Tuota, ei se ihan noin ole, onneksi 
Tunnen muutamia, joilla tuo identiteetti on ollut niin vahvasti mies (vaikka kroppa ollutkin naisen) että asia on korjattu myöhemmin. Hirmuisen iso ja hankala operaatiohan se on, ja sanoisin omana (sukupuoleeni tyytyväisen) arvionani, että jos pärjää syntymässä saamassaan vartalossaan niin se on kyllä erittäin hyvä. Kätevää.
Mutta sanovat, että se sisäinen konflikti voi paisua ihan todella todella suureksi, vakavaa masennusta, itsemurha-alttiutta yms ja silloin voipi se muutosprosessi, suuruudestaan huolimatta, olla ainoa järkevä, ilon ja onnen tuova ratkaisu.
Jos asia askarruttaa niin lukaise esim http://www.trasek.net/?page_id=45 ja voin myös tarvittaessa linkittää sinut muutamankin mieheksi korjatun kanssa.
Joo, kyllähän tiedän tuosta mahdollisuudesta, mutta niin kovasti toivon, että olisin
syntynyt pojaksi ja
kasvanut mieheksi. Ja sukulaisetkin heittää karua läppää transuista tai suorastaan inhoo heitä. Joskus kyllä laskuhumalassa vaikeroin ja itkin siitä siskolleni ja äidilleni, ettei mulla oo penistä, mutta ihansama.

Joskus nelivuotiaana näin unta, että olin poika, ja kun heräsin kesti jonkin aikaa että tajusin olevani tyttö. Ja olin ehkä sisäisesti jotenkin pettynyt.
Näen välillä unia, että olen mies ja ne ovat mukavia unia, ja tunnen itseni niin omaksi itsekseni.
Ja jostain syystä tunnen naiseuden jotenkin alentavana... Varmaan jotkut sovinistit/seksistit ovat sekoittaneet pääni tai jotain. Itse tunnen paljon vahvoja naisia ja myöskin heikkoja miehiä, mutta miksi silti ahdistaa ajatus, että: olen nainen = olen heikko? Ei hitsi, olen ihan täynnä ristiriitoja ja ongelmia... Tuntuu niin, että minulta vaaditaan, että minun pitäisi sopeutua stereotyyppisen ja perinteisen naisen muottiin, mutta en vain sovi sellaiseen muottiin, enkä edes halua yrittää, sillä pelkään että hukkaan oman itseni tai jotain! (toisaalta en ole edes löytänytkään omaa itseäni)
No ennenkun hakeudun johonkin leikkaukseen, voisin edes kokeilla voinko olla tyytyväinen naisena parisuhteessa... B/
Mutta miehet haluaa naisen, joka on naisellinen, jolla on pitkät hiukset, paneutuu paljon ulkonäköönsä, eikä ole raavas eikä härski... tai mitä stereotyyppiseltä naiselta nyt odotetaankaan.