Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Yksinäisyys - 4

Suttenkoistu

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Yksinäisyys
« Vastaus #45 : 27. Maaliskuuta 2021 klo 12:06 »
  • Tykkää (0)

• Heikkona hetkenä tulee sit fiilis että oonko mä tosissaan näin paska ystävä/ihminen ettei ihmisiä kiinnosta miten mulla menee.

Et ole. Tää piti vielä sanoo.. Sä olet ihan huippu tyyppi, välittyy jo palstan kautta. Oon aina välillä kaipaillut kuulla susta. Toivottavasti tää kevät alkaa sullakin kulkemaan paremmin. Tuntuu jotenki että kaikilla on joko surua tai ahdistusta tai stressiä ja kaikenlaista. Kaikki ei edes osaa kysyä mitä muille kuuluu ja kaikki ei osaa kertoa kuulumisiaan. Itsekin vähän heikosti kyselen, kun tuntuu että energia vaan hukkuu kaikkeen.
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #46 : 27. Maaliskuuta 2021 klo 19:18 »
  • Tykkää (0)

• Joo, no siis mä sain telepaattisen ajatuksen yhdestä osapuolesta x, josta kysyin tältä kaverilta ihan vaan että mitä sille kuuluu,, sit sattumoisin tää x oli just samoihin aikoihin ottanut puolen vuoden tauon jälkeen yhteyttä ja viemässä tavallaan kodin tän kaverin alta ja sit se laitto hänet epäileen että mulla olis jotain tekemistä sen x:n kans, mut ei ole. Ja siis tilanne on 'ohi' sinänsä, koska mä en ole missään tekemisissä x:n kans, koskaan, muuten kuin kyseisen kaverin kautta, joten ihme etiäinen vaan oli mikä johti tommoseen.

Mut tilanne ei sinänsä ole ihan sujut koska mitään sovintoo tai jälkikäsittelyy yms., muuta kuin että mussa on syytä siihen että se ei luota.

En mä kyllä usko, että tossa on sun syytä mikään. Joskus elämässä käy kummia yhteensattumia ja sillehän ei voi mitään. Ihmettelen silti tota reaktiota. Vaikka ihmisellä menis tosi huonosti ja ois kevyesti vainoharhatkin tulilla niin aika raju reaktio mun mielestä tappouhkauksia heitellä. Sivusta on tietty helppo sanoa, kun ei tiedä yksityiskohtia, mut sanon silti: ei taida olla nyt kaikki kohdillaan kyseisellä ihmisellä. Vainoharhaiseksi menneiden ihmisten kanssa on tosi vaikea toimia (heidän mielestään) oikein.
    « Viimeksi muokattu: 27. Maaliskuuta 2021 klo 19:36 kirjoittanut Ketoneilikka »
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #47 : 27. Maaliskuuta 2021 klo 19:34 »
  • Tykkää (0)

• Et ole. Tää piti vielä sanoo.. Sä olet ihan huippu tyyppi, välittyy jo palstan kautta. Oon aina välillä kaipaillut kuulla susta. Toivottavasti tää kevät alkaa sullakin kulkemaan paremmin. Tuntuu jotenki että kaikilla on joko surua tai ahdistusta tai stressiä ja kaikenlaista. Kaikki ei edes osaa kysyä mitä muille kuuluu ja kaikki ei osaa kertoa kuulumisiaan. Itsekin vähän heikosti kyselen, kun tuntuu että energia vaan hukkuu kaikkeen.

Kiitos <3 <3 <3
    Onneksi tuli lämmin sää edes. Kivempi ulkoilla koiran kanssa ja pääsin jo vähän tonkimaan pihaakin. Jonkun verran paljaita kohtia ja vaikka nyt vielä maa on jäässä niin törmäsin jopa yhteen kohmeiseen kastematoon. Jaksaa usko kevään tuloon paremmin nyt :). Myös ihan vaan istuin kuistilla ja kattelin meidän pihan lintujen puuhia. Hupaisaa sakkia.
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #48 : 27. Maaliskuuta 2021 klo 20:09 »
  • Tykkää (1)

• Mä ymmärrän kyllä sitä. Ja tiedän paljon mitä kaikkee on ollut. Extreme selviytymistä vuosikymmeniä jopa. En ihmettele ja on itse varoittanut myös...ja siksi mun tehtävä onkin yrittää just ymmärtää omaa tilaa ja omia tunteita ym., niin että olis kans vähän iisimpää... , ja kiitos että sanoitte kaikkee normaalia, koska mä vaan kaipasin sitä ihan tosi paljon!

Ihanaa tosiaan kun kevät sulattaa lumet..me ollaan bongattu vasta kärpäsiä.
    Kirjattu

Kalamalja

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #49 : 18. Huhtikuuta 2021 klo 09:34 »
  • Tykkää (0)

•  
    Mulla vähä sama tilanne. Välillä kelaa et onko tosiaan niin vastenmielinen henkilö ettei toisia paljon
    kiinnosta. Tiedän että on omat valuviat, mutta niinhän jokaisella.Mä kans kyselin koronan alettua kuulumisia, kun rupes vähä rassaa et mitä helvettiä tääl telluksella tapahtuu, jos vaikka kato korjaa kesken matkan. Eipä niitä paljon iteltä kysytä. Ei ole muutenkaan mitään laajaa piiriä ollu. Mul vähä sama että nykyään kuormittuu paljon ihmisistä, enemmän se suuntautuu kyl duunielämään, kun niitä duunikavereitahan ei voi itse valita.On vaan jotenkin pihalla muitten jutuista, toiset päivät helpompia sit.Hemmetti, joskus luuli että iän myötä elämä helpottuu, just joo  ;D Mut toivo viel elää  :peukku
    « Viimeksi muokattu: 18. Huhtikuuta 2021 klo 09:42 kirjoittanut Kalamalja »
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #50 : 20. Huhtikuuta 2021 klo 16:42 »
  • Tykkää (0)

• Musta on joskus tuntunut, kun kysyn mitä muille kuuluu, että ei ne osaa oikein vastata tai se jää vähän semmoseks "sitä sun tätä ja jaadidaa", ja sit toisaalta joskus itselläkin vaikee keksii mitään sopivaa vastausta. Mä aika hyvin pidän itse huolta että some varmasti kyl tietää mitä meil on meneillään 🙈. En mä tiedä voiko kukaan edes mitään kysyä, koska sieltähän noi viimeiset käänteet aina löytyy, ja kuvien kanssa. Voisko se olla syynä siihen että nykyään ei vaan niin kysellä, jotenki yleisesti?
    Kirjattu