Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 174

Avaruus

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #2595 : 06. Heinäkuuta 2015 klo 13:02 »
  • Tykkää (0)

• Yksilötasolla olet varmaan ihan oikeassa. Mutta tarkoitin siis sitä, että ei se; että ei ole parisuhteessa ole sen jalompaa kuin että olisi. Tuollaiset persoonallisuuden vääristymät ja häiriöt on sitten asia erikseen.
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2596 : 06. Heinäkuuta 2015 klo 17:49 »
  • Tykkää (0)

• Yksilötasolla olet varmaan ihan oikeassa. Mutta tarkoitin siis sitä, että ei se; että ei ole parisuhteessa ole sen jalompaa kuin että olisi. Tuollaiset persoonallisuuden vääristymät ja häiriöt on sitten asia erikseen.

Joo, ei minustakaan ole yhtään sen jalompaa olla sinkkuna kuin parisuhteessa. Selvensin vain mitä itse tarkoitin; Parisuhde ei korjaa kenenkään ongelmia. Tarkoitin vain etten ymmärrä niitä ihmisiä, jotka hakeutuvat parisuhteeseen vain sen takia ettei kestä elämäänsä ilman parisuhdetta. Se on eri asia, kun löytää miellyttävän ihmisen, jonka kanssa haluaa olla. Toivon vain että exäni uusi on mielummin sellainen, johon se on ihastunut ja jonka kanssa viihtyy, eikä sellainen, jonka hänen oli vain pakko hankkia korvikkeeksi. Mutta olen hyvin epäuskoinen, että hän olisi sattumalta löytänyt ihanan ihmisen elämäänsä. Hän vain etsii ja tarvitsee. Se on ankeaa, muttei onneksi enää minun huolen aiheeni. Kyllähän se silti vähän harmittaa, että ihmiset joutuu kärsimään.
    Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #2597 : 06. Heinäkuuta 2015 klo 17:56 »

Eletään kirjaimellisesti miten sattuu ^-^
    Kirjattu

gemma

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2598 : 06. Heinäkuuta 2015 klo 20:08 »
  • Tykkää (2)

• Vähän tuskaisaa kaikki. Ja tietoisuus, että perimmäinen syy siihen, ettei mun elämä oikein koskaan ole kulkenut jouhevasti, katsoo peilistä joka päivä hammaspesun yhteydessä. Mutta eipä siinä mitään. Joku sitaatti tämä: "jokaisen on maalattava sateenkaarensa käytettävissä olevilla väreillä". Multa jos puuttuu keltainen, on sudittava sitten enemmän niitä muita.

Onnellisuus on siinä, että lakkaa hakkamasta päätään seinään, hyväksyy asiat ja tyytyy siihen mitä on ja mihin pystyy. Toimii parhaan taitonsa mukaan niillä fyysisillä, psyykkisillä ja taloudellisilla resursseilla, mitkä nyt satuu olemaan. Pyrkii "parempaan" , mutta ei tuhlaa aikaansa kurkottelemalla semmosta, mikä ei vaan onnistu.

Mun asiat on helvetin paljon paremmalla tolalla kuin vaikka pakolaisleirillä tai vaatetehtaaseen lukitulla ompelijalla ym.
    Kiitollisuus on hyvä ja opettelemisen arvoinen sana ja käsite. Siihen keskityn nyt.
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2599 : 06. Heinäkuuta 2015 klo 20:54 »
  • Tykkää (0)

• Mä oikeastaan nyt elän vähän miten sattuu ja oon aika tyytyväinen. Käyn viikolla töissä ja viikonloppuna tapaan ihmisii. Iltasin maalaan ja piirrän. Mitä muutakaan tässä nyt sitten kaipais?

Toisaalta jotkut ihmiset kaipaa yleensä jotain enemmän kuin toiset.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2600 : 07. Heinäkuuta 2015 klo 11:01 »
  • Tykkää (1)

• Tänään pitäisi taas laittaa työhakemuksia...huoh, se on kyllä ärsyttävää hommaa! Mutta motivaatiota siihen löytyy nyt kun on yhden kaverin kanssa suunnitelmia kimppakämpästä (tai paremminkin poikamiesboxista!). Sitten kun saan duunin josta tienaa minimissään n. 800 euroa, olen valmis vihdoin muuttamaan pois vanhempien luolta! :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

MirkaCerena

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2601 : 07. Heinäkuuta 2015 klo 15:54 »
  • Tykkää (0)

• Ostin tänään puhelimeen uuden akun, aktiivirannekkeen, uuden muistikortin puhelimeen myös kuin myös sporttivyön. :)
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2602 : 08. Heinäkuuta 2015 klo 12:44 »
  • Tykkää (0)

• Ostin tänään puhelimeen uuden akun, aktiivirannekkeen, uuden muistikortin puhelimeen myös kuin myös sporttivyön. :)

Hyviä liikuntahetkiä vaan... Oletko kovakin urheilija?

Vanhempien luona on muuten ihan hyvä asua, mutta lihoo, kun äiti tarjoo herkkui koko ajan. Kimppakämpässä voisin asua jos kämppäkaveri ei koko ajan hengittäisi niskaan. Koton pitää ol rauhas.
    Kirjattu

MirkaCerena

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2603 : 08. Heinäkuuta 2015 klo 21:07 »
  • Tykkää (0)

• Hyviä liikuntahetkiä vaan... Oletko kovakin urheilija?

En. :D Yritän vain saada itseni jonkin verran aktiivisesti, pitää huolta kehostani ja ehkä siinä matkanvarrella karistella ylimääräisiä kiloja. :)

Kävin tänään 5 km kävelylenkillä vesisateessa, oli virkistävää. Niin ja olen myös pakannut tulevaa festari -reissua varten.  :peukku
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2604 : 09. Heinäkuuta 2015 klo 11:54 »
  • Tykkää (0)

• En. :D Yritän vain saada itseni jonkin verran aktiivisesti, pitää huolta kehostani ja ehkä siinä matkanvarrella karistella ylimääräisiä kiloja. :)

Jaa, eli vähän sama meininki ku mullaki. :)
    Kirjattu

gemma

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2605 : 10. Heinäkuuta 2015 klo 17:11 »
  • Tykkää (0)

• Pieni koira on poissa. Jotenkin tuntuu, etten jaksa. Maailma ympärillä jatkaa kulkuaan vaikka mun maailma on romahtanut. Mulla ei oikeestaan ole enää ketään. Joskus tuntuu, että tää 42v jatkunut toivoton teutarointi alkais jo riittää. Missä se pieni on ja onko sen viimein hyvä... Onko se eksynyt sielu vai onko sen hyvä jossain missä ei oo aika lyhyt eikä pitkä.. Olin sen kanssa lähes siamilainen kaksonen ja kaikki, joka ainoa asia mun elämässä, muistuttaa siitä. Säälittävää, mutta näin se on. Se ei nuku mun kanssa, se ei hauku postia, en vie sitä aamulla ulos jne.  :(
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #2606 : 10. Heinäkuuta 2015 klo 18:14 »

^

Voi ei gemma  :'( Mutta elämä kyllä voittaa. Vaikka nyt voi olla tyhjä olo, niin jotain tulee aina tilalle, tyhjyys on tehty täytettäväksi. Se jokin ei korvaa ehkä koiraa, mutta tuo varmasti mukanaan uutta iloa ja mielekkyyttä. Voimia sinulle <3
    Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #2607 : 10. Heinäkuuta 2015 klo 21:06 »

Nukuin viimeviikon sohvalla lakanan kanssa koska oli kuuma, nyt katsotaan onnistuuko palaamine sänkyyn :)
    Kirjattu

MirkaCerena

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2608 : 13. Heinäkuuta 2015 klo 12:43 »
  • Tykkää (0)

• Viime yö oli ensimmäinen sängyssä nukuttu yö sitten ke-to -yön. Oli ihanaa. Oli myös mukavaa huomata, että olin tipputtanut painoa festareilla 3 kg.  :D
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2609 : 14. Heinäkuuta 2015 klo 20:02 »
  • Tykkää (0)

• Sain sellaisen ison, teosmaisen psychill-/slow trance -biisin valmiiksi ja jonkinlaisen miksauksenkin siitä. :) Kestoa vajaat 13 min. 12 päivää meni, pari oli sellaista lyhyempää päivää ja muut n. 6+-tuntisia (ja pohjaduunit tietysti tuohon lisäksi). Ihan hyvä tuli, kannatti tehdä. :)
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3