Kirjauduin tänne ja mietin mitä hippeys on??? Vai tarvitseeko sen olla jotain?
Mielestäni en ole hippi koska joudun/saan ajaa autoa,rakastan lihaa ja yleensä ruokaa mikä maistuu suussani hyvälle...
Kasvatan kyllä itse vihanneksia ja marjoja ja käytän luonnon notkuvaa ruokapöytää hyväkseni (sienet,marjat,kala,riista)
Rakastan eläimiä,omistan lemmikkejä ja kuvaan luonnon eläimiä ja luontoa, mutta silti olen peto eläinten ja esim. hirvien kannan rajoituksen=tappamisen puolella. Valitettavasti

Luonnon saastuttaminen vihastuttaa,mutta teenhän sitä itsekin... yritän kuitenkin parhaani mukaan pienentää hiilijalanjälkeäni ja esim kompostoida ja kierrättää.
Elämässä on hyvä olla helpotuksia ja tämän päivän maailmassa niitä on ihan kaikkiin asiohin ja tekemisiin, mutta kuinka rikastuttavaa on kantaa purosta vesi,lämmittää se nuotiolla tai puuhellalla, kyykkiä ulkohuussissa ja istuskella kynttilän valossa... eli tarkoitan elämää ilman sähköä. Sen olen kokenut usein ja pitkiäkin aikoja ja olen 99% varma että pärjäisin hyvin ilman sähköä, mutta...
Maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana.
On hienoa huomata että on vielä hippi henkeyttä, mutta toisaalta olen myös aika varma että löytyyköhän todellista 100% hippiä mistään??? Niin ja tarvitseeko edes löytyä?

Kunhan maailmanrauhaa ja ekologisuutta jollain tapaa edistää, se riittänee, vaikka vain ajatuksilla ja sydämmellään...
Itse olen jo reilusti nelikymppinen ja jonkun verran maailmaa nähnyt ja asioita kokenut, mutta vielä on paljon opittavaa ja paljon kokematta ja aivan pentu mieleltäni...tuskin koskaan aikuinen...!!!
Hieno foorumi tämä!!!