Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Onko hippi hipille hippi? - 1

Jushka

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Onko hippi hipille hippi?
« : 29. Marraskuuta 2010 klo 17:59 »
  • Tykkää (0)

• Olen pohtinut asiaa ja löysin mielenkiintoisen blogin,johon voin samaistua aikalailla. Mitä mieltä olette?
    http://www.valt.helsinki.fi/blogs/martela/post39.htm
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Colourflower

• Vieras
    Vs: Onko hippi hipille hippi?
    « Vastaus #1 : 29. Marraskuuta 2010 klo 18:09 »

Tätä juttua on jo aiemmin lyhyesti käsitelty tällaisessa ketjussa:

http://hipit.fi/foorumi/hippi-keskustelu/hippilinkit/
    Kirjattu

stone cold Juihis

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 20. Tammikuuta 2011 klo 16:43 »
  • Tykkää (0)

• saattaapi olla
    Kirjattu
    Älä luota hippiin, just joo....

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 25. Marraskuuta 2012 klo 19:17 »
  • Tykkää (0)

• Kyllä olen joskus kertonut "eräästä hipistä". Mitenpä sen muuten ilmaisi. Tai "yks hipit.fi:n käytttäjä?"
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #4 : 27. Joulukuuta 2012 klo 21:30 »
  • Tykkää (0)

• Kyllähän se taitaa olla. Ainakin itse tulee huudeltua hei hippi tjsp.
    « Viimeksi muokattu: 27. Joulukuuta 2012 klo 21:36 kirjoittanut Peacemaker »
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

dark avenger

• Vieras
    « Vastaus #5 : 29. Joulukuuta 2012 klo 00:29 »

Annoin joskus mieleni harhailla ajatusten sienimetsässä. Annoin sen eksyä ja tutkia välittämättä siitä löytäisikö se koskaan kotiin. Tuli yö ja tuli päivä, tuli talvi ja kevät, kesä ja syys, ja kaikkialla minne mieli pysähtyi oli hulluutta, vakuuttuneisuutta tästä tai tuosta. Kuljin niiden luo jotka uskovat raamattuun ja niiden luo, jotka eivät usko. Heitä kaikkia yhdisti se, etteivät he halunneet tietää mitä raamatussa sanottiin. Etsin silmieni tutkittavaksi kaikki suomennokset raamatusta ja sen jälkeen tutkin alkuperäiskielen tulkintoja. Eikä minun tarvinnut lukea kahta lukua enempää ensimmäisestä mooseksen kirjasta, kun olin jo lukenut kaksi luomiskertomusta jotka olivat keskenään paradoksaalisia. Ensimmäisessä ihminen oli luoduista viimeinen ja toisessa ensimmäinen.
    Hankin silmieni eteen tieteen suurten jättiläisten mullistavat tutkimukset, joissa maailmankaikkeus muuttui yhdeksi kaikilla taajuuksilla värähtäväksi säikeeksi, jossa kaikki energia hidastuu hitaasti illuusioksi materiaalisesta maailmankaikkeudesta, ja proteiini printtaa elämää. Vaan eipä ollut mahdollista proteiinin syntyä ilman dna:ta eikä dna:n mahdollista syntyä ilman proteiinia. Sama paradoksi vaivasi tiedettä. Kaikkia jotka uskoivat tieteeseen ja jotka eivät usko yhdisti se, etteivät he halunneet tietää mitä tiede on löytänyt.
    Unohdin kaiken, koska tein sen ennen kuin aloitin, ja kuljin raitteja länteen ja etelään. Pohjoiseen ja hiukan itään. Ja katso maailma jossa elin oli silmissäni mahdoton. Tutustuin kettuun, kissaan, näätään ja karhuun. He kutsuivat minua sudeksi ja ottivat mukaansa. Vaelsin sinne tänne ajassa ja paikassa löytääkseni missä voisin olla, mutta mikään ei ollut vielä mitään. Linnut lauloivat puissa samaa säveltä mitä jeesus oli julistanut temppelissä potkittuaan kauppiaiden pöydät nurin. Huomenna hän ratkaisee kaikkeuden ja aika pysähtyy.

Suuri konsensus syntyi asiasta josta kukaan ei ollut samaa mieltä, mutta kukaan ei uskaltanut sanoa mielipidettään tai olla mitään mieltä, koska joku voisi loukkaantua ja kaikki olivat ottaneet tehtäväkseen miellyttää kaikkia. Suuresti hämmästelin kansoja, punkkareita ja hippejä, hevareita ja hiphoppareita, suomalaisia ja egyptiläisiä, orjuus alkoi täältä. Meidän jengit ja teidän jengit, missä ovat isännät jos täällä ovat rengit. Tragikoomista surua siinä mielen päättäväisessä vakuuttuneisuudessa erosta ja yhdessäolosta. Haltioituneen auringon silmien alla, suurta teatteria. Hippi ei ole itselleen hippi, hippi ei ole kukaan.
    « Viimeksi muokattu: 29. Joulukuuta 2012 klo 00:31 kirjoittanut dark avenger »
    Kirjattu

femkeeno

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 31. Joulukuuta 2013 klo 12:43 »
  • Tykkää (0)

• Mitä sä vedät ja mistä sitä saa ;)
    Kirjattu
    jeih! leikitään patsasta

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #7 : 29. Maaliskuuta 2015 klo 21:21 »

Mikä tää kysymys on? Että onks ihminen toiselle ihmiselle ihminen?
    Ehkä se riippuu siitä, miten hippi määrittelee hippiyden ja jos se toinen ei mahdu määritelmään, niin ehkä se ei sit oo?
    Kirjattu