Iltaa tai öitä.
Olen ylimielinen, ärsyttävä, kovaääninen, kettumainen, valittaja, ilonpilaaja,ilkeä, ja olen mukava, hauska, kiltti, avaramielinen, eli olen siis ihmisten tulkinnanvarainen . En ole varma, enkä luota, että aurinko nousee seuraavana aamulla, mutta uskon siihen kumminkin. Mikään ei ole 100%, mikään ei ole absoluuttista, on vain olettamuksia joihin on uskottava, jotta maailma ei olisi liian monimutkainen. Keskittymällä yksityiskohtiin ei näe kokonaisuutta, mutta ilman yksityiskohtia ei ole kokonaisuutta. Mitättömät tiedot, mitättömät asiat, ne kiinnostavat minua. Ehkä päteäkseni haluan kertoa asioita, joihin muut eivät kiinnitä huomiota, yrittäessään kiireissään pysyä maapallon pyörimistahdin mukana. Ehkä kerään niitä tiedonhalussani, tai ehkä pelkästään mielenkiinnosta. Rajat ovat minulle este, kapinan halussani rikon niitä. Haluan olla kunnollinen, joten rakennan rikkomieni tilalle uusia, jotka sitten rikon myöhemmin. En sanoisi olevani ihan hippi, kuvailisin itseäni sanalla luonnollinen. Se mikä minulle on valmiiksi annettu, se minulle riittäköön. Ihmiset eivät ole aina tarpeeksi mielenkiintoisia, että kiinnittäisin huomion heihin aina. Tylsistyttäviä melkein. En tiedä rakastanko vai vihaanko, tutkiskelko jatkukoon siis, että oikeaa verbiä osaisin käyttää. Mieleni ei kulje muiden ihmisten mukana, ajantajun olen melkein kokonaan hylännyt tarpeettomana. Mielessäni vietän suurimman osan aikani luoden sanoja ja lauseita, maailmoja ja kaupunkeja. Minua on sanottu isopäiseksi, ehkä siksi tuo kaikki mahtuu pääni sisään. En näe tarpeellisena turhaa salailua, itsensä sisään rajoittamista, mutta kuten piilosessakin, joskus ihmisiltä jää se näkyvin näkemättä, kun he etsiskelevät kaikkein piiloisempia ja hämärämpiä nurkkia. Ei tämä esittely tainnut olla, enemmänkin tajunnanvirtani kirjoittamista sanoiksi.