Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 35

Hviduri

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
    • Hviduri
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #510 : 21. Huhtikuuta 2012 klo 22:30 »
  • Tykkää (0)

• ^
    ^
    Slovenia on hyvin kaunis ja mukava paikka, löytyy kaikenlaista paikkaa. Vuoristioa,merta,metsää,luolastoja.
    Croatia aika lailla sama, mutta vielä lämpimämpi ja kaunis.
    Romania on vielä käymättä, ehkä tänä kesänä  :)
    Kirjattu
    We lay in bed day after yesterday

Saabisti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #511 : 26. Huhtikuuta 2012 klo 01:56 »
  • Tykkää (0)

• Joo meikäläinen ilmoittautuu. Olen 22v mies Turun suunnalta. En ole ihan wikipedian kuvailema hippi kun viihdyin armeijassa. Ja käytän armeijan ylijäämä vaatteita ja tarvikkeita kun ovat yleensä halpoja ja kestäviä. Olin unelma töissä, mutta sitten jäin työttömäksi. Olen oikeastaan aina ollut kiinnostunut luonnosta, mutta nyt kun on ollut aikaa ajatella maailman menoa niin tajunnut, että ei hitto mihin tämä on oikeen menossa.
    Nyt ruvennut kiinnostamaan enemmän kestävä elämäntapa. Asun tällä hetkellä Varsinais-Suomessa vanhempien maatilalla. Ostin myös Kainuusta metsätilan ja jos rahaa piisaa niin ehkäpä joku mökki sinne.  :)
    Kirjattu
    Joutilaisuus ei ole sitä, ettet tee mitään.
    Joutilaisuus on sitä, että voit tehdä mitä tahansa.
    -Floyd Dell

luna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #512 : 28. Huhtikuuta 2012 klo 20:11 »
  • Tykkää (0)

• Eksyin enkä oikein tiedä miten soluttautuisin tähän porukkaan. Tällaine fiilis on itseasiassa aika tuttu. Oon takkupäine tyttö, kohta täysi-ikäne, jolle sisäne rauha on täl hetkellä ykkös asia. Sen ohelle liitettäköö musiikki, taide ja kirjallisuus, jota toivon itsekkin joskus tuottavani tähän maailmaan. Maalaan kynttilän valossa ja meditoin metsäisellä kukkulalla. Olisi kiva tavata samanhenkisiä ihmisiä, joita kiehtoo mystiikka ja energiat ja ja ja. Viimeaikoina tärkeäksi asiaksi itselleni on noussut ravinto. Erilaiset super ja raaka foodit päätyy suuhun äidin innoittamana :D en tiedä mitä niistä pitäisi loppujenlopuksi ajatella mutta tulee hyvä tunne kun ajattelee että keho voi hyvin. Ja ravinto kuitenkin on aika tiiviisti yhteydessä kehon energioiden tasapainoon. Joo. Mystiset hämärä polkujen kulkijat ja elämäntapa intiaanit, olisi mahtavaa päästä jakamaan ajatuksia maailmasta ja vaikka sen koostumuksesta :)
    Kirjattu

Dandelion

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #513 : 06. Toukokuuta 2012 klo 21:24 »
  • Tykkää (0)

• Hei, olen nuori hipinalku Oulun suunnalta ja ilokseni löysin tällaisen itseni näköisen paikan sattumalta. Olen luonnonläheinen ja spontaani tyttö ja musiikki on hyvin lähellä sydäntäni :) Viime aikoina olen alkanut arvostaa enemmän ekologisuutta ja erilaisia aatteita ja huomannut pärjääväni ilman maailman luomia turhia ihanteita. Nautin elämäni pienistä ilonaiheista, kuten meditoinnista, kirpputoreista, soittamisesta, ihmisistä, luonnosta ja iltateestä, ja osaan olla rohkeasti oma itseni. Lähinnä toivoisin saavani täältä samalla taajuudella olevaa juttuseuraa ja vinkkejä oman itseni löytämiseen :)
    Kirjattu

Dada

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #514 : 08. Toukokuuta 2012 klo 07:46 »
  • Tykkää (0)

• Kamala kiire. Pakko saada. Täytyy olla paras. Nämä asiat pyörivät vielä hetki sitten elämässäni, mutta päätin jättää ne taakseni ja keskittyä miettimään mitkä asiat ovat oikeasti oleellisia ja tärkeitä mulle. Muutos on tuntunut hyvältä, vaikkakin on vielä vaiheessa ja itse olen hieman pyörällä päästä näitten ajatuksien ja fiilisten kanssa...Hyvällä tavalla kuitenkin  ::)
    Olen kiinnostunut henkimaailman asioista, kaikenlaisesta mystiikasta, joogasta, itse tekemisestä, kierrättämisestä ja oikeastaan kaikesta kivasta ja hyvästä ja ihanasta maan ja taivaan välillä :sydamia2  Haluan oppia uutta teiltä jo ehkä enemmän polkunne löytäneiltä ihmisiltä, ja saada kiinni rauhasta, sekä ymmärryksestä. Olen parikymppinen ja asustelen perheeni kanssa Uudellamaalla.  :)
    Kirjattu
    Just be yourself. Everybody else is already taken.

skloddirod

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #515 : 12. Toukokuuta 2012 klo 01:54 »
  • Tykkää (0)

• Morjensta pöytään!

Olen 26 vuotta täyttävä nähdäkseni vielä nuori mies helsingistä, kuntoutustuella eli rahaa tulee WIPPEE!!
    Lapsuus oli hankala ja sen myötä mielenterveysongelmat viimeistään musersivat koulumenestyksen. Elämänasenteeltani kuitenkin olen varsin iloinen ja positiivinen. Ei kai aina voi mennä huonosti?
    Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan vaikka jokseenkin eritoten g-funkkia ja sen tyyppistä letkeetä ja
    rentoa räppiä missä kuitenkin kerrotaan elämän varjopuolista. Lueskelen paljon kaikennäköstä liirumlaarumia
    laidasta laitaan ja olen kiinnostunut muiden ihmisten auttamisesta omien kokemusten kautta. Myös hyvin syöminen,
    urheilu, pääkopan selvittely ovat minulla lähellä sydäntä(toivottavasti sais pääkopan vielä siihen kuntoon että elämästä pystyisi nauttimaan täydellä teholla). Kovastikkin kiinnostaisi ruveta opiskelemaan kunhan saa motivaatiot kuntoon :) Eipä tässä pongahtele muuta tällä hetkellä mieleen..

hyvää kesää kaikille tasapuolisesti!
    Kirjattu

kanttarelli

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #516 : 14. Toukokuuta 2012 klo 20:27 »
  • Tykkää (0)

• Minäkin esittelyyn- reilu kolmikymppinen Kanttarelli Pohjois-Suomesta olen. Useille tutuille edustan hippeyttä, itselleni tärkeää on elää omannäköistä elämää ja koettaa tehdä rohkeasti valintoja niin, että ne tuntuvat oikeilta. Läheskään aina ne omat valinnat ei ole valtavirtaa  ja siksi viihdyn niin hyvin muiden hippien joukossa. Tarvin paikkoja, joissa moninaisuus rönsyilee ja kukkii. Olen pienten lasten äiti, mutta kovasti yritän olla muutakin ja löytää aikaa myös ihan omille jutuille. Innostun helposti uusista jutuista, taitoja on vähemmän mutta halukkuutta oppia sitäkin enemmän :) Tällä hetkellä sydämen saa sykkimään mm. kaupunkiviljely, villivihannekset, erilaiset käsityöprojektit, retkeily, sienestys (syksyä odotellessa..), vegeruuan laitto, kirppikset, leijanlennätysretket...Uusiin ihmisiinkin olisi mukava tutustua :)
    Kirjattu

Kitaristi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #517 : 24. Toukokuuta 2012 klo 19:29 »
  • Tykkää (0)

• Aina silloin tällöin tulee mieleeni lukea tätä foorumia ja kyllähän täältä tietynlaisen rauhan löytää ajatuksilleen - tuntee itsensä normaaliksi.
    Tuli jo aloteltua kirjoittelu, mutta ehkä pieni esittelykin on tarpeen.

Nimimerkin takaa paljastuu 23-vuotias opiskelija, joka herättää kummastusta kavereissaan kummallisilla pohdinnoillaan. Pohdinnat tietysti näkyvät arkipäivän valintoina sekä tekoina ja toisinpäin. Pohdiskelen asioita aika laajalla skaalalla, tuntuisikin aika kummalliselta vain luetella muutama kiinnostava aihe. Pohdinnot ovat kuin verkostot jotka polveilevat kummallisessa ajatusavaruudessa. Välillä tulee kirjoiteltua ylöskin jotain, useimmiten vain tyydyn esittämään kysymyksiä (joskus vastauksiakin). Kaikki aika ei toki mene pohdiskeluun vaan pyrin myös kääntämään ajattelun hetkeksi off -tilaan harrastamalla kulttuuria ja urheilua. Myös luonnossa tulee vietettyä aikaa ja sekös vasta osaakin ihmetyttää, yhä uudestaan ja uudestaan.

Kirjattu

Satyrus

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #518 : 27. Toukokuuta 2012 klo 20:25 »
  • Tykkää (0)

• Voisinhan mäkin esitellä itseni :)
    Eli olen pian 16-vuotta täyttävä tyttö, pari vuotta sitten tajusin, että ajatusmaailmani jota pidin vain minun omana, yksityisenä ja omituisena ajatusmaailmanani onkin hippi-ideologiaan pohjautuva, ja siitä lähtien olen ahkerasti ottanut selvää hipeistä. Jokaisen tiedonjyväsen jälkeen musta tuntuu yhä enemmän ja enemmän, että tämä ei ole vain yksi teini-iän vaihe, onhan tätä kestänyt jo vuosikausia. Rakastan luontoa, rakastan eläimiä, rakastan elämää. Rakastan maailmaa, joka on suonut mun syntyä tänne.
    Kirjattu

Patata

• Vieras
    « Vastaus #519 : 27. Toukokuuta 2012 klo 20:37 »

Satyrus, miten ihanan täynnä rakkautta oletkaan, inspiroivaa!  :sydamia rakastathan myös ihmisiä?
    Kirjattu

Crimson Star

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • Hippi Helvetistä
    « Vastaus #520 : 07. Kesäkuuta 2012 klo 01:53 »
  • Tykkää (0)

• Tervehdykset foorumin lukijoille.

Olen Karmiininpunainen Tähti, 26-vuotias Oululainen metallihippimies. Löysin itsestäni hippipuoleni, kun lähdin analysoimaan omaa elämääni lapsuudesta nykyhetkeen ja jopa tulevaisuuteen asti. Ymmärsin eläneeni toisin kuin minun on tarkoitus ja olin jahdannut aivan vääriä päämääriä tässä maailmassa, pääasiallisesti valtaa, mainetta ja omaisuutta. Pitkän ja verottavan itsetutkiskelun myötä lopetin pitkän parisuhteen ja käänsin elämäni täysin uuteen suuntaan.

Nyt, kuukautta myöhemmin, olen transformoitunut elämänmyönteiseksi, onnelliseksi, iloiseksi ja impulsiiviseksi nuoreksi herraksi, joka etsii uusia kokemuksia ja elämyksiä tästä maailmasta. Tajusin olevani hippi, jota olen oikeastaan aina ollutkin, mutta jonka olin aina yhteiskunnan painostuksesta painanut piiloon. Nautin ulkona liikkumisesta sekä satunnaisista pysähtymisistä, meditoinnista omalla tyylilläni, musiikista, ruumiillisesta työstä, lisäaineettomasta ruoasta, matkustamisesta, oman potentiaalin tutkiskelusta ja kartoittamisesta, kirjoittamisesta sekä lukemattomista muista asioista. Ainoa asia, jota tällä hetkellä koen puuttuvan elämässäni ovat samanhenkiset tuttavuudet, sekä se yksi palapelin palanen, joka tekisi minun elämästäni täydellisen.
    Kirjattu
    Älä kadu mitään tekemääsi, koska sillä hetkellä se oli juuri sitä, mitä halusit. Älä jätä koskaan tekemättä sitä mitä haluat, sillä tehdyn virheen kanssa on helpompi elää kuin virheen, joka tuli tekemättömyydestä.

Hviduri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Hviduri
    « Vastaus #521 : 07. Kesäkuuta 2012 klo 08:37 »
  • Tykkää (0)

• ^
    Kaunis kirjoitus kyllä oli, niinkuin kaikilla muillakin.
    Tervetuloa vaan  :peukku
    Kirjattu
    We lay in bed day after yesterday

evenflow

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #522 : 08. Kesäkuuta 2012 klo 11:29 »
  • Tykkää (0)

• Alooo!

Mikkelistä kirjoittelee uuden elämänsuunnan itselleen valinnut rennon letkeä nuorimies. joka kyllästyi Babylonin koneiston jauhantaan ja heivasi itsensä pihalle oravanpyörästä kerta kaikkisen tympääntyneenä nykymaailman meininkeihin.  Entisestä materialistista ja työnarkomaanista on pikkuista hiljaa muotoutumassa elämänkokemuksen myötä rauhaa rakastava ja elämästänauttiva yksilö. Enää ei jaksa ottaa paineita vaan nauttia elämästä ilman turhaa stressiä ja ylisuoriutumista. Enemmän aikaa ystäville ja perheille, vähemmän rahalle ja turhalle länsimaisten arvojen suuntaan kumartelulle.
    Sisäinen hippi löytyi omien silmien avautumisen myötä ja tajusin kunnioittavani yhteiskunnan valtavirrasta ja moraalista poikkeavia arvoja. Elämä on tehty nauttimista varten ja tästä eteenpäin aion suunnata silmät auki ja hymy suunpielessä päivästä toiseen kokien tämän valtavan planeetan kauneuden ja nauttien joka hetkestä.

Mukavaa ja rentoa kesää kaikille  8)
    Kirjattu

Annika

• Vieras
    « Vastaus #523 : 08. Kesäkuuta 2012 klo 14:03 »

Tervetuloa joukkoon mukaan :)

Ja aurinkoista kesää sinullekin 8)
    Kirjattu

huru-ukko

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #524 : 12. Kesäkuuta 2012 klo 09:02 »
  • Tykkää (0)

• Tervehdys!

Pitipä sitten ihan rekisteröityä tänne kun vaikuttaa niin mukavalta ja asialliselta foorumilta :peukku
    Mä olen vähän päälle parikymppinen ukko täältä länsirannikolta.
    Sanomattakin kai selvää että luonto on lähellä sydäntä, kaikessa monimuotoisuudessaan..
    Tykkään siis hengailla metsissä, kuunnella lintujen liverrystä, makoilla sammalikossa, poimia mustikoita ja vaikka hyppelehtiä kivikoissa.kesä<3
    Ois kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin joiden kanssa vois jutella syntyjä syviä, tehdä retkiä metsään, matkustella,piirrellä,tehdä hyvää ruokaa,olla hiljaa, mitä vaan.

Rauhaa!

Kirjattu