Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 31

Hipisteliä

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
  • meno menee villiksi, ota slungisti
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #450 : 11. Tammikuuta 2012 klo 17:49 »
  • Tykkää (0)

• Moi!
    Tämmöinen nuori hippihenkinen jäbä tänne, jotenkin päätyi juttelemaan elämän ihmeistä.
    Kirjattu

Tohäätu

• Vieras
    « Vastaus #451 : 21. Tammikuuta 2012 klo 20:11 »

Iltaa tai öitä.
    Olen ylimielinen, ärsyttävä, kovaääninen, kettumainen, valittaja, ilonpilaaja,ilkeä, ja olen mukava, hauska, kiltti, avaramielinen, eli olen siis ihmisten tulkinnanvarainen . En ole varma, enkä luota, että aurinko nousee seuraavana aamulla, mutta uskon siihen kumminkin. Mikään ei ole  100%, mikään ei ole absoluuttista, on vain olettamuksia joihin on uskottava, jotta maailma ei olisi liian monimutkainen. Keskittymällä yksityiskohtiin ei näe kokonaisuutta, mutta ilman yksityiskohtia ei ole kokonaisuutta. Mitättömät tiedot, mitättömät asiat, ne kiinnostavat minua. Ehkä päteäkseni haluan kertoa asioita, joihin muut eivät kiinnitä huomiota, yrittäessään kiireissään pysyä maapallon pyörimistahdin mukana. Ehkä kerään niitä tiedonhalussani, tai ehkä pelkästään mielenkiinnosta. Rajat ovat minulle este, kapinan halussani rikon niitä. Haluan olla kunnollinen, joten rakennan rikkomieni tilalle uusia, jotka sitten rikon myöhemmin. En sanoisi olevani ihan hippi, kuvailisin itseäni sanalla luonnollinen. Se mikä minulle on valmiiksi annettu, se minulle riittäköön. Ihmiset eivät ole aina tarpeeksi mielenkiintoisia, että kiinnittäisin huomion heihin aina. Tylsistyttäviä melkein. En tiedä rakastanko vai vihaanko, tutkiskelko jatkukoon siis, että oikeaa verbiä osaisin käyttää. Mieleni ei kulje muiden ihmisten mukana, ajantajun olen melkein kokonaan hylännyt tarpeettomana. Mielessäni vietän suurimman osan aikani luoden sanoja ja lauseita, maailmoja ja kaupunkeja. Minua on sanottu isopäiseksi, ehkä siksi tuo kaikki mahtuu pääni sisään. En näe tarpeellisena turhaa salailua, itsensä sisään rajoittamista, mutta kuten piilosessakin, joskus ihmisiltä jää se näkyvin näkemättä, kun he etsiskelevät kaikkein piiloisempia ja hämärämpiä nurkkia. Ei tämä esittely tainnut olla, enemmänkin tajunnanvirtani kirjoittamista sanoiksi.
    « Viimeksi muokattu: 23. Tammikuuta 2012 klo 00:13 kirjoittanut Tohäätu »
    Kirjattu

syyslyyra

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #452 : 22. Tammikuuta 2012 klo 23:50 »
  • Tykkää (0)

• Heips! Vähän yli puoli vuotta sitten rekisteröidyin tänne, mutta olen vain ujona seuraillut keskusteluja ulkopuolisena. Olen vähän päälle parikymppinen tyttönen Imatralta (hmm, pari imatralaista täällä näyttää jo olevankin, stalk, stalk). Opiskelen korutaidetta ja "pitäisi" valmistua tänä keväänä. Harrastan tanssia, se on intohimoni ja rakkauteni. Majaani pidän kahden vähän yli puolivuotiaan kissan ja avomieheni kanssa. Tykkään paljon käsitöistä, etenkin neulomisesta, myös leivon mielelläni, sauna on lempipaikkani ja keijut lempiolentojani (kissojen, muidenkin eläimien ja oman rakkaan lisäksi).
    Kirjattu

holy.crap

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #453 : 23. Tammikuuta 2012 klo 16:36 »
  • Tykkää (0)

• Heihoo!
    Olisi aivan mahtavaa saada täältä uusia ystäviä ja tietoa erilaisista tapahtumista. .

Olen kiltti, suvaitseva, äänekäs rääväsuu, jolla on yleensä joka asiaan joku oma ärsyttävä mielipide. Tuntuu, että olen ollut täysin väärässä seurassa koko elämäni, ja yritän kasvattaa omaa vähemmän pahansuopaa hippiperhettä ympärilleni.
    Kirjattu
    What would Jesus do?

Takru

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #454 : 24. Tammikuuta 2012 klo 14:27 »
  • Tykkää (0)

• Kohta kolmekymppinen hippiäispeikkotyttö Tampereelta esittäytyy. Seuraillut täällä vähän sivusta jo pitkänkin aikaan. Touhuilen harrastus sekä työpuolella milloin mitäkin, henkiset meiningit olleet kuitenkin jo hyvän tovin tärkeimpänä 'työnä ja harrastuksena'. Lämpöö ja lempee kaikille  :sydamia
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #455 : 26. Tammikuuta 2012 klo 19:39 »
  • Tykkää (0)

• Go Imatra! Ja tervetuloa muillekin. :)
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Kaffeton

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #456 : 27. Tammikuuta 2012 klo 21:58 »
  • Tykkää (0)

• Heips, tulin nyt tänne tutkailemaan mikäs paikka tämä on, jos vaikka löytäisin uusia kavereita täältä :3
    Oon 14-vuotias raumalainen tyttönen, etsin tässä tasapainoa, sillä on ehtinyt kaikkea tässä parin vuoden aikana olla, noh, menneet on menneitä, virheet vahvistaa kunhan niitä ei toista, ja eikös tässä iässä kaikilla vähän pientä epävarmuutta itsensä kanssa ollut. Tässä pikkuhiljaa löytää uusia ja kauniita asioita tästä ihanasta elämästä, voi kuinka ihanaa onkaan katsella tähtiä, puita metsässä tai vaikkapa takkatulta. Joo höpötän tässä nyt vähän omiani mitäs mä tähän vielä lisäisin. Noh, mulla on aevan ihana koiruli, jonka kanssa tykkään tehä pitkiä lenkkejä tohon läheiseen mettään. Niin ja rakastan ruuanlaittoa, mikä sen ihanampaa kuin itsetehty ruoka ja hyviä ystäviä :3 No joo, tä saa varmaan riittää :D tällänen tyttö täällä :D
    Kirjattu

Hekuma

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Ei aina tarvii tietää minne on menossa.
    « Vastaus #457 : 30. Tammikuuta 2012 klo 16:38 »
  • Tykkää (1)

• Moikka kaikki Hipit!

Esittelenpä tässä alkuun itseni. Eli olen 29-vuotias elämäntapa haahuilija Helsingistä, joka päätyi joskus pari viikkoa sitten tälle foorumille, joka vaikutti sen verran mielenkiintoiselta ja mukavan oloisia ihmisiä täynnä olevalta paikalta. :) Nyt sitten ajattelin luoda itselleni profiilin tänne ja tässä ollaan esittäymässä.  8)
    Tulee muuten ihan mieleen työpaikkahakemus kun tässä kirjoittelen eteenpäin.... ;) mitäs muuta kertoisinkaan. Tällä hetkellä harrastan maalausta ja luonnossa samoilua (jos tuota voi harrastuksena pitää) pyrkimyksenä on myös löytää itselle sopiva liikuntaharrastus. Jooga kiinnostaa suunnattomasti ja yritänkin parasta aikaa katsella itselleni sopivaa alkeiskurssia täältä Helsingistä. Vinkkejä otetaan vastaan innolla... :D

Toivottavasti joku sai tästä sepustuksesta jotain irti... ;)
    Ja on mukava liittyä seuraanne rakkaat hipit.  :sydamia
    Kirjattu
    Miksi et tekisi huomenna sitä minkä voit tehdä jo tänään.

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #458 : 30. Tammikuuta 2012 klo 19:36 »

Joo joogaamaan hips! Itse kokeilin kerran joogakoulua Helsingissä, Töölön Shantia muistaakseni ja myöhemmin kävin Elixian astangajoogassa molemmista tosi yltiöpositiivinen kuva! Itsekin harrastan maalaamista : )
    Kirjattu

ajt

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Kotisivu
    « Vastaus #459 : 31. Tammikuuta 2012 klo 03:11 »
  • Tykkää (0)

• Joo joogaamaan hips! Itse kokeilin kerran joogakoulua Helsingissä, Töölön Shantia muistaakseni ja myöhemmin kävin Elixian astangajoogassa molemmista tosi yltiöpositiivinen kuva!

Helsingin Joogayhdistyksellä on myös runsas valikoima kursseja. Enimmäkseen suht. rauhallista joogaa, astangaa ei HJY:llä ole tarjolla.

Arto
    Kirjattu

Hekuma

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #460 : 31. Tammikuuta 2012 klo 19:52 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos hyvistä vinkeistä atj ja ksri täytyypä pistää korvan taakse. :) Mietin et jos aloittaisin näin alkuun ihan slow yogalla, josta muuten löytyi aika kivoja videoita youtubesta...kävin viime tiistaina kokeilemassa Capoeiraa ja täytyy sanoa, että oli lievästi raskaat kaksi tuntia meikäläisen kunnolla. En tosiaan ole harrastanut piiitkiin aikoihin mitään liikunnallista joten kunto on pikkuisen päässyt rapistumaan. Ja nyt sitten ajattelin, että pitkästä aikaa olis kiva aloittaa uusi liikuntaharrastus kun aikaisemmin tuli käytyä hevostalleilla 7-vuotta ja harrastettua yleisurheilua ja sitten jostain syystä vaan into loppui lukion aikoihin. Nyt sitten vanhempana olen yrittänyt taas herättää itsessäni sitä liikunnallisempaa ihmistä joka aikaisemmin olin.
     Capoeiran ajattelin unohtaa alkuunsa se oli vähän liian tappo tahtia meikälle tässä vaiheessa ehkä sitten jossain vaiheessa taas voi käydä kokeilemassa kun ei tunnu ensimmäisen tunnin jälkeen siltä, että happi loppuu ja pyörryttää... ;D

Kirjattu

hippiolento

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #461 : 02. Helmikuuta 2012 klo 21:25 »
  • Tykkää (0)

• Yksi uusi hippiäinen ilmoittautuu!

Eli tämmöinen reilu parikymppinen tytön tyllerö etsi omaa polkuaan, masentui ja loppu viimein sai taas elämän syrjästä kiinni. Nyt onnellisuutta etsien ja itsensä hyväksyen kohti uusia pettymyksiä. Harrastuksena koirat, luonto, käsityöt ja maailman ihmettely. ^-^
    Kirjattu
    "Silmä silmästä sokeuttaa koko maailman." -Mahatma Gandhi

Hekuma

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #462 : 03. Helmikuuta 2012 klo 11:09 »
  • Tykkää (0)

• Ei muuta kuin Tervetuloa seuraamme. :)
    Kirjattu

millie

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #463 : 06. Helmikuuta 2012 klo 16:38 »
  • Tykkää (0)

• Lueskellessani Rainbow Gathering -juttuja ajauduin tänne foorumille. Miksiköhän ei aikaisemmin ole tullut vastaan?

Olen parikymppinen turkulaisneito, enkä koskaan ajatellut, että jonain päivänä luokittelisin itseni hipiksi. Luokittelu tuntuu mustavalkoiselta, sillä rajanveto on hankalaa. Henkisesti sitä vain päivä päivältä lähestyy jotain sellaista mielentilaa, jota sana hippeys kuvannee parhaiten.

Olen luonto-, käsityö-, perinne-, hiljaisuus- ja musiikki-ihminen, ehkä haaveilijan ja romantikon vikaakin on. En ole oikein koskaan tuntenut kuuluvani hektiseen yhteiskuntaan jossa tällä hetkellä elän. Kaupungissa asuminen ja ajatus oravanpyörästä ahdistavat. Aika näyttää, mihin sitä päätyy. Pitäisi vaan luottaa siihen, että kyllä se elämä kantaa. Muiden kuvauksia lueskellessa tuli ainakin hetkeksi sellainen tunne, ettei ole yksin ajatusmaailmansa kanssa. Kiitos siitä!
    Kirjattu
    Life is a journey - it can take you anywhere you choose to go

Poppy_Pistachio

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #464 : 06. Helmikuuta 2012 klo 18:58 »
  • Tykkää (0)

• Heipähei kaikille! Löysin itseni tänne ihan sattumalta. Kiitos pakkasten hiukset on olleet yhtä sotkua ja yritin löytää uusia vinkkejä pitää kurittomat pitkät hiukset (kurittomat ja omapäiset kuten omistajansakin) jotenkin aisoissa. Ihan ensin pahoittelen geneeristä ja tylsää avataria, laitan sitten paremman kunhan löydän omani.
    Eli olen tänä vuonna saavuttamassa kolmenkympin pysäkin ja muutenkin hupsu naiseksi luokiteltava otus keskeltä suomea. Olen ollut jotenkin hipahtava jo esiteinistä lähtien, mutta vihreys on kasvanut vuosi vuodelta. Pidän luonnosta ja olen kiinnostunut erilaisista eläimistä ja ihmisistä. Teinityttönä en voinut lauantaisin lähteä ns. normaaliin illanviettoon ennen avaraa luontoa  :D. Nykyään olen vegaani, mutta minulla on kissa ja avokkini on lakto-vegetaristi. Hauskinta tässä on, että olen yrittänyt huonolla menestyksellä esittää kovaa metallinaista, mutta silloinen poikaystäväni sanoi minun näyttävän hipiltä myös mustiin pukeutuneena.
    En haluaisi luokitella hippi-ihmistä mihinkään tiettyyn lokeroon (nämä ovat hyvät bändit ja näin pitää pukeutua) joten toivon täällä olevan avointa ja hyväntuulista porukkaa. Itse olen useimmiten realisti, joten useimmat ajattelevat minun olevan pessimisti.
    Pessimistin lasi on puoliksi tyhjä, realistin lasi on puoliksi tyhjä nesteestä, loput on ilmaa. Minulta voi siis odottaa hyvin hömpsöjä mietelmiä ja kysymyksiä elämästä samoin myös realismia ja alkavaa synkkämielisyyttä jonka saa mieluusti korvata positiivisemmalla asenteella! Pidän paljon musiikista, taiteesta (ja sen tekemisestä), valokuvaamisesta, luonto ja ihmiset jo sanoin, ja jos tapahtuu vääryyttä minusta saa kuulla. Pidän myös sapuskanlaitosta, laitan harvoin  murkinaa minkään reseptin mukaan vaan mututuntumalla ja niin rakastan musiikkia, se vaan tuppaa olemaan vähän turhankin outoa. Mitä tuohon pukeutumiseen tulee niin itselläni on melkein aina leveät lahkeet ja sitten kun viime kesänä yhdistin leveisiin lahkeisiin kirpparipaidan odotin, että tulos olisi normaali, mutta ketun karkit hippi siellä oli ^-^ Toivon, että meillä foorumilla oleville tulisi pitkä ystävyys :peukku
    Kirjattu