Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kaikenlaista pikkuasiaa - 17

Auringon

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Kaikenlaista pikkuasiaa
« Vastaus #240 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 10:19 »
  • Tykkää (0)

• Mä tiedän . Ei sellaisesta voi oikeen ajatella samoin ellei ole ollut riittävän alhaalla. Pystyn hyvin samaistumaan kuvan poikaan kun olen sairaana asunut rappukäytävissä. Olisi vain puuttunut että joku olisi laittanut tuottavaan työhön. Meillähän se ei ole varsinaisesti mahdollista mutta voisin karkeasti heittää että tämänkin pojan kätösin tehtyjen tutetteiden ostajat ovat tavallaan heitä jotka eivär jaksa ajatella.

Ihmiskunnassa voidaan varmaan puhua eläinkunnasta - siis niistä kouluttamattomista eläimistä. Minun mielessä ei ole epäselvää kummat voi paremmin. En tarvitse älyä ymmärtääkseni ihmisen väittämän älyn olevan päin vastoin idiotismia.

Voidaan sanoa etten mäkään jaksa niin ajatella miten sä et taida niin eiks se oo vähän sama asia sitten ?? en kuitenkaan aijo unohtaa väittää ihmistä tyhmäksi väittämänsä älyn perusteella.

Mukavalla on monta merkitystä .. elämää tää vaan on tämäkin päivä :) Voihan se olla että tuokin poika joskus elää vielä ... ei taida pojalla olla pakomahdollisuuksi niin olisi oikein jos suomesta lähtis jengiä sinne ??

Kaikille hyvät maisemat jen  :sydamia :sydamia :sydamia
    « Viimeksi muokattu: 17. Huhtikuuta 2017 klo 10:21 kirjoittanut Auringon »
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #241 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 11:51 »

joo, siis sä oot ite ollut sitä mieltä että kaikki tuet vaan pois... sitten kuitenkin kerrot tosi rankkoja kokemuksia, että ite oot ollut ilman mitään, että kiva jos ois joku viel pakkotyöhön laittanut.. niin näin niinkuin suomessa ollessa, en mä oikein hiffaa mitä sä haluat.

Ite nyt tänään keskityn siihen mihin mulla on mahdollisuus, ei mitään parasta mahdollista ikinä varmastikaan universaalis mielessä, mutta näillä mennään. <3
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #242 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 12:51 »
  • Tykkää (0)

• Ei mulla ollut paha olla muusta syystä kun jouduin pelkäämään - itse alhaalla oleminen on ihan nastaa : ei ruokaa ei vettä ei suojaa = hyvä olo musta. luulen että kuvan poika haluaisi samaa. Kai mä haluaisin että elämä olisi epävarmempaa sillä nykyisen kaltaisella sanotaan nyt suomen hyvinvointi varmuudella on "kallishinta" . Musta on ihan ok että jengi pärjää ite eikä mikään verirahoja haaliva valition hallinnon koneisto leikkis pyhimystä - sen ymmärrän jos joku "sosiaalinen pikkukunkku virkvoromies" istuttaa potut ja antaa ne ilmaseksi mutta sitä en ymmärrä että se "lainaa" rahat ja määräilee että toiset istuttaa ja hän jakelee - no samaa voi sitten sanoa muustakin.

En jaksa nyt kelaa selvästi juttuja mutta haluaisin luopua valtion takaamasta hyvinvoinnistani voisi olla se mitä mä nyt haluan. Musta esim "konnat" eivät ole koko sivistyksen historiassa tehnyt yhtä merkittävää konnuutta kuin "hyvä puoli".

Rakkautta onnellisuutta ja rauhaa!  :sydamia :sydamia :sydamia

Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #243 : 27. Huhtikuuta 2017 klo 14:22 »

Tuli kummallinen ajatuskuvio mieleen:

Me ihmiset olemme tällaisia, ihailemme ja matkimme toisia, meillä on esikuvia ja idoleita, kaikkea mahdollista. Ajatellaanpa siis, että joku ihminen kuulee ratkaisevassa elämänvaiheessaan katkelman musiikkia, joka muuttaa hänen elämänsä. Kaikki sanovat hänelle, että musiikki on Jimi Hendrixiä. Tämä nuori ihminen ottaa selvää, kuka oli Jimi Hendrix ja alkaa jäljitellä kaikessa häntä ja hänen elämäntapaansa. Kitaransoitto ei suju niin kuin esikuvalla, mutta on hommattava afrokampaus, huumeita, viinaa ja epämääräistä seksiä. Lopulta joudutaan hoitoon, joko psykiatriseen tai ihan tavanomaiseen sairaalaan. Siellä joku lähiomainen tietää lopultakin sanoa, että aikanaan kuultu kitaristi olikin Jeff Beck. Kuinka erilaiseksi elämä olisi tällä tiedolla muodostunut? ... Jimin paikalle voi vaihtaa Janis Joplinin, jonka sijaan olisikin soinut Melanie (joka myös on Jeff B:n tavoin ehtinyt jo yli seitsemänkymmenen ikään).

No juu, tämmöistä tänään.
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #244 : 06. Toukokuuta 2017 klo 20:50 »

Mites menee?
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #245 : 06. Toukokuuta 2017 klo 21:09 »
  • Tykkää (0)

• Ihan OK. Mitens itelläs?

Oon landella skidin kanssa. Piti lähteä tänään stadiin mutta skidiä väsytti. Skidillä nenä vuotaa - varmaan jotain siitepölyjuttua.... Pitäs varmaan huomenna lähteä. Kirjanpitäjä kärkkyy jotain papereita 12. päivään mennessä ja se on "ainoo huoli ensviikoksi tällä erää, mutta sitten on jotain ainaisuus riesaa kaiken maailman pakko tehä skeidaa.

Skidi sylissä tässä skrivaan.
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #246 : 06. Toukokuuta 2017 klo 22:13 »

Joo heinänuhan aikaa. Ainaisuus ei kyl jätä välil. Ihme säätöö joutuu tuputtaa tonne jompaankumpaa lohkoon ylös. Mut ihan ok, kiitos.

Mut parempi skidi sylis ku.... 

Nii, toi Ramones  :peukku
    « Viimeksi muokattu: 06. Toukokuuta 2017 klo 22:14 kirjoittanut Kirjaton hylly »
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #247 : 06. Toukokuuta 2017 klo 23:59 »

Täs on asiaa meille kaikille

https://youtu.be/yyTc5OrFeKA
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #248 : 11. Toukokuuta 2017 klo 07:03 »
  • Tykkää (0)

• Joo se terrario hanke epäonnistu jotenkin en muista ihan tarkkaan. Se lehti on täällä jossain niin kun löydän yritän kattoo tarkasti. Niin siinä oli silleen kaikki elukat ötökät jne että sen olisi pitänyt pystyä pyöriä ikuisesti ... siellä oli mehiläisiä ja lintuja esim ... mehiläiset suunnistaa auringon avulla niin ne lopetti terraariossa pölyttämisen ... linnut rupes parittelemaan niin niiden soidinmenot oli sen verran laajat ettei tila riittänyt ja ne tappoittensä jne jne ja lopulta terrario ei enää pystynyt tuottamaan happea ja kaikki alko delaa niin siiten se piti keskeyttää ennenaikaisesti epäonnistuneena .... mutta en siis muista tarkkaan ja katon kun lehti joskus tulee eteen kun järjestelen lehtiä.

Tää kanisankari häippäs sitten ... surullista en tarkoittanut mitään pahaa ja joskus pitää myöntää olevansa sekasin - se on psykoottista jos on noin sekasin eikä tajua, itsekkin olen ollut varmaan useammin kun kerran  :sydamia :sydamia semmosta sitten.

Mitä tulee mun juttuun niin ei siitä mitään yhtenäistä juttua saa kun en vaan voi kertoa silleen että se ketään mielyttäisi varmaan em syistä. On erivaiheita elämässä joissa olen voimakkaasti tuntenut ainutlaatuista rakkautta ja universumin suminaa ... en ole ihminen vaan olen eläin (herra peabody ja sherman kin on) hahaha :)

Ihmiskunta on pahasti harhassa (kuulostaa jo vähän tältä edesmenneeltä kissakaninerolta hekoheko) ... saattaisi olla aivan yksinkertaisia juttuja ilman mitään tekniikkaa jalostaa elämänlaatua mutta "sivistyneet ihmiset" eivät käsitä sellaista, Kaikista parasta olisi kuitenkin vapaus.

/url]

[url=https://youtu.be/uChN6jDsMPE]https://youtu.be/uChN6jDsMPE
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #249 : 11. Toukokuuta 2017 klo 18:10 »

Hooh, joo, vaikee puristaa maapalloa kasvihuoneeseen. Semmone hauska ikikukka semmoses pullossa olis ehkä jo aika ok, mutta muut terraariot ja akvaariot on vähän niin ja näin.

Vähän harmittaa ilvezn  puolesta, ku ei vaikuttanut niinkää psykoottiselt mitä joskus, vaan ennemmin parempaan päin menevältä...ehkä. Ehkä ihan hyvä päätös lähtee täältä. Voi olla että defenssit suht korkeel kun nyt aattelee mennyttäkin, niin enpä ihmettele. Muuten kyl olisin tsempannut enemmänkin, mutta en mä kyl haluu olla mukana jossain kanitarhauksessa,, enkä kyllä toisaalt kalatarhauksessakaan. Ja voi olla että jokunen muukin mielipide-ero, mitä nyt muista viesteistä pystyi päätellä.

Projektinsa kuitenki, jos vaikka hakis hevostalleilta sitä lantaansa ja kasvattelis spirulinaa ja vaik sitä peltoo siinä ympärillä, niin siin olis ehkä ideaa,, no ehk joku kanala, jos haluu eläintuotteita käyttää vois olla ok. Mutta noh, vuoden määräaikaissopparipohjalta voi olla hankalaa saada kavereita messiin, ja pyöriskö elämä sitten lähinnä ilvezn projektien ympärillä...ja tosiaan eipä siitä sähkölaskustakaan mitään selkeetä vastausta tullut. Kun siis jos joku olis kiinnostunut lähtemään sinne, niin kyllä tommoset perusjutut olis hyvä olla tiedossa. Toisaalta on myös tyyppejä, jotka keksii lähtee vaik reppureissaamaan ilman sen kummempaa varmuutta huomisesta, niin eipä infonpuutteet varmaan olis merkannut jos jollai olis liekki Joensuuhun päin syttynyt.

Niin, jotenkin oisin halunnu puolustella häntä, mutta en mä sit tiedä. Psykoosikin sinänsä suhteellinen juttu tässä maassa ja maailmassa varmaan...nojoo.

Aurinkoo paistaa ja lunta sataa vuorotellen,, ja puhelin tippu näyttö eellä lattialle, säpäleiks meni :D loistopäivä siis  :peukku elämä jatkuu.
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #250 : 14. Toukokuuta 2017 klo 10:36 »
  • Tykkää (0)

• Joo... Sitä ihmettelen mitä tää "sankari" tekee sille levälle kun muistaaksen hän sanoi sen tuplaavan itsensä nopeasti ellei jopa vuorokaudessa tms ... ei vo tarkistaa kun hän pyyhki juttunsa mennessään.

Asiat menee varmasti ristiin hänen olosen kaverin kanssa kuten itsenikin kanssa vissiin(riippuu mikä on asetelma), mutta se on huolestuttavaa jos ei sitä itse tajua.

Mutta kun kirjoitti niin pitkän viestin että jouduin siihe vastauksen puolittamaan, mulle jäi se tohin leikkelepöydälle auki vaikka luulin sen deletoineen heti mutta deletoin vain ne puolitetut klipit vaikka piti deletoida kaikki.

---------->
    Monenlaista projektia on mm. peltier elementtien kanssa, mutta eipä näitä juuri yksin jaksa laittaa eteenpäin - vaan senkään takia et ei rahat riitä, jos ois muutamakin ihminen mukana niin sit näitä vois rahoittaakin työkkärintuilla yhdessä.

Tilan nimeksi vosi tulla tukivenkoilijoidenkanila?
    < ---------- tää oli varmaan liikaa, mutta kyllä tää musta aika psykoottista on siis täysin epärealia - kaveri vissin ajattelee ettei kenenkään tarvitse työkkärituilla mennä töihin .... on se kyllä aika psykoottinen visio..

---------->
    Sähköä tosin voi tuottaa myös poppoon kesken osaksi esim. pyörään liitettävällä generaattorilla. On sitten vaan polkuvuorot.

r Small | Large

Small | Large

<---------- tähän heitin tän Uuno klipin joka musta oli super huumori osuma tohon. Sotkee sähköt fillarilla- no visio sekin. Kaikki varmaan haluaa jus tälläseen kommuuniin jossa sähköt poljetaan polkuvuoroilla  :o :o

---------->
    Suomen talkoihin voi osallistua nyt aluksi vaikka netin kautta esim. tiedon hakemisessa ja jäsentämisessä.

Suomen talkoot - onko tää pohjos-karjala projekti siis suomen talkoot nimellä nyt?

Tai esim. ottamalla ite levää kasvamaan ja alkamalla dokumentoimaan testejä.

Siis tässä on kaksi vaihtoehtoa osallistua tähän pohjois-karjala projektiin a: kerätä netistä tietoa ja jäsennellä b: kasvattaa levää himassa ??
    <---------- tässä mun mielestä paljastui se mitä hän nyt oikeesti ajatteli näin aluksi ja hakusessa taisi vaan olla se kimmakaver jota toisessa ilmoituksessa haki ... toivotaan nyt että kimmakaveri löyty ketä on samaatasoa ja on siten vekka käynnistämästä vastaavia projekteja sekä tajuais nyt vaan pysyä yhessä myös.

---------->
    Omavarainen sähkö taas vaatii investointeja - kun aurinkopaneelitkin on suht. kalliita, myös akut. Akut tosin voi hankkia käytettynäkin ainakin aluksi ja sitten päivittää parempiin ajan kanssa.

Oisko parempi ostaa eka se tila itelle??
    <---------- Aika utopista kun kaverilla ei ole edes varaa elättää itseään niin puhua investoinneista ... ajatella jos joku menis vaikka esim 18v tyyppi kelle mummo tms äiti isä jne olis laittanut vaikka täysikäseksi tultua hallintaan saavan säästötili osakesäästön. Just tän oloset hörhelöt varmaan vetäs sen investointeihin jos pikku budihöyryssä uskois sen juttuihin ... näin olisi itsekkin vetänyt mutta kamaronklaukseen kavereiden jutut ja niin me kaikki aikoinaan vedettiin kun ei ollut kukkkaa niin oharit oli aika yleisiä osin vahinkoja osi psykooseja osin suunniteltuja joillakin oli oikein suunitelmia pöllii toisten fyffet ...

Harmi kun tuli noin tyhmä kuin itsekkin kaveri ja häipy tolleen "sairaasti" - toista se oli ennen kun ei työkkärimasseista ollut tietoakaan jos niitä nyt sitten olisi saanutkin niin niitä ei mainostettu jengin tietoisuuteen vaan ne tiedot sai vasta sen jälkeen jos oli käynyt pohjalla ja viraidioottiomaiset järjesteli tollon asioita.

Jos se kaveri kippaa ne spirulliinansa tunkiolle kun sitä saattaa olla aika vaikee myydä noilla referensseillä en tiedä, mutta ainakin mistä ite ostan niin olen havainnut että siellä mainitaan sen tulevan "täysjärkisestä" lähteestä eikä mistä vaan hörhakvaariosta rautanauloilla etikalla ja lipeällä yms tuotettuna. Lipeäkin on aika kovaa myrkkyä...

Sääli jos joku on joutunut kuseen tossa projektissa mutta niin voi käydä muissakin ... esim se mitä itse näen elämänsisällöksi ja onnenympyräksi saattais jolle nykysosdovadomusääliölle olle katastrofi johon tarttist terapiaa lopukis elämäksi jos joku ammattiauttaja kuulis.

Mitä sitä erityisesti puolustaa .. jos on kolmekymppinen ja noin sekasin niin on mahdollista ettei ikinä saa tolkkua vaan syvemmälle menee .. ei mulla ole mitään vastaan ... luonnollisestii jotain asioita puolustaa automaagisesti ja itse ainakin vilpittömästi olisin halunnut olla hänen kaveri ja tukee joka jutussa siihen asti kunnes ne olis selvitetty mahdollisuuksien mukaan ... olisin antanut jotain sponssia varmaan kuten yleensä vähän sapuskaa jne ...

Joo mulla muksu särki viimetalvena kaks kertaa näytön mun puhelimesta ... kerran korjasin ja makso 80 euroa toisella kerralla korjauksen hinta oli noussut eikä puhelinta olisi saanut niin nopeasti niin ostin uuden ... näyttöjä on kyllä särkynyt aiemminkin. Kyllä se siitä  :sydamia :sydamia
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #251 : 14. Toukokuuta 2017 klo 11:59 »
  • Tykkää (0)

• Pitää muuten sanoa, että "Poista tunnus"-ominaisuus käyttäjän itsensä käytössä on tyhmimpiä ominaisuuksia mitä tiedänkään olevan nettifoorumeilla.

Ainakin kaikilla muilla ulkomaisilla vbulletin-foorumeilla joilla olen ollut on pitänyt anomalla anoa moderaattoreilta "lomaa" ja hyvin harvoin on varsinaisesti tunnuksia poistettu ellei kyseessä ole sitten ollut joku häiriökäyttätyjä. Eivät kaikki ihmiset osaa moderoida itseään ollenkaan, mutta en tiedä mitään niin ärsyttävää kuin se, että jotkut ensin poistavat tunnuksensa ja sitten vielä viestinsä. Miksi edes ylipäätänsä milloinkaan vaivautuivat mitään kirjoittamaan?
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #252 : 14. Toukokuuta 2017 klo 20:29 »

ite tykkään että kaiken voi halutessaan poistaa ja muoksii ja semmosta ja tykkään että muillakin on semmoseen vapaus ja mahdollisuus...mutta juu, ymmärränhän myös toisenlaistakin mieltymystä ja ajatusta.  :)
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #253 : 14. Toukokuuta 2017 klo 23:43 »

Pitää muuten sanoa, että "Poista tunnus"-ominaisuus käyttäjän itsensä käytössä on tyhmimpiä ominaisuuksia mitä tiedänkään olevan nettifoorumeilla.

Itse olen tosiaan parikin kertaa poistanut aikaisemman tunnukseni tällä foorumilla, kun olen tiennyt sen ainoaksi konstiksi pysyä poissa foorumilta, joka on siihen aikaan syystä tai toisesta ahdistanut. Hyvä ominaisuus, kiitos siitä.
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #254 : 16. Toukokuuta 2017 klo 12:01 »
  • Tykkää (0)

• Pitää muuten sanoa, että "Poista tunnus"-ominaisuus käyttäjän itsensä käytössä on tyhmimpiä ominaisuuksia mitä tiedänkään olevan nettifoorumeilla.

Ainakin kaikilla muilla ulkomaisilla vbulletin-foorumeilla joilla olen ollut on pitänyt anomalla anoa moderaattoreilta "lomaa" ja hyvin harvoin on varsinaisesti tunnuksia poistettu ellei kyseessä ole sitten ollut joku häiriökäyttätyjä. Eivät kaikki ihmiset osaa moderoida itseään ollenkaan, mutta en tiedä mitään niin ärsyttävää kuin se, että jotkut ensin poistavat tunnuksensa ja sitten vielä viestinsä. Miksi edes ylipäätänsä milloinkaan vaivautuivat mitään kirjoittamaan?

Ihmisen keskustelu kun tulee itse peestä jokaikisella, niin toisilla se vaan haisee enemmän vaikka on sitä itseään. Sitä voidaan ajatella kuka sitä nyt "paskan hajussa" viihtyy omassa tai toisten ... Kai se on ihan hyvä kun joku pyyhkii "torttunsa" vaikka toiset olisi käynyt vaan vähän ruikkimassa sekaan tai vaikka oliski oikeen hajuttoman kuitukasan sekaan vetänyt. Tälläsessä menee yleensä niin että nuorempi yksilö jaksaa ja vanhempi ei, niin se on lannistavaa vanhemmalle osllistua johonkin jonka toinen hävittää ja nuorelle se saattaa olla provosoivaa suuntaan tai toiseen. Itse pyyhkijä saa tavallaan peitettyä pyyhkimisellään jos on jotakin epäasiallista päästänyt läpi joka saattaa provosoidan muita ei sen vähempää järkeviä osallistumaan kasaan ruikkimiseen / törttöilyyn.

Itse olen sitämieltä että jälkensä saa pyyhkiä ja se on hyvä että voi. Psyykkisesti vinksahtaneelle joka psykoosissa ja emoosissa laukoo omaa sekaisuuttaa saattaa olla helpointa vetäytyä "häpeämään" näin. Meillä kaikilla on tapana laittaa "koukku veteen" tms jossa syötti ja joskus käy niin että joku haluaa parantaa maailman vain että saisi jotakin muuta vaikka sairastakin jota näyttää tapahtuvan aika laajasti. Ikävä nyt tässä yhteydessä laitta, mutta jos nyt katsoo näitä orpokotia vammaisten koulutuslaitoksia jen jne niin se ihmisen perimmäisyys tainee olla kaikille jo aika selvää ... na ammeriikkaann leiti on ryhdistäytynyt opettajina oikein mallikkaasti oppilaisiinsa sekasotkeutumisina ...  No turha sitä kiistää me ollaan jotai hiton nisäkkäitä ketkä kuvittelee olevansa älykkäitä, niin älykkäitä että ohittaa sen tosiasian että kaikki nisäkkäät on aika eritekeskeisiä elämän ja kuoleman kanssa laikkijöitä - "äly" on keksitty vain tässä kilvassa sitä varten että sillä saisi itselleen, sen keksimiseen ryhtynyt , vapauden toteuttaa a) itseään .. ja b) sairaampia fantasiointaan joita "älynä" avulla voi peittää lajitovereiltaan joille se olisi muutoin tapakäsky geneettisessätajunnassa. Mielestämme meidän tulisi ymmärtää omaa nisäkäslajitoverikantaa enemmän eikä vain keskittyä sairaaseen ja valheelliseen kuvitelmaan ihmisen ylivertaisuudesta!

Mitä tulee näihin "lukittuihin" foorumeihin , niin minusta näyttää siltä että niissä muodostuu helposti "hyväkaveriverkostoja" joiden avulla omaa foorumikuva voidaan muokata. Esim provosoidaan uusia älyttömyyksiin ja sitten siivotaan ketjuja hyväkaveriperiaatteella jättäen jonkun viestit häntä vastaan jne jne ... moni foorumi on sidoksissa myös johonkin linjaan ja pyrkii heikentämään toisenlaisen linjan näkyvyyttä muokkaamalla sisältöään. En näe hyväksi että joutuu kerjäämään keneltäkään mitään.

Muuten tämä jutunjuuren sankari omasi monia ihan kivojakin juttuja kuten "keksintöpankki / keksintökirjasto" tms jollaista itsekkin olen tavallaan ajatellut jo raastisanottuna kolmekymmentä viisi vuotta sitten ... keksintöfoorumikin on jo ollut olemassa en tiedä onko enään. Surullista että näinkin visioinen kaveri häippäsi mutta luulen häipymisen ja sekoilun taustalla olevan kuitenkin tämä geneettinenhärdelli - hänhän oli "väärinymmärretty poika nero keksiä itseoppinut proffesuuri väärin ymmärretty naisten seksuaalisesti hyväksikäyttämä ihmisraato pelastamassa kokomaailmaa ja samalla myös etsimässä naista" ... todellinen fokus oli siinä viimeisessä luulen.
    Kirjattu