Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 24

minttuviina

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #345 : 20. Heinäkuuta 2011 klo 23:20 »
  • Tykkää (0)

• heipparallaa kaikki! enpä tiedä mitä tähän oikein pitäisi selittää, mutta aloitetaanpa vaikka sillä, että olen 17 vuotias ilosielu täältä helsingin kalliosta. omistan kaksi (2) kissaa läskiemman ja hellantuutelin ja tällä hetkellä vietän aikaani olohuoneessani viidakonkeskellä olevassa teltassa. täällä on kivaa. tykkään hymyilemisestä, inspiraatiosta, hauskuudesta ja siitä kun ihmiset katsovat silmiin puhuessaan.
    sateella on ihan parasta se kun on kotona maalaamassa samalla joose keskitaloa kuunnellen ja punaviiniä juoden. en tykkää ilkeilystä, rutiineihin jämähtämisestä enkä siideristä.

hehhee
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #346 : 20. Heinäkuuta 2011 klo 23:27 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa!
    Tule mukaan keskusteluihin ja laita vaikka kissuista kuva lemmikkiketjuun!
    Kirjattu

taivaanrannanmaalari

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #347 : 21. Heinäkuuta 2011 klo 10:23 »
  • Tykkää (0)

• Kirjauduin tänne ja mietin mitä hippeys on??? Vai tarvitseeko sen olla jotain?
    Mielestäni en ole hippi koska joudun/saan ajaa autoa,rakastan lihaa ja yleensä ruokaa mikä maistuu suussani hyvälle...
    Kasvatan kyllä itse vihanneksia ja marjoja ja käytän luonnon notkuvaa ruokapöytää hyväkseni (sienet,marjat,kala,riista)
    Rakastan eläimiä,omistan lemmikkejä ja kuvaan luonnon eläimiä ja luontoa, mutta silti olen peto eläinten ja esim. hirvien kannan rajoituksen=tappamisen puolella. Valitettavasti  :(
    Luonnon saastuttaminen vihastuttaa,mutta teenhän sitä itsekin... yritän kuitenkin parhaani mukaan pienentää hiilijalanjälkeäni ja esim kompostoida ja kierrättää.
    Elämässä on hyvä olla helpotuksia ja tämän päivän maailmassa niitä on ihan kaikkiin asiohin ja tekemisiin, mutta kuinka rikastuttavaa on kantaa purosta vesi,lämmittää se nuotiolla tai puuhellalla, kyykkiä ulkohuussissa ja istuskella kynttilän valossa... eli tarkoitan elämää ilman sähköä. Sen olen kokenut usein ja pitkiäkin aikoja ja olen 99% varma että pärjäisin hyvin ilman sähköä, mutta...
    Maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana.
    On hienoa huomata että on vielä hippi henkeyttä, mutta toisaalta olen myös aika varma että löytyyköhän todellista 100% hippiä mistään??? Niin ja tarvitseeko edes löytyä???? Kunhan maailmanrauhaa ja ekologisuutta jollain tapaa edistää, se riittänee, vaikka vain ajatuksilla ja sydämmellään...
    Itse olen jo reilusti nelikymppinen ja jonkun verran maailmaa nähnyt ja asioita kokenut, mutta vielä on paljon opittavaa ja paljon kokematta ja aivan pentu mieleltäni...tuskin koskaan aikuinen...!!! :P
    Hieno foorumi tämä!!!  :sydamia
    Kirjattu

Auroravalon

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #348 : 21. Heinäkuuta 2011 klo 11:27 »
  • Tykkää (0)

• Hei, tuttuja ajatuksia sulla. Tervetuloa! :D
    Ja kiva, että muistakin ikinuoria täällä!
    Kirjattu

Helmeri

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #349 : 22. Heinäkuuta 2011 klo 01:20 »
  • Tykkää (0)

• Moro :)
    Tämmöne 18v viime vuosina oravanpyörään kyllästynyt ja siitä irtautumaan pyrkivä heppu etsii omanlaistaan seuraa. Savon suunnalta huudellaan etsien uusia kokemuksia ja itseään. Luonto on aina ollut lähellä ja rakastan katsoa nuotion leimua iltasella, kömpien lopulta makuupussiin koisimaan. Tunturimaisemat sekä metsät&rannat on itselleni mietiskelyn kehtoja. Olen ujohko sanomaan omaa mielipidettäni suuremmassa porukassa ja ehkä tämän takia tulenkin toimeen (liiankin) hyvin ihmisten kanssa. Niinkun Minttuviina aiemmin mainitsee, jutellessa silmiin katsominen on myös itselleni tärkeää 8) En osaa keskittyä täysin jonkin asian rutiininomaiseen harrastamiseen, joten tällä hetkellä esim. urheilu vaihtunut skidinä aloitetusta futiksesta aikidon mielenkiintoiseen maailmaan. Sama pätee musiikkiin, ehdoton lemppari kuitenkin Masa&Jätkäjätkät. Ois mukava saada hyviä jutteluita aikaseks tätäkin kautta ^-^ Tämän enempää ei tällä kertaa..

Loppuun vois vielä sanoa haluavani oppia elämään niinkuin ajattelen
    Kirjattu

Karhunsydän

• Vieras
    « Vastaus #350 : 22. Heinäkuuta 2011 klo 16:43 »

Tervetuloa minunkin puolesta muille uusille minun lisäkseni  ;D

Helmeri, osuitpa varmaan oikiaan paikkaan ku mielenkiinnot on prikulleen samat ku itelläki! Hienoa löytää paikka, vaikka täältä interbabylonin sivustoilta, jonne tuntee kuuluvansa.  :ow
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #351 : 23. Heinäkuuta 2011 klo 00:02 »

Heipähei ja kiitos, Karhunsydän. Niin täsmällistä ilmausta kuin interbabylon en ole netistä aiemmin kuullut. :peukku
    Kirjattu

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #352 : 26. Heinäkuuta 2011 klo 16:47 »
  • Tykkää (0)

• Kannabis ja muut psykedeeliset aineet  lisäävät ymmärrystä ja hyvinkin konkreettisesti laajentavat tajuntaa, mikä on ymmärrettävästi pelottavaa rajoittuneelle mielelle jolle kaikki vaihtoehtoinen ajattelu ja liikehdintä edustaa pahaa vastapuolta, mutta myös niille jotka hakevat päihteilyllä pakoa siitä todellisuudesta jota kohti tajunnanlaajentajat vievät.

En tiedä, miksi tämä lause jäi mieleeni, mutta joka tapauksessa en voinut olla ajattelematta tätä pari päivää sitten jouduttuani toteamaan, että psykedeeliset aineet ei ole mun juttu, koska en siedä sitä, että näen maailman eri tavalla. En haluaisi myöntää, että olen rajoittunut sielu, joka pelkää vaihtoehtoista ajattelua, mutta toisaalta sitähän minä olen. Surullista.
    Kirjattu

Mehikasvi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #353 : 27. Heinäkuuta 2011 klo 17:04 »
  • Tykkää (0)

• Hei kaikki.

Olen 32v ukkeli helsingistä. Hippi olen ollut jo varhaisteinistä asti. Ja hipimmäksi kypsyn vuosi vuodelta. Ekologiset jutut ovat lähellä sydäntäni. Aloitan itsestäni. Kasvissyönti lienee suurin yksittäinen ekoteko.
    Kannatan myös rauhaa. Armeijan sijasta menin vankilaan. En kuitenkaan ole pasifisti. Perhettä ja lähimmäisiä puolustan vaikka väkivallalla. Armeija puolustaa tehtaita, niiden puolesta en tapa enkä kuole.

Asun suuren rähjäisen hirsitalon päätyyn rakennetussa lisäsiivessä. Minulla on oma pieni piha jossa yritän kasvattaa kaikkea hauskaa. Ikävä kyllä valtavat vaahterat varjostavat pihaani lähes koko päivän. Tykkään nikkaroida ja värkätä kaikenlaista. Jatkuva luomisvimma päällä. Kalliot, sammaleet, käppyrämännyt ja järvet ovat parhaita. Uiminen on ihanaa ja fillarilla pääsee.

Kaverina minulla on mainio 1,5v kissa. Tyttö nimeltä Roope. Lähes koko ikäni olen kissojen kanssa elänyt.

Tälle foorumille löysin puutarhafoorumin saippuanvalmistusketjuun laitetusta linkistä. Olen täta foorumia jo muutaman päivän lukenut. Päätin kirjautua kun vaikuttaa ihan kivalta porukalta.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #354 : 27. Heinäkuuta 2011 klo 19:00 »
  • Tykkää (0)

• Huh-huh, on tullut taas niin paljon porukkaa että ei muutakun tervetuloa vain! :)

lutukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Opettelee olemaan.
    « Vastaus #355 : 30. Heinäkuuta 2011 klo 19:46 »
  • Tykkää (0)

• Mukavaa löytää tällainen paikka jutustella :) Olen kiertelevää mutta en kovin jännittävää elämää nyt Oulussa elävä 40-vuotias naisimmeinen. Koetan toteuttaa kestäviä arvoja valinta kerrallaan. Minua kiinnostaa kovasti mitä tulee tapahtumaan loppuelämän aikana, tuleeko uusi aika jolloin siirrymme resurssitalouteen, jos kyllä niin mitä ja miten ja juhuu! :)  :ruokaa
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #356 : 30. Heinäkuuta 2011 klo 19:50 »
  • Tykkää (0)

• Jee, tervetuloa lutukka! Eri-ikäistä porukkaa täältä löytyy, toivottavasti tunnet olosi kotoisaksi. :)

Miffy

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • so mothafuckin' zen
    « Vastaus #357 : 31. Heinäkuuta 2011 klo 19:05 »
  • Tykkää (0)

• En tiedä, miksi tämä lause jäi mieleeni, mutta joka tapauksessa en voinut olla ajattelematta tätä pari päivää sitten jouduttuani toteamaan, että psykedeeliset aineet ei ole mun juttu, koska en siedä sitä, että näen maailman eri tavalla. En haluaisi myöntää, että olen rajoittunut sielu, joka pelkää vaihtoehtoista ajattelua, mutta toisaalta sitähän minä olen. Surullista.

Tommosen tunnistaminen itsestä ja ääneen myöntäminen on Vitun Kova Juttu ja eka askel sinne suuntaan missä alkaa nähdä asioita toisin.
    Kirjattu
    meditoi mun kaa, beibe

FlowerGirl

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #358 : 31. Heinäkuuta 2011 klo 19:53 »
  • Tykkää (0)

• Terve!
    Olen 23v luonnonlapsi Helsingistä. Koin jotenkin jo tosi varhain että olen hyvin "hippihenkinen" ihminen ja olen aina viihtyny sellaisten ihmisten kanssa parhaiten. Ja nyt viimevuosina se on tullu todella voimakkaasti takaisin ja jotenkin sitten ympyrä sulkeentui täysin tässä alkukesästä ja koin ihan himmeän valaistumisen. :D totesin että tätä mä olen ja tällainen haluan olla jne. Meni siihenkin sitten jokunen vuosi tuokin tajuta.
    Olen ollu tämän kesän poikkeuksellisen masentunu useasta syystä. Yks niistä on se kun haluaisin kovasti tutustua muihin "kaltaisiini" mut se on aina ollu jotenkin vaikeata kun en tunne paljoa mitään hippi-ihmisiä eikä mun kaverit ole kovin kiinnostuneita käymään missään vastaavissa tapahtumissa tms. sitten äsken yksi kaveri linkitti tämän sivun mulle ja kas vain kirjoittelen heti tänne. :D
    Jos pitäs lyhyesti jotain muuta kertoa itsestään niin olen sellainen tosi syvällisiä mietiskelevä taiteilijasielu ja aika kova ihmisvihaaja. Vihaan siis lähinnä ihmisrotua, en yksilöitä niinkään. Ja täällä olevat jäsenet kuulostaa erittäin mielenkiintoisilta ihmisiltä ja olen hyvin positiivisin mielin liikkeellä.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #359 : 31. Heinäkuuta 2011 klo 19:58 »
  • Tykkää (0)

• Jejee, tervetuloa FlowerGirl! Oikein hauska nikki myös. :) Toivottavasti uusia tuttavuuksia tätä kautta löytyy, varmasti moni muukin toivoo samaa!