Itse olen suosinut sellaisia vaatteita jotka tosissaan kestävät kulutusta. Itse pidän reisitaskuhousuista ja kunnollisista kengistä ja
vaikkakin rauhaa rakastavana, olen löytänyt tämän kaiken sisältävät vaatteet varusteleka nimisestä paikasta. Ei mitään maastokuosista, mutta mukavat ruskeat, oliivit ja hiekanväriset kuosit ovat omaa mieltä lähellä.
Koska liikun luonnossa hyvinkin paljon on kenkienkin vaatimukset erittäin korkealla. Noh jostain syystä olen tykästynyt maihareihin. Erityisesti saksan armeijan bw2000 malliset ovat olleet itselle kuin pilvilinnassa kävelisi, täydelliset omaan jalkaan. Parasta vielä se , että vaatteet jne ovat suurin osa käytettyjä, mutta ehjiä jne.
Tämä taas johtaa pienempää hiilijalanjälkeen ja vielä se, että nämä ovat halpoja

Ulkoinen olemukseni on siis vähän sitä sun tätä. Enemmän kuitenkin totaalisen repsahtanut sotilas, siis totaalisen repsahtanut

Toinen on sitten maajussityyli mitä kanssa jostain syystä suosin ( tiedä sitten miksi ) . Kunnon öljykangas takki kestää isältä pojalle ( veikkaan kyllä, että tämä tulee mukanani hautaan saakka

) ja lätsä, on ne vaan ihania...
Pääasia siis kai , että vaatteet ovat käytännöllisiä, laadukkaita ja mukavia päällä. Eikä ollenkaan haittaa jos ne ovat halpoja ja vähemmän keinomateriaaleista tehtyjä.