Jep, tästä uupumisesta otinkin innostumisen tähän uuteen suuntaan, ja noh jos näin voi sanoa "hippeyteen". Mutta tuntuu että suunta on vähän hukassa, koitan rauhoittua ja pohdiskella asioita ja olla seesteinen, mutta niinkuin kaikissa muissakin asioissa, olen tainnut romantisoida tätäkin hieman päässäni. Siksi kyselin kirjallisuutta kaikesta sielunruoka jutuista, jotka voisivat helpottaa ja ohjata oikeaan suuntaan, kun ei ole lähellä oikein ketään ihmistä jonka kanssa voisi puhua tämmöisistä jutuista.
Heppa ei ole oikeastaan ihan kokonaan mun vastuulla, joten talleille pääseminen tuntuu ihanalta, kun se ei ole sellanen joka päivän pakko juttu, vaan sinne voi hipsiä jos siltä tuntuu

Ja juu, kyllä aina silloin tällöin voidaan viettää päivä niin että lapsi on isovanhemmilla hoidossa, mutta hassaan sen kaikkeen turhaan murehtimiseen ja keittiön kaappien putsaamiseen...
Voi voi ja kun en oikein osaa selittää tätä mielentilaa..Tavallaan tuntuu että tiedän miten mulla olisi hyvä olla, tiedän että mun pitäisi oppia rauhottumaan ja miettimään enemmän asioita, mutta jotenkin en osaa soveltaa sitä omaan elämän tilanteeseen. Ihan kuin löytääkseni mielen rauhan mun pitäis ajella pää kaljuksi ja pukeutua oranssiin kaapuun ja muttaa vuorille...
Yleensä on ihan hyvä olla ja oon onnellinen, mutta välillä tulee tämmösiä hetkiä kun tuntuu että kaikki on nurin kurista ja ihan väärää, ja että mulla olisi niin paljon annettavaa sellaisena ihmisenä joksi itseni miellän, mutta en tiedä miten löytäisin sisältäni sen joka pohjimmiltani olen, ja miten lopettaa tämmöinen teeskentely mihin olen aikaisemmassa elämässäni tottunut, ja kuinka pääsisin sinne oman mielen soppeen ajattelemaan niitä ajatuksia jotka mun mielessä myllertää...

Noh, nyt tästä viestistä taisi tulla toosi sekava, kun annoin vaan ajtuksen lentää ja kirjoitin sen miltä musta tuntuu...