Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kaikenlaista pikkuasiaa - 11

Colourflower

• Vieras
Vs: Kaikenlaista pikkuasiaa
« Vastaus #150 : 18. Joulukuuta 2012 klo 14:43 »

Silloin sinun on hyvä välttää keskustelua näillä konsteilla, ei pyytää jälkikäteen tekstiesi sensurointia.

Oletko ylpeä ollessasi keskustelun pahis? Minähän olen sitä vain heikkouttani. >:D
Kirjattu

dark avenger

• Vieras
« Vastaus #151 : 18. Joulukuuta 2012 klo 14:47 »

Oletko ylpeä ollessasi keskustelun pahis? Minähän olen sitä vain heikkouttani. >:D
Jälleen tässä viestissä täytät tuon kolmen suorasi. Töykeä, vääristelevä. Rauhaa ja rakkautta.
Kirjattu

Colourflower

• Vieras
« Vastaus #152 : 18. Joulukuuta 2012 klo 15:00 »

Jälleen tässä viestissä täytät tuon kolmen suorasi. Töykeä, vääristelevä. Rauhaa ja rakkautta.

Näinhän se aina menee. Sota on rauhaa, vapaus on orjuutta.
Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
« Vastaus #153 : 18. Joulukuuta 2012 klo 16:20 »
  • Tykkää (0)

• Mjaa, eipä tässä mitään sensuroinnin tarvetta ole. Mitä lueskelin keskustelua, näen siinä hienon tilaisuuden tutkia miksi keskustelu meni sellaiseksi ettei kumpikaan ilmeisesti pidä enää tässä vaiheessa keskustelun sävystä. Keskusteluun tarvitaan aina kaksi osapuolta, kumpaankaan viittaamatta.
    « Viimeksi muokattu: 18. Joulukuuta 2012 klo 16:23 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #154 : 18. Joulukuuta 2012 klo 16:33 »
  • Tykkää (0)

• Mjaa, eipä tässä mitään sensuroinnin tarvetta ole. Mitä lueskelin keskustelua, näen siinä hienon tilaisuuden tutkia miksi keskustelu meni sellaiseksi ettei kumpikaan ilmeisesti pidä enää tässä vaiheessa keskustelun sävystä. Keskusteluun tarvitaan aina kaksi osapuolta, kumpaankaan viittaamatta.

Mulla on sellainen periaate, että jos keskustelen jonkun kanssa ja ilmenee että olemme täysin eri mieltä keskustelun asiasta, vaihdan keskustelun aihetta suosiolla. Opin tämän siitä kun väittelin konservatiivisen isäni kanssa :D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

dark avenger

• Vieras
    « Vastaus #155 : 18. Joulukuuta 2012 klo 17:18 »

Haluun pyytää anteeks omasta puolestani.
    Anteeksi.
    Henkilökohtasesti mua hiukan loukkas tää juutalaisuuden ja illuminatin liittäminen toisiinsa, minkä koin antisemitistisenä. Varsinkin kun juutalaisuus on mulle tarkottanu rauhan ja viisauden oppia ja jumalan olemuksen pohdiskelemista.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #156 : 20. Tammikuuta 2013 klo 23:45 »

"Seksuaalisuutesi"-ketjusta (kun ei enää siihen kuulu):

Voisin kyllä itsekin lähteä pois Suomesta jos mahdollisuus tulee. En jäisi kaipaamaan mitään.

Me, jotka vielä joka tapauksessa pysymme täällä "junttilandiassa", jäämme joka tapauksessa kaipaamaan jokaista fiksua ja ajattelevaa ihmistä, joka ottaa hatkat.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #157 : 21. Tammikuuta 2013 klo 08:26 »
  • Tykkää (0)

• Mitä (vittua) ajattelet tarkoittavas kun kehtaat kuttua isänmaatas junttilandiaksi?

Sarkasmia? Toivottavasti
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #158 : 21. Tammikuuta 2013 klo 08:51 »
  • Tykkää (0)

• No sehän pysyikin sit asiassa  :D ja asialinjallakin vielä  ;D ;D ;D. Mä kyl tipahdin ihan totaalisesti, tuli sellai olo et jahasjahas, kaivetaanko popkornit kehiin ja kahtellaan ku pojat tappelee. Mut niinku vakavammin, piis änt laaav ja understandingiä kans. Ei kannata kaikkea ihan nuin vakavasti ja kyl täällä saapi kutsua kotimaataan junthilaksi jos siltä tuntuu.

Mut itse aiheeseen. Eiköhän se oo hyvä lähteä jos siltä tuntuu. Välillä oikeastikin kannattaa käydä muualla, ehkä sitä osaa myös sit paremmin arvostaa täällä olevia asioita? Tai löytää itsensä, tai elämälleen tarkoituksen, tai oivan elämänkumppanin, mitä tahansa.

Mitä noihin lähtemistapoihin tulee niin ei sitä rahaa välttämättä ihan hirviästi tartte. Täältä lähti juuri yksi hippitoveri pallon toiselle puolelle vapaaehtoistöihin, idea on siis et tekee jonkun sovitun työmäärän esim viisi tuntia päivässä viitenä päivänä viikossa ja saa sitä vastaan ruuan ja majoituksen. Työt on monessa paikassa luonteeltaan semmottisia, ettei aiempaa kokemusta tai ammattitaitoa tarvi, mut pitää toki sit olla intoa oppia ja ahkera/reipas noin ylipäätään. Matkalippu pitää itse maksaa ja hoitaa. Paikkoja voi katsella esim http://www.workaway.info/ tai http://www.helpx.net/ ja katsoa minne haluaisi mennä ja sitten kysellä onko tilaa ja tarvetta. Ainakin tuolla helpx:llä on muut käyttäjät, helpperit ja hostit, käypi lykkäämässä ihmisistä ja paikoista arvioita eli ihan sokkona ei tarvi mennä.

Sit jos vaikka tykkää hirveästi eläimistä niin esim hakusanoilla "working with animals volunteer" löytyy hirmuisesti paikkoja. En tosin usko, että läheskään kaikilla on valmius myös majoittaa mut etsivä löytää sopivan.

Mua vähän harmittaa, että silloinkin mä olin nuori ja reipas ja oisin halunnut kehitysapu- tai vapaaehtoistöihin Afrikkaan tai kaukoitään (esim Nepaliin) ei ollut tämmöisiä mahdollisuuksia :/
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #159 : 21. Tammikuuta 2013 klo 12:29 »

Mitä (vittua) ajattelet tarkoittavas kun kehtaat kuttua isänmaatas junttilandiaksi?

1) "Junttilandia" oli suoraa lainausta Johnnyboy92:n kirjoituksesta ja siksi lainausmerkeissä.

2) MINULLA EI OLE ISÄNMAATA. Isänmaa on nationalistien propagandasana. Minun isäni omistaa kyllä pienen pläntin maata yhdessä äitini kanssa, mutta en ole ikinä siellä asunut.
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #160 : 21. Tammikuuta 2013 klo 12:37 »
  • Tykkää (0)

• 1) "Junttilandia" oli suoraa lainausta Johnnyboy92:n kirjoituksesta ja siksi lainausmerkeissä.

2) MINULLA EI OLE ISÄNMAATA. Isänmaa on nationalistien propagandasana. Minun isäni omistaa kyllä pienen pläntin maata yhdessä äitini kanssa, mutta en ole ikinä siellä asunut.

:peukku
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #161 : 31. Tammikuuta 2013 klo 00:16 »

Siirretty video/kirja/jokin muu -keskustelusta:

Psykedeeleistä oon ollu kyllä kiinnostunut jo jonkin aikaa. Harmi ettei ole tullut tilaisuutta kokeilla...

Ah, muistankin vielä syyskesän 2001. Eräs silloinen kaverini paasasi kännissä: "Sinun kyllä pitäisi kokeilla LSD:tä! Olet just semmoinen ihminen, jonka pitäisi kokeilla sellaista!" Seuraavana päivänä vedin niin tuhdisti pilveä, että aloin nähdä mieleni silmissä kieppuvia viemärinkansikuvioita, jotka muuttuivat M-kirjaimiksi. Ja itseni peilissä keltaisena naisena. Sitä seuraavana iltana pyöräilin kaupungilla runsaan ihmismassan läpi kiemurrellen onnistuneesti, koska tiesin mihinpäin kukin heistä on tulevana hetkenä liikkumassa. Kaksi päivää myöhemmin aloin kaupan kassalla panikoida, koska kuvittelin, että kassa laskee ostosten hinnan jonkin eri matematiikan mukaan kuin minä. En sitten tarvinnut älläsdeetä.
    Kirjattu

Saabisti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #162 : 31. Tammikuuta 2013 klo 00:46 »
  • Tykkää (0)

• Mene Amazoniaan kokeilemaan Ayahuascaa. Kukaan käyny kokeilemassa?
    Kirjattu
    Joutilaisuus ei ole sitä, ettet tee mitään.
    Joutilaisuus on sitä, että voit tehdä mitä tahansa.
    -Floyd Dell

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #163 : 31. Tammikuuta 2013 klo 09:56 »
  • Tykkää (0)

• Mene Amazoniaan kokeilemaan Ayahuascaa. Kukaan käyny kokeilemassa?

Mitä olen ayahuasca-kokemuksista kuullut, niin voisi olla liian rankkaa kamaa... En itse uskoisi olevani valmis siihen.

Mutta sienet tai LSD? Why not? :D
    Kirjattu

Konna

• Vieras
    « Vastaus #164 : 31. Tammikuuta 2013 klo 10:14 »

Mitä olen ayahuasca-kokemuksista kuullut, niin voisi olla liian rankkaa kamaa...

Voi olla. :D Eikös ayahuasca ole käytännössä DMT + MAOI? En ole DMT:tä nauttinut sen enempää, kuin mitä kehoni sitä tuottaa luonnostaan, mutta olen kuullut aika villejä kertomuksia jo pelkän DMT:n polttamisesta ilman MAO-estäjiäkin.
    Kirjattu