Ai mahtavaa! Enpäs tuommoista äänestysjuttua itse tajunnutkaan. Hyvä että keskustelua syntyy. Entäs kannabiksen käytö noin muuten? Stereotypisoden kuitenkin luulen että suuri osa foorumilaisista pitää tätä vanhaa kunnon kasvia hyvässä arvossa. Itse ainakin liputan kovasti pilven puolesta!
Aika hassua muuten, että pilvenpolttoa pidetään hippien tuntomerkkinä mutta ilmeisesti ainakaan tällä foorumilla se ei ole mitenkään olennainen juttu kun ei kerta aiemmin keskustelua ole noussut.
Itse pidän tätä kasvia arvossa, kuten ehkä jo aiemmin kävi ilmi.

Sen parissa on tullut koettua äärimmäistä olemuksensa hyväksymistä mutta myös huonoja kokemuksia on sattunut tielle (esim. paniikkia ja masentuneisuutta). Mutta ne ovat vain kokemuksia. Kyse on siitä, miten niihin suhtautuu. Ottaako opikseen vai alkaako syyttämään kasvia huonoista kokemuksista. Tosiasia kuitenkin on, ettei se kasvin vaikuttavat ainesosat itsestään kehoon tuu vaan itsehän sitä kannabista polttaa tai nauttii muuten, siispä vastuu kaikesta tollasesta on aina itsellä.
Siinä mielessä kyllä mietin tota laillistamista, että kun kaikki ihmiset eivät ymmärrä omaa vastuutaan päihteidenkäytössään. Tiedän valitettavasti ihmisiä, joiden on pakko polttaa muutaman tunnin välein, jotta pystyisivät tekemään yhtään mitään. Itse en halua olla sellainen, riippuvainen yhtään mistään aineesta ja siksipä polttelen aika harvoin. Kannabis on hyvä renki mutta huono isäntä, niinkuin aika monet muutkin jutut. On turha syyttää ainetta, jos itse on vetänyt sillä överit väärillä motiiveilla ja väärään aikaan.