^mää tulkkasin ton osaltaan huumekeskustelun näkökulmasta, mutta myös vapauden ja sen tavoittelun näkökulmasta..mut aattelin kai sen ihan väärin. Tai ite oon just kannabiksen dekriminalisoimis-keskustelussa huomannut sen, että kun se kannabis tunnutaan kokevan uhkaavana just siksi, kun jotkut eivät osaa käyttää sitä oikein. Vaikka nyt toi A-tyyppi sitten. Mutta tavallaan aika paskamaista sit naljailla niillekään, jotka ei oo osannut käyttää sitä oikein ja jättää sit ulkopuolelle.
Ja siis ite oon ollut tilanteessa, jossa en ollut vuosiin käyttänyt mitään, mutta koska poliisilla ynnä muilla viranomaisilla oli aavistus että tää nyt on varmaan joku huumehien käyttäjä, niin sain ihan kunnolla selkääni ja mulle vittuiltiin mm. siitä että ei toisetkaan digaa olla töissä. Sit kuitenkin olin sen verran nenäkäs etten uskonut heidän voivan mulle mitään ja vetoilin kovaan ääneen ihmisoikeuksista ynnä muusta siinä kohti hörhöstä niin siin kohti matto vedettiin totaalisesti alta.
Tai siis sillee, että se joka rohmuaa vaik nyt noit kukkasia ja vetää siitä omat johtopäätelmät ja luulee olevansa sillai kaikkitietävää sitten tavallaan omissa harhoissaan., Niin saattaa sit tallasta ton toisen, joka kuitenkin mun nähdäkseni on vähän vinoileva (vaikkakin viaton, mut naiivi) suhtees tohon toiseen ja siks must on vähän vaarallista just se vinoilevuus, kun kuitenkin täs yhteiskunnassa ja hippeydessä kannattaa huomata sekin että hippinä saattaapi vähäsen loisia,, ja jos kohtaa työelämän rämettämän räjähdyspistees olevan tyypin joka näkee vain oman putkensa, niin kannattaa vähän varoa ja huomata sitäkin että vastuutehtävät saattavat tuoda myös semmosta valtaa että lähtee hipiltäkin matto jalkain alta. Ei siis hipinkään kande olla vain ja ainoastaan omassa putkessaan. Oon saanut kantapään kautta oppimaan, että ei kannata naljailla tai haukkuu kättä joka tuo sulle ruokaa. Se on äärimmäisen nolo stoori se.
Mutta sit hoksaan että ehkä tossa kuvassa ei semmosesta ole kuva. On se silti vähän ikävän oloinen kuvaus. Entä sitten jos joku hyppääkin hippeysskeneen? Kai se kuuluu alakulttuurien keskuuteen se aitouskeskustelu, must se vaan on aikamoinen rasite,, ja sanoisin että etenkin hippeyden kohdalla, jonka kuitenkin aattelis olevan avoin avoimelle hyväksymiselle. ..ja toi A/B-jaottelu olis niinkuin pätemistä pätemättömyydellään, en mä sitä kiellä etteikö sillekin ois paikkansa.
Että sillee.