Niin, kuulostaa hyvältä. Olen toki tykännyt tuost muovisesta jo, ja välillä ihan tuntuu olevan elinehto tommonen matto. Joskus voisi olla kiva kokeilla jotain astetta autenttisempaa.
En kyllä tiedä että käytänkö mä tätä mattoa nyt ihan väärin, siis kun oikeastaan mattoilen lähinnä yöllä, ja oikeastaan ajatuksena se että pääsen nukkumaan jotenkin vakaammin. Ehkä tää mun mattoilu on vähän kuin meditaatiota, mutta ei niin tarkkaa sellaista.
Kun vauva oli viel ihan pieni, ja yöimetykset olivat tiheät ja univajetta imetyksestä syntyi, niin tää matto pelasti. Piristi ja tuli jotenkin vain onnellinen olo, tilaa kokea väsymyksen sijaan onnellisia fiiliksiä.
Joskus on käynyt niinkin että piikkimatto on vain ärsyttänyt enemmän jo muuten rasittunutta kehoa. Ja se on ihan totta, että saattaa piristää iltaisin. Yleensä kylläkin oon saanut nukuttua, vaikka olen makoillut piikkimatolla. Ja joskus matto on ollut ainoa mikä on auttanut unettomuuteen. Kyllähän sitä sitten herää, kun paine on ollut kivuliaan kauan samoissa pisteissä, sen jälkeen pehmeä lakana on hyvin levollinen ja miellyttävä asia