Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Avautumista - 29

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Avautumista
« Vastaus #420 : 10. Heinäkuuta 2013 klo 21:52 »
  • Tykkää (0)

• :peukku
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #421 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 17:55 »
  • Tykkää (0)

• Voihan rähmät, taidan olla hiukan rakastunut... Eli siis taas epätoivoa, unettomia öitä ja hirveää jännitystä!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #422 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 18:17 »
  • Tykkää (0)

• Voihan rähmät, taidan olla hiukan rakastunut... Eli siis taas epätoivoa, unettomia öitä ja hirveää jännitystä!

Sama vika. Mukavaa puuhaa, jos saisi sitä vastakaikua mitä haluaisi.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #423 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 18:25 »
  • Tykkää (0)

• Sama vika. Mukavaa puuhaa, jos saisi sitä vastakaikua mitä haluaisi.

Juuri noin...
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #424 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 19:58 »

Ite oon niin pimee etten uskalla oikeen rakastua  8)
    Kirjattu

siili

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #425 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 20:16 »
  • Tykkää (0)

• Itsekin olin aika paljon ihastunut jokunen aika sitten. Nyt kuitenkin on tullut selväksi, että yksipuolisia tunteita ovat, ihan helpottavaa toisaalta. Voin jo jutella facebookissakin normaalisti, sydän ei meinaa heti pompata rinnasta pois kun näkee tämän olevan paikalla. :D

Rakastunut en ole ollut, mutta ihastuminen on kyllä kutkuttavaa ja mukavaa, mutta arvaamattomat ahdistuskohtaukset siihen liittyen ei. Onnea teille siis tunteiden kanssa, toivottavasti saatte sitä parasta vastakaikua. :) <3
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #426 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 20:20 »
  • Tykkää (0)

• Ite oon niin pimee etten uskalla oikeen rakastua  8)

En mäkään uskonut uskaltavani. Tai ajattelin että ainakin koitan estää sen itseltäni. Jossain vaiheessa jopa inhosin rakastumista.
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #427 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 20:45 »

Niinno, onhan se vähän silleen et ne joita ei näe ees mahdollisena, niille on helppoa kertoa vaikka spermasamponsa sijainti ja paikka, mut heti kun tulee eteen joku suurenmoisempi matchi niin kietoutuu paidan hihat toisiinsa ja järki katoaa päästä. Itsellä ei ole niinkään uskaltamisesta kiinni kuin siitä että jaksaako ja etenkin että viitsiikö aiheuttaa toiselle mitään harmia avaamalla suunsa.
    Kirjattu

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #428 : 31. Heinäkuuta 2013 klo 23:05 »
  • Tykkää (0)

• Mä olin just treffeillä miehen kanssa, joka on kiinnostunut musta, mutta mä en näköjään siitä. Ei mee tasan onnenlahjat :(
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #429 : 01. Elokuuta 2013 klo 13:17 »
  • Tykkää (0)

• Eihän koskaan kannata ottaa mitään liian vakavasti. After all, ei tää oo ku elämää :)
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #430 : 03. Elokuuta 2013 klo 16:48 »
  • Tykkää (0)

• Aargh! Mun piti mennä tänää liikenteeseen fillarilla, nyt tosta oli joku puhkonu renkaan tai sit mä olin ajanu johki lasinsiruun tms. Viimeks oli "vaan" venttiili avattu. paikkasin renkaan, ja nyt tyrin noitten mutterien kans. En saa enää auki niitä ku suutuspäissäni laitoin toisesta päästä mutterit liian kireelle ja kirosin sen "jonku" alimpaan helvettiin, myös siinä samalla toki itseni, jos oon ajanu holtittomasti lasinsiruihin. Musta tuntuu et toi fillari on kirottu. Vähän niinku Christine leffasta se auto. Auttakaaaa  :(

Edit: Ei saakeli, ei tässoo mitää järkeä. Ostan uuen vanteen ja mutterit, pääsee helpommalla. Mä en oo varmaan ikinä purkanu näin paljon agressiota yhteen mutteriin.
    « Viimeksi muokattu: 03. Elokuuta 2013 klo 17:21 kirjoittanut Ihminen »
    Kirjattu
    Kyseenalaista kaikki, myös tämä.

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #431 : 03. Elokuuta 2013 klo 19:25 »

Mult on puhjennu rengas jotain neljä kertaa. Yhen kerran ekaa kertaa ku koitin pyörää pyöräilykaudella. Nyt pitäis olla pistosuojatut renkaat.
    Kirjattu

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #432 : 04. Elokuuta 2013 klo 17:41 »
  • Tykkää (0)

• Kai ne pistosuojatut renkaat suojaa vähä enemmän noilt kaljapullojen sirumiinakentiltä. Täytyy joskus testata. En muistanukkaan et sellasia renkaita on edes olemassa.
    Kirjattu
    Kyseenalaista kaikki, myös tämä.

maailmasen

• Vieras
    « Vastaus #433 : 04. Elokuuta 2013 klo 21:10 »

Tää foorumi on kyllä sydänt lähellä ja avuksi yksinäisen saaren elämään, tääl on niin sujuvaa jutustelua ihmisil. Ei edes haittaa kokea olevansa ulkopuolinen, vaikka no, onhan se aina kummallista alkaa vain kirjoitella.
    Itel on vähän arka olo taas, mielialat ovat heitelleet ja tänäänkin itkin jotain puoltoista tuntia. Siin itkun ja vollaamisen keskel sain älynväläyksen kuvata itkemistä kännykän videokameral, ja sit katsoin sen viideon ja aloin itkee kaht kauheemmin (ja kuitenkin aattelin että siin on jotain hauskaa samalla), hmm, mut myötätunnol sitä yksinäist ihmist kohtaan, joka on aika hukassa näinä aikoina. Sittenpä meditoin, olin meditoinut jo aiemmin, ja siis joskus tuntuu käyvän niin, että just kun on saavuttanut pienen mielenrauhan, niin maailmal onkin jo heti haaste nurkan takana. Näin kävi, aika pikku juttu sinänsä, mutta sain surkeimman arvosanan koko elämäni aikana, eli juuri ja juuri läpi, ja sittenpä pelot siitä että kevään aivotuholääke tosiaan on peruuttamattomasti pilannut mun aivot ja elämän, palasi. Sepä sen itkemisen aiheuttikin, mutta onneks meditaatio, jooga, chlorella-mehu, kaikki semmonen itsensä auttaminen rakentaa vähitellen semmost turvallista oloa ja jaksamista vielä yrittää. Näin toivon, ja loppupäivä kuluikin metsäs metsäsienien, vadelmien ja rakkaan ihmisen parissa. Olis jotenkin osattava keskittyä pieniin asioihin, ja arkeen täällä, rauhoittaa tunteet ja pelot ja löytää itsestään voimaa pitää itsensä kasassa. Semmoset mietteet tänään.
    Kaikkea vain varjostaa eräs täysin pohjiin mennyt ihmissuhde, mä rakastan sitä ihmistä, mutta jotenkin ne rakkaudet menevät aina ristiin. Ihan kuin olis niin että aina kun toinen rakastaa, itse ei ole vastaanottavainen, ja kun itse rakastaa avoimesti, toinen ei halua enää kuullakaan tai pitää minkäänlaista suhdetta yllä. Jatkuvas tunteiden karusellissa lopult tulee niit salamoita ja ehkä tää viimeisin myrsky vei mukanaan kaiken. On aika ikävää kaivata ihmistä, joka on satuttanut todella monella tavalla pohjiin saakka ja kuinka on itsekin löytänyt itsestään niitä rumimpia ja ikävimpiä puolia ja kuitenkin ne tunteet ja yhteys ja side ja muistot, miten eteenpäin? Ehkä haluisin mahdollisuuden korjata niitä haavoja, joita itse olen aiheuttanut, mutta kai olisi parasta vain antaa olla, päästää irti, keskittyä rauhaan ja terveyteen niin että vahvistaa jaksamista, koska muuten sitä vain satuttaa lisää.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #434 : 04. Elokuuta 2013 klo 21:53 »
  • Tykkää (0)

• Oon tainnut olla itse vähän hukassa... Tossa taas yhtenä iltana meni aika pahaksi sekoiluksi viinan kanssa, muistikin meni osittain ja kauhea krapula ja morkkis. Itkin oikein kunnolla, inhosin niin paljon itseä ja omaa käytöstä. Ja tajusin että mä teen sen kaiken peitelläkseni todellista minääni, en uskalla olla oma itseni muiden seurassa. Ja viina on hyvä keino paeta, kun on tarpeeksi kännissä niin ei enää tajua mistään mitään. Paitsi sitten jälkeenpäin. Oon ymmärtänyt että juuri jonkin sosiaalisten tilanteiden pelon vuoksi lähes kaikki bileet menee mulla känniseksi sekoiluksi. Ja olen aika paha sekoilemaan, siinä saa huonekalut ja irtaimisto kovaa kyytiä. Mutta jotenkin on helpottavaa olla silti kännissä, ei tarvitse kohdata ihmistä suoraan omana itsenään, vaan voi esittää vain hirviötä...

Tänään sitten tapasin samoja kavereita joiden kanssa olin ollut ryyppäjäisissä ja aloin ymmärtää että vaikka oon tuntenut tyypin lukiosta saakka, niin eivät he taida tuntea minua ollenkaan. Oon vaan teeskennellyt niin paljon. Ihmiset kuvittelee että olen joku ihan muu mikä oikeasti olen, etenkin lukiokaverit varmaan kelaa että oon joku pahis-rockandroll-nisti joka ei välitä paskaakaan mistään... Mutta kun oikeasti välitän. Ja olen herkkä. Mutta enpä sitä puolta ihmisille näytä useimmiten.

On jotenkin ironista että teeskentelen vaikka niiden ihmisten mielestä, jotka mut parhaiten tuntee, oon mukava ja hyvä tyyppi. Ehkä olen jostain oppinut esittämään paskiaista tai olemaan kylmä ja eristäytyvä. Ehkä se on suojautumiskeino?

Miten oppia olemaan oma itsensä? Koska se on ainoa vaihtoehto, muuten jää vain täysin eristäytyneeksi ja yksin. Osaan ehkä kirjoittamalla kertoa asioita mitä oikeasti ajattelen, mutta toiselle ihmiselle puhuminen on niin vaikeaa. Siksi usein pakenenkin... Ja se on surullista, itken joskus sen takia. Haluaisin olla oma itseni kaikkien ihmisten luona! Mutta jokin puoli itsessä vain kieltää sen.
    Kirjattu