Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 132

Brooks

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1965 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 15:27 »
  • Tykkää (0)

• Mitä vanhemmaksi tulee, sitä ikävämmiltä talvet tuntuvat. Ei minua palella eikä kolota enkä kärsi kaamosmasennuksesta, mutta silti aika lokakuusta helmikuun loppuun alkaa olla entistä enemmän vain päivästä päivään jatkuvaa kevään odotusta.

Vaikutusta on ehkä silläkin, että viimeisten parin vuoden aikana Tampereella on ollut kovin vähän aurinkoisia päiviä.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1966 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 15:38 »
  • Tykkää (0)

• Pitäskö meän lyödä päät yhteen ja tehä jotai yhessä talvella kevättä ootellessa? Juoda toistemme luona kuppi kuumaa teetä, olla hipisti, tehä jotain hyvää ruokaa porukalla jne. Aika kuluis vähä nopeempaa, eikä tarttis pitkistyä himassa, ku vois lähtä kyläileen vaik ^_^
    Kirjattu
    Kyseenalaista kaikki, myös tämä.

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1967 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 15:39 »
  • Tykkää (0)

• Pitäskö meän lyödä päät yhteen ja tehä jotai yhessä talvella kevättä ootellessa? Juoda toistemme luona kuppi kuumaa teetä, olla hipisti, tehä jotain hyvää ruokaa porukalla jne. Aika kuluis vähä nopeempaa, eikä tarttis pitkistyä himassa, ku vois lähtä kyläileen vaik ^_^

Tai sit vaan suosiolla kasata kaikki rahat ja lähteä vaikka Indonesiaan? :D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1968 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 16:11 »
  • Tykkää (0)

• Tai sit vaan suosiolla kasata kaikki rahat ja lähteä vaikka Indonesiaan? :D

Hyvä idea :3
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1969 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 16:20 »
  • Tykkää (0)

• Nii no ei se mikään mahdoton idea ole, mutta se vaatis itsekuria että sais rahat kasaan. Intia on kiinnostanu mua hyvin pitkälti hyvin pitkään :D Että jos joskus jonnekki lähtisin niin sinne varmaan ekana.
    Toisaalta sillä paikalla lopulta ole suurta merkitystä, kunhan on mukavaa ja lämmintä.
     (: Tiiä sit mitä täsä talvella tekee. :x
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1970 : 01. Elokuuta 2013 klo 13:19 »
  • Tykkää (0)

• Hainpahan opiskelemaan valokuvausta. Kansanopistoon vai mikä lie nyt onkaan. Puolivuotinen koulu. Toivottavasti pääsisi  ::)
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1971 : 01. Elokuuta 2013 klo 14:27 »
  • Tykkää (0)

• talvet ovat ihania, pääsee luistelemaan, voi pitää kaulaliinoja ja pipoja, tuntea pakkasen poskilla, katsella lumisadetta, hengittää höyryä... lämmintä vaan päälle niin homma luistaa kuin voideltu suksi  ^-^ maat, säät ja vuodenajat ovat yhtä kaikki asennekysymyksiä, ne voi ottaa vastaan haasteina, mutta myös mahdollisuuksina  ;)

Mulla on vaan se ongelma että tykkään pitkistä aurinkoisista päivistä ja pakkanen kirvelee kasvoja ja mun sormista menee nopeasti tunto... Totta kai se on asennekysymys, mutta joitakin realiteettejä on vaikea sivuuttaa.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1972 : 01. Elokuuta 2013 klo 19:39 »
  • Tykkää (0)

• Se tunne, kun pumppaat pyöräsi renkaan täyteen, ajat ilosesti keskustaan. Ihmettelet, kun polkeminen käy raskaammaksi ja raskaammaksi. Huomaat lopulta, että rengas on tyhjentynyt huomattavasti. Kiroat ääneen samalla kun pumppaat sen taas täyteen ihmismassan juostessa ympärilläsi. Lähdet pian taas liikkeelle, kauppaan ostamaan ravintoa ja paikkausvälineet.

Jonotat kassalla, hoet päässäsi "älä valu, älä pliis valu" Ja hetken kuluttua tajuat sen olevan myöhäistä. Jälkihiki valtaa otsasi.  :peukku
    Mä en rakasta isoja kauppoja, niissä on aika ahistava meininki ku megafonit mainostaa isänmaallista makkaraa ja ale tuotteita, kaikki juoksee eestaas. Minusta on kivempi asioida pienessä kaupassa, mutta ne ovat kovin tyyriitä.
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1973 : 01. Elokuuta 2013 klo 22:06 »
  • Tykkää (0)

• Tulipa oltua monta tuntia veneilemässä, mukavaa puuhaa :)
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1974 : 01. Elokuuta 2013 klo 22:47 »
  • Tykkää (0)

• Joudun muuttamaan vanhempien kanssa parin viikon sisällä... En kyllä millään saa järkättyä mitään omaa asuntoa ennen sitä, joten pakko vaan sopeutua. Sentään kyseessä on iso asunto, jossa mullakin on tilaa elää. Ja kuitenkin mielummin siellä kuin kadulla....
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1975 : 02. Elokuuta 2013 klo 23:42 »
  • Tykkää (0)

• Ruumini on vajavainen, rikkoinen ja joskus rujo, mutta se ei ole minä. Minä olen ikuinen, osa tätä kaikkeutta. Vaikka ruumis hajoaisi, minä pysyn paikallani. En koskaan katoa, voit aina minut tuntea tuulessa joka kaduilla puhaltaa. Olen elossa!
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1976 : 06. Elokuuta 2013 klo 17:01 »
  • Tykkää (0)

• Tuli kirje postin mukana tänään. Pääsin opiskelemaan valokuvausta :)
    Kirjattu

maailmasen

• Vieras
    « Vastaus #1977 : 07. Elokuuta 2013 klo 10:43 »

Onneksi olkoon, kuulosta todella upealta! Valokuvaus on varmaankin melkoisen haastavaa, mutta onnistuessaan kuvat kertovat paljon.

Tänään täällä, aamu alkoi vedellä ja oksentamisella, maha pesi ilmeisesti ihtensä, raskausajan ihanuuksia. Mulla oli heti kasilta ensineuvolakäynti, ja tää väsymys ja kaikki pahoinvointi kylläkin sai aikaan sen että oli tarkoitus puhua abortista, mutta se sitten jäi. Kuulin sikiön sydämen ja liikkeitä, tuli jännän avaruudellinen olo, se olento tosiaan majailee ja elää tuolla ihan omalla sykkeellä. Nyt olo on taas aika seis, mä en yhtään tiedä mitä tehdä, raskausviikkoja jo ainakin 15 ja muutaman päivän päälle, en voi tietää varmasti että onko laskut oikein, kamala huoli ja suru ja loputon hiljaisuus, kuin tämmöst kukaan jaksaa miettiä..päiväst toiseen ja viikosta toiseen...mut mul ei vain ole vastauksia.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1978 : 07. Elokuuta 2013 klo 14:45 »
  • Tykkää (0)

• Kävin tänään Laajasalon opiston lehtitoimittajalinjan pääsykokeessa :) meni hyvin, perjantaina sitten tulokset! Jos pääsen sisälle, niin aika varmasti aloittelen jossain vaiheessa uraa toimittajana!
    Kirjattu

RuutiSipuliina

• Vieras
    « Vastaus #1979 : 07. Elokuuta 2013 klo 23:45 »

Kävin tänään Kajaanissa Versokaupassa (paikallinen ekokauppa) sekä Prismassa vegeruokaostoksilla, sekä kirppiksellä, josta löysin ihanat vihreät retro-juomalasit, sekä katsomassa pesisottelun. Nyt juon olutta.
    Kirjattu