Niin, edes lukematta mitä kirjoitit, voin jo otsikosta sanoa, että olen usein kysynyt jopa jumalalta samaa. Joskus on ollut hiljaisikin hetkiä, en ole saanut suustani sanaa. Kuuluisiko minun kaivata kuulua johonkin, olla osa jotain suurempaa, saavuttaa jotakin, vai olla tässä vain vapaa. Voi luoja antakaa minulle anteeksi, olen joskus sarkastinen, en tarkoittanut etten uskoisi rakkauden voittoon. Mutta silti, salaa itseltäni haaveilen -vaikken enää uskalla ääneen sitä sanoa- aamuauringon säteistä, sinun hiustesi kullasta, varisee unettoman yön unelmia, ja me juomme votkaa ja nauramme niin kuin olisimme kaksin tässä maailmassa, vapaina niin kuin sanat loputtomassa lauseessa tarkoittamatta mitään itseämme enempää. Vain kaiku vastaa haaveisiin, muistot kaikista joita jo kuvittelin, sinuksi kuoleman laakson varjojen valoksi, kunnes olin taas itkua ikävän kaivossa. Kaiku ja pohjaton kuilu, josta vain ilon jumala voi nostaa hukkuneen.
Ajattelin ennen ihmisiä, tai heidän tietoisuuttaan, sitä mikä paljastaa heille maailman, ikään kuin yhtenä värivalonsäteenä jumalan tietoisuuden spektristä. Ja jumalan valon täytyy paljastaa pimeys, sano mitä etsit, minä etsin täältä sinua, en kotia, joka on siellä mistä olen tulossa. Toivo on kuin hulluutta, mutta naurusta kevyt sydän hukkuu siihen iloiten, olet totta, kaiku ei valehtele koskaan.
Vivaldi vie ajatuksen pois sanojen luota, viulu kiduttaa koskettimien heleää ääntä, pidäyä henkeäsi kanssani niin kuin sukeltaisit musiikkiin. Uskon että olet vielä siinä.