Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 165

Brooks

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #2460 : 27. Tammikuuta 2015 klo 19:16 »
  • Tykkää (1)

• Oi, laikalla on niin suloinen ilme.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

shakti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2461 : 28. Tammikuuta 2015 klo 10:54 »
  • Tykkää (0)

• Pari vuotta luonani asustellut koira lähti edellispäivänä suhteellisen yllättäen uusiin ympyröihin toiselle puolelle Suomea. Haikea on hiukan fiilis, vaikka tietää että koiralla on siellä ihan luksus oltavat koko loppuelämänsä ajan. Tuntuu vaan oma yksiö niin järjettömän isolta ja hiljaiselta. Eiköhän tähän totu. Kohti uusia seikkailuja kumpainenkin meistä.
    Kirjattu

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2462 : 29. Tammikuuta 2015 klo 13:15 »
  • Tykkää (0)

• ^Kuulostaa asialta, johon minä en ikinä pystyisi  :( Mutta jos koira on luksusoltavissa, niin se varmaan helpottaa ikävää.

Minun päiväni ei ole ollut kovin loistelias. Heräsin kolmelta yöllä murehtimaan akuutteja asioita (enkä saanut enää unta koko yönä), kävin yliopistolla nuokkumassa ja kun tulin kotiin, koira oli tuhonnut patjani. Tiesin, että niin saattaa käydä, koska se on ahdistunut ja purkaa stressiään esineisiin, mutta toivoin, että patja saisi olla rauhassa. En tiedä, missä nukun ensi yöni. Varmaan kokeilen kovaa lattiaa. Ehkä jo päiväunien verran, kun silmät tuntuvat kovin raskailta...
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2463 : 29. Tammikuuta 2015 klo 20:39 »
  • Tykkää (0)

• On kyllä jotenkin tosi ikävää, kun eläimet alkaa häiriökäyttäytymään. Siinä on monesti ihminen ihmeissään että miksi ja miksi... Meillä ongelma kahden kissan kanssa jatkuu, siis kun poikakissa hyökkää aina tyttökissan kimppuun, jos se tyttö meinaa menna käymään vessassa tai tulee vessasta. Sitä ei tajua miksi muuten niin maailman kiltein kissa (kummatkin leikattuja) on yhtä kohtaan noin ilkea. Kahden nuoremman kissan hän kun antaa käydä ihan normaalisti hiekkalaatikolla. (Joita on viisi neljän kissan taloudessa...). Ärsyttävä tilanne. Ainoa mikä auttaa, on keskeyttää hyökkäys jollain kovalla äänellä, niin että poikakissa hämmentyy. Mutta sekin keino on alkanut menettää tehoaan.

Itse olen miettinyt, että leikkaiskohan pitkän tukan lyhyeksi. En oikein jaksa hoitaa puoleen selkään olevaa tukkaani, ja se on aina nutturalla ja alkaa pikku hiljaa takkuuntua... Jaksan harjata sen ehkä kerran viikossa xD
    Kirjattu

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2464 : 29. Tammikuuta 2015 klo 21:11 »
  • Tykkää (1)

• ^Niinhän se on. Mä kyllä tiedän, mistä ton otuksen käyttäytyminen johtuu, mutten juuri nyt voi tehdä asialle mitään. Ensi viikosta eteenpäin toivottavasti on jo enemmän resursseja.

Leikkaa ihmeessä hiukset, jos et ikinä pidä niitä auki! En ole koskaan käsittänyt ihmisiä, jotka näkevät mielettömän vaivan pitkien hiusten hoidossa ja sitten piilottavat ne aina nutturaan. Toki jos tykkää nutturoista, mutta jos ainoa syy nutturalle on, että hiukset ovat muuten liian pitkät, onko niissä enää mitään mieltä?

Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2465 : 29. Tammikuuta 2015 klo 23:52 »
  • Tykkää (0)

• Lainaus
    Leikkaa ihmeessä hiukset, jos et ikinä pidä niitä auki! En ole koskaan käsittänyt ihmisiä, jotka näkevät mielettömän vaivan pitkien hiusten hoidossa ja sitten piilottavat ne aina nutturaan. Toki jos tykkää nutturoista, mutta jos ainoa syy nutturalle on, että hiukset ovat muuten liian pitkät, onko niissä enää mitään mieltä?
    No, mä tykkään nutturoista ja myös siitä, että pitkä tukka - vaikka sitten nutturalla - pehmentää mun ulkonäköä. Mutta en oikein jaksa sellaista sukimista ja puunaamista, hyvä kun jaksan joskus edes parran ajaa. Tai siis siistiä, melko pitkähän sekin on. Toinen vaihtoehto olisi ihan kalju, sekin on välillä ollut ja on mukavan helppo. Mutta siinä iso mies taas helposti leimautuu kovaksi karjuksi, mitä todellakaan en ole.
    Kirjattu

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2466 : 30. Tammikuuta 2015 klo 09:11 »
  • Tykkää (1)

• ^Pulmallista. Ehkä voisit leikata hiukset vähän lyhyemmiksi, jolloin niistä saisi edelleen nutturan, mutta hoitaminen helpottuisi? Mä olen niin onnekas pitkien hiusteni kanssa, että ne suoristuu itsestään. Kerran olin kaks viikkoa tekemättä niille yhtään mitään ja silti ne oli ekan harjauksen jäljiltä piikkisuorat kuin ei mitään hoitotaukoa olis ollu.
    Kirjattu

Tattarinkukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2467 : 30. Tammikuuta 2015 klo 14:11 »
  • Tykkää (0)

• Huomaisin että sunnuntaina olisi uuden tatuointiliikkeen avajaiset, ne järjestää arpajaiset joissa voi saada lahjakortin liikkeeseen (tulisi tarpeeseen kun tahtoisin peittää vanhat viiltelyarpeni, ne kun eivät kerro minusta enää mitään). Arvonta suoritetaan kuitenkin vasta puolenyön jälkeen klubilla ja siellä pitää olla paikalla. Tälläiselle ujolle ihmiselle ehkä liian vaikea tehtävä yksin. Kauhea tahtojen taistelu käy päässä :D Kumpi voittaa - tahto pysyä omalla mukavuusalueella vai se toinen miksi sitä nyt kutsuisi? itsenäinen nainen minussa? Mitä luulette?
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2468 : 30. Tammikuuta 2015 klo 17:18 »
  • Tykkää (0)

• Huomaisin että sunnuntaina olisi uuden tatuointiliikkeen avajaiset, ne järjestää arpajaiset joissa voi saada lahjakortin liikkeeseen (tulisi tarpeeseen kun tahtoisin peittää vanhat viiltelyarpeni, ne kun eivät kerro minusta enää mitään). Arvonta suoritetaan kuitenkin vasta puolenyön jälkeen klubilla ja siellä pitää olla paikalla. Tälläiselle ujolle ihmiselle ehkä liian vaikea tehtävä yksin. Kauhea tahtojen taistelu käy päässä :D Kumpi voittaa - tahto pysyä omalla mukavuusalueella vai se toinen miksi sitä nyt kutsuisi? itsenäinen nainen minussa? Mitä luulette?
    Vaikea kysymys. Luultavasti en menisi itse pelkästään arvonnan takia, koska mahis on aina,mettä ei voita.:D mutta jos kokisin muuten viihtyväni, ni sit menisin. Nykyiselläni en toki viihtyisi, mutta 15 vuotta sitten olisin varmasti kielelläni mennyt.
    Kirjattu

Tattarinkukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2469 : 30. Tammikuuta 2015 klo 22:35 »
  • Tykkää (0)

• Mun kirjotuksesta ei kyllä tosiaan käynyt ilmi että tapahtuma kiinnostaa mua noin muutenkin, eikä vain se arvonta josta innoissani jauhoin :'D Musta on siistiä päästä tutkailemaan uutta tattoo studiota ja sen jälkeen joraamaan (mua ei välttämättä haittaa vaikka kukaan muu ei tanssisi), mutta mun ongelma on se etten osaa lainkaan small talkkia. Mä en keksi ikinä mitään sanottaa vieraille ihmisille kun ne puhuu mulle tai sitten hermostuksissani sanon jotain todella omituista ja sosiaalisesti sopimatonta ja mua pidetään vähintäänkin vuoden friikkinä. Enkä tahdo kuitenkaan olla se outo heppuli joka hengaa nurkassa hiljaa yksin ja tuijottaa kenkiään. Ehkä mulle on vähän liian tärkeää mitä muut musta ajattelee, ei ole helppoa ihmisellä (etenkin jos ajattelee liikaa).
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2470 : 30. Tammikuuta 2015 klo 23:09 »
  • Tykkää (0)

• ^

Kannattaa vaan "normaalin" esittämisen sijaan mennä sinne rehellisesti ujona. Jos joku tulee heittämään läppää ja tuntuu, ettei osaa sanoa mitään, kannattaa sanoa juuri se - ettei osaa sanoa mitään ja että on vielä vähän kömpelö smalltalkissa. Yleensä asiasta kertominen laukaisee sen jännityksen, ja siitä voi saada jopa jotain jutunjuurta aikaiseksi  :peukku
    Hyvä neuvo. Faktat tiskiin ja katsoo mihin tilanne siitä lähtee. Ja tollasessa tilanteessa voi varmaan sitten kysyä - jos ei muuta keksi, että onko juttukaverilla tatuointeja, jos on niin millaisia, jos ei, niin ajatteleeko ottavansa ja mitä tatuoinnit merkitsee jos niitä on. Noista mä juttelisin helposti tovin jos kysyttäisiin. (Ei ole btw tatskoja, enkä ottas. Nuorena harkitsin, mutta en keksinyt mitään mikä olis sellanen minkä haluisin varmasti kantaa aina, ja nyt jotenkin tykkään, että ilman parempi. Vaikka toisaalta tatuoinnit voi olla hienojakin, kunhan ei ole mitään räpellyksiä ja jos niihin liittyy joku tarina.:))
    Kirjattu

Tattarinkukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2471 : 31. Tammikuuta 2015 klo 07:50 »
  • Tykkää (2)

• Kiitos hyvistä vinkeistä, tuli heti sellai fiilis että kyllä mä pärjään : )
    Mulla on neljä pientä tatuointia, olisi paljon enemmän jos pelimerkeissä vaan löytyisi^^
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #2472 : 03. Helmikuuta 2015 klo 20:17 »

tänään tuli pitkästä aikaa sellainen fiilis, että onpas nyt ihana vuodenaika! En ole tykännyt jatkuvasta tasaisesta harmaudesta, ja nyt sitten muutama pikku vilaus sinisestä taivaasta ja auringosta....kylläpä sitä on vähään tyytyväinen!  :blank:
    Kun on maassa ihan kunnolla lunta, on ihanaa kävellä metsäpolkuja, ihan näin kaupunkialueellakin, on niin nättiä ja liikenteen äänetkin vaimenevat hyvin
     :sydamia
    Kirjattu

Marge

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2473 : 03. Helmikuuta 2015 klo 21:15 »
  • Tykkää (0)

• Tänään kävin normaalisti koulussa, iltapäivällä oli konsertti, jossa soitin trumpettia. :) Kappale oli A. Arutiunian - Elegy. Mielestäni toooodella kaunis biisi! Äsken soittelin puoliakustista kitaraani (Ovation Celebrity CE44P-8TQ) ja lauloin. Kohta pitäisi ryhdistäytyä vielä laskemaan polynomien kertolaskuja. :D About tunnin päästä iltajooga ja pää tyynyyn. Öitä! :sydamia2
    Kirjattu

Mäkelininkadulla

• kissamies
    • Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #2474 : 05. Helmikuuta 2015 klo 01:27 »
  • Tykkää (0)

• Mä oon tänään taas yrittänyt saada asioita aikaiseksi. Siivosin kotia ja kävin lääkärissä, sain sieltä jotain onneksi irtikin. Tykkään mun nykyisestä lääkäristä, siitä on ollut hurjan paljon enemmän apua kuin monesta muusta jolla olen käynyt. Lisäks kelailin tänään onnellisuusjuttuja ja mietin et on ikävä seesteisempiä hetkiä, joten mikäpä sen parempi kuin palailla niihin kuvioihin. Tämä päivä on ollut vähän tällainen huomisen eilinen, suunnitelmia täynnä. Kohta pitäis mennä nukkumaan.
    Kirjattu