0)

• Hyvä v-i-p! Kapuloita rattaisiin vaan.

Mun kämppikseni lähtee maanantaina armeijaan. Kovasti oon yrittänyt sitä puolitoista vuotta käännyttää sivariksi, muttei se oikein lämpene. Se on niin perusmies, että inttiinhän se menee, joskin hääkin tekis mieluummin oman alan töitä sen vuoden kuin rämpisi jossain metsikössä.

Hirvittää, ollaan asuttu kesäkuun alusta yhdessä ja jouluna oli eka kerta kun ei nähty kolmeen päivään kertaakaan. Tuli jo siinä ajassa kamala ikävä, herra kun on mun about paras ystävä. Mitäs sitten kun mun pitää yrittää selvitä yksin yhdeksän kuukautta? Apua.
    Kirjattu
    Herää ja kukoista, ulkona venaa psykedeelisen kaunis maailma.

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #98 : 03. Tammikuuta 2011 klo 21:19 »
  • Tykkää (0)

• Lykkyä pyttyyn v-i-p!

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #99 : 03. Tammikuuta 2011 klo 23:09 »
  • Tykkää (0)

• haluaa muistuttaa, että siviilipalvelusajalta maksetaan asuntolainojen korot asumisavustuksena, joten ei se talo alta mene. Pankinkin kanssa voi kai sopia asioista.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #100 : 04. Tammikuuta 2011 klo 21:18 »
  • Tykkää (0)

• haluaa muistuttaa, että siviilipalvelusajalta maksetaan asuntolainojen korot asumisavustuksena, joten ei se talo alta mene. Pankinkin kanssa voi kai sopia asioista.

Tämä pitää paikkansa. Toki tämä(kin) asia on monisyinen, mutta todettakoon okt-asujan saavan kylkiäisenä muitakin rahareikiä kuin em. maksut.

Ketutuksen aiheesta jatkan omassa onnellisuusosiossani. Eipä siis ketuta enää.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #101 : 06. Kesäkuuta 2011 klo 11:39 »

Tämä nyt on vähän tämmöistä. Mutta tunnustettakoon, etten pidä siitä, mihin suuntaan keskustelu tällä foorumilla on viime päivinä ollut menossa.

Minäkin kannatan timothylearylaista "turn on, tune in, drop out" -filosofiaa. Mutta minusta Learyn suurimmat oivallukset olivat aina hänen tärkeät sivuhuomionsa, eivät ne mitä hän yksisilmäisesti hehkutti.

Me ihmiset tapaamme olla niin tyhmiä, että välinearvo lipsahtaa itseisarvoksi. Ellei kirjoittajan, niin lukijan päässä.
    Kirjattu

Miffy

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • so mothafuckin' zen
    « Vastaus #102 : 06. Kesäkuuta 2011 klo 11:46 »
  • Tykkää (0)

• Me ihmiset tapaamme olla niin tyhmiä, että välinearvo lipsahtaa itseisarvoksi. Ellei kirjoittajan, niin lukijan päässä.

Niiiin totta. Pitäisi muistaa että asia kuin asia, on samantekevää kuinka rakasta se on - se tulee silti katoamaan. Siksi ei kannata liian kovasti uskoa tykkäävänsä jostakin tietystä jutusta vaan muistaa että oikeastaan on koko ajan kurkkaamassa sen jutun taakse.
    Kirjattu
    meditoi mun kaa, beibe

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #103 : 06. Kesäkuuta 2011 klo 18:37 »
  • Tykkää (0)

• Tämä nyt on vähän tämmöistä. Mutta tunnustettakoon, etten pidä siitä, mihin suuntaan keskustelu tällä foorumilla on viime päivinä ollut menossa.

Minäkin kannatan timothylearylaista "turn on, tune in, drop out" -filosofiaa. Mutta minusta Learyn suurimmat oivallukset olivat aina hänen tärkeät sivuhuomionsa, eivät ne mitä hän yksisilmäisesti hehkutti.

Me ihmiset tapaamme olla niin tyhmiä, että välinearvo lipsahtaa itseisarvoksi. Ellei kirjoittajan, niin lukijan päässä.

Pohdin koko päivän mitä tarkoitat, enkä ole hoksannut. Ehkä siksi etten tunne Timothy Learlyä tai hänen tuotantoaan. Voiko joku selittää?
    « Viimeksi muokattu: 06. Kesäkuuta 2011 klo 18:56 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #104 : 06. Kesäkuuta 2011 klo 21:06 »
  • Tykkää (0)

• Pohdin koko päivän mitä tarkoitat, enkä ole hoksannut. Ehkä siksi etten tunne Timothy Learlyä tai hänen tuotantoaan. Voiko joku selittää?

Ihan lyhyesti ilmaistuna "turn on, tune in, drop out" tarkoittaa yhteiskunnan muuttamista psykedeelisten huumeiden käytön avulla.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks