Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Seksuaalisuutesi - 5

Annika

• Vieras
Vs: Seksuaalisuutesi
« Vastaus #60 : 15. Kesäkuuta 2012 klo 05:57 »

Ootko Dreamer ilmoittautunut facessa tapahtumaan?

Ilmoitin, jotta tulen jos vaan mitenkään pääsen :)
Varmuutta menostani sinne ei vielä ole...
Onko Zoe menossa?
Kirjattu

Jushka

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 15. Kesäkuuta 2012 klo 22:58 »
  • Tykkää (0)

• Heterohkoksi luokittelisin jos pakko on. Olen kyllä myös ainakin ollut vähän bi-curious.
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Udu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #62 : 23. Kesäkuuta 2012 klo 22:07 »
  • Tykkää (0)

• En oikein tiedä mutta sanoisin biseksuaali. Miesten kanssa olen aina seurustellut, en varmaan osaisi elää naisen kanssa parisuhteessa. Mutta kyllä tunnen vetoa söpöihin tyttöihin, ja kokemuksiakin on... :D
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #63 : 10. Marraskuuta 2012 klo 16:16 »
  • Tykkää (0)

• Kaipa sitä ihan hetero on, vaikka joskus voi jotain outoja fiboja miehiä kohtaan myös tulla. Hmm.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #64 : 25. Marraskuuta 2012 klo 19:07 »
  • Tykkää (0)

• Olen nainen joka tykkää homopojista
    « Viimeksi muokattu: 26. Marraskuuta 2012 klo 15:49 kirjoittanut JazzDj »
    Kirjattu

2tails

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #65 : 26. Marraskuuta 2012 klo 15:30 »
  • Tykkää (0)

• Sano, somewhat same, mut mä en oo enää mitään. Satatuhatta turhaa sanaa koittaa selittää, ja jää mieleeni pyörimään. Hyhmä ja hulluus, en tajua, mutta lupaan, että kuolen empatiaan. Olen tulehtunut ja arka, en kestä kosketusta, joka puolella polttaa, eikä mulla ole edes tupakkaa.
     :P
    Kirjattu
    tr-tr-tr

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #66 : 26. Marraskuuta 2012 klo 15:42 »
  • Tykkää (0)

• Kaikki aina kuvittelee että joku homo tykkää kaikista miehistä mutta eihän heteromieskään tykkää kaikista naisista.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #67 : 26. Marraskuuta 2012 klo 16:02 »
  • Tykkää (0)

• Tykkään useimmiten tytöistä, mutta en silti halua sanoa olevani heteroseksuaali, sillä en pidä mahdottoman ajatusta suhteesta toisen miehen kanssa. Mun mielestä nykyaikainen käsitys siitä että seksuaalinen suuntautuminen voi vaihdella ihmisen elämän aikana on aika hyvä. En mä tällä hetkellä halua suhdetta miehen kanssa, mutta kuka tietää tulevaisuudesta? Kun kyllähän jotkut miehetkin on todella hyvännäköisiä, niin halua sulkea pois itseltäni mitään mahdollisuuksia...
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

q

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #68 : 26. Marraskuuta 2012 klo 17:30 »
  • Tykkää (0)

• Seurustelin puolet yläasteesta tytön kanssa. Myöhemmin, kun löysin poikapuolisen seurustelukumppanin, monet kavereista hämmästelivät, koska olivat aina luulleet täyspäiväiseksi lesboksi  ;D Vaikken sitä mieltä itse ollut muistaakseni missään vaiheessa. Haluun vielä joskus suhteeseen naisen kanssa, kun edellinen oli niin lasten seurustelua. Tämän hetkinen suhde on ihan teini, niin sitä kehittyy, hohohoho. Vähä jäljessä.
    Kirjattu
    "Maapallo on iso ja pyöreä ja keltainen ja vihreä ja juovikas. Vähän niinkuin seepra!"

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #69 : 26. Marraskuuta 2012 klo 17:43 »
  • Tykkää (0)

• Valtavirta taitaa yhä ajatella aika ehdottomasti seksuaalisuudesta, eli joko olet hetero tai sitten homo. Ja edelleen on vallalla ennakkoluuloja, esimerkiksi jos jätkä meikkaa, niin sitten hän on automaattisesti homo (tätä stereotypiaa media tukee aika lailla). Itseänikin on varmaan joskus luultu homoksi kun en nyt mikään "äijä" ole...  Mutta kaikista ironisinta tässä on se, että keskiverto homomiestä ei erota ulkonäön puolesta heterosta.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

q

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #70 : 26. Marraskuuta 2012 klo 18:14 »
  • Tykkää (0)

• Lähti välittömästi pyörimään päässä :D :
    Mauno Paajanen - Kundi meikkaa (1979) Small | Large

Biisi tehty -79, ja vieläkin niin sama suhtautuminen!

Tosin mun mielestä, ainakin tuntemillani yksilöillä, homoilla yleensä on joitain maneereita, joista homouden voi arvata. Esimerkkinä käsiliikkeet ja puhetyyli. Tokikaan niitä ei kaikilla homoilla ole, ja varmaankin on ihmisiä, joilla on noita "homon merkkejä", mutta ovat silti täysiä heteroita.
    Kirjattu
    "Maapallo on iso ja pyöreä ja keltainen ja vihreä ja juovikas. Vähän niinkuin seepra!"

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #71 : 26. Marraskuuta 2012 klo 19:08 »

varmaankin on ihmisiä, joilla on noita "homon merkkejä", mutta ovat silti täysiä heteroita.

Tell me about it. Esimerkiksi viime vuosikymmenellä mentyäni kirjastotöihin tajusin, että jotkut kollegat pitivät oletusarvona että olen homoseksuaali – ja itseään tosi suvaitsevina, kun eivät minua siitä hyvästä tuominneet. ;) Baareissa samaan ilmiöön oli törmännyt jo aiemmin. Toisaalta identiteettini on aika "queer", vaikka määritelmällisesti olenkin laskettavissa heteroksi.

Mutta kaikista ironisinta tässä on se, että keskiverto homomiestä ei erota ulkonäön puolesta heterosta.

Niinpä. Täsmälleen.
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #72 : 26. Marraskuuta 2012 klo 19:38 »
  • Tykkää (0)

• Tosin mun mielestä, ainakin tuntemillani yksilöillä, homoilla yleensä on joitain maneereita, joista homouden voi arvata. Esimerkkinä käsiliikkeet ja puhetyyli. Tokikaan niitä ei kaikilla homoilla ole, ja varmaankin on ihmisiä, joilla on noita "homon merkkejä", mutta ovat silti täysiä heteroita.

Itse olen tätä miettinyt nyt jonkin aikaa kun olen enemmän liikkunut paikallisen queer porukan kanssa. Kun aina välillä tulee vastaan näitä mahdottoman ilmiselviä homomiehiä, että pönkittävätkö he kaikkiin stereotypioihin mukautumalla omaa identiteettiään, vai onko se enemmänkin tapa ilmaista omaa suuntautumistaan ulkomaailmalle. Joskus vielä haluan käydä pitkällise keskustelun aiheesta. Ja samaan kysymykseen kuuluvat myös stereotyyppiset 'rekkalesbot'.

Tell me about it. Esimerkiksi viime vuosikymmenellä mentyäni kirjastotöihin tajusin, että jotkut kollegat pitivät oletusarvona että olen homoseksuaali – ja itseään tosi suvaitsevina, kun eivät minua siitä hyvästä tuominneet. ;)

Heh, voin vain kuvitella tilanteen heidän näkökulmastaan. Sitä on helppo pitää itseään avoimena ja edistyksellisenä ja silti langeta paikallaan oleviin ennakkoluuloihin ja stereotypioihin.
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #73 : 26. Marraskuuta 2012 klo 20:41 »
  • Tykkää (0)

• Kuunnelkaa justimusfilmsin en oo homo. Näin sitä lapsille opetetaan että miten mies tuomitaan homoksi.
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #74 : 13. Joulukuuta 2012 klo 20:34 »
  • Tykkää (0)

• Tykkään useimmiten tytöistä, mutta en silti halua sanoa olevani heteroseksuaali, sillä en pidä mahdottoman ajatusta suhteesta toisen miehen kanssa. Mun mielestä nykyaikainen käsitys siitä että seksuaalinen suuntautuminen voi vaihdella ihmisen elämän aikana on aika hyvä. En mä tällä hetkellä halua suhdetta miehen kanssa, mutta kuka tietää tulevaisuudesta? Kun kyllähän jotkut miehetkin on todella hyvännäköisiä, niin halua sulkea pois itseltäni mitään mahdollisuuksia...

Näinpä!
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.