Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 34

kodin_hengetaer

• Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #495 : 08. Huhtikuuta 2012 klo 11:32 »

Tervetuloa Kukka :)
Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
« Vastaus #496 : 09. Huhtikuuta 2012 klo 00:09 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa Kukka ja Silva! Mielenkiintoisia persoonia tuntuu löytävän itsensä foorumille, huippua ^^ !

Loco

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #497 : 12. Huhtikuuta 2012 klo 22:08 »
  • Tykkää (0)

• Pöö!

Joukkoon liittyy uusi hämeenlinnalaisvahvistus. 70-luvun alussa syntynyt, ja vielä hengissä.
    Kirjattu
    “Because we don't think about future generations, they will never forget us.” - Henrik Tikkanen

eines

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #498 : 16. Huhtikuuta 2012 klo 17:29 »
  • Tykkää (0)

• Heiiii!

Olen 18-vuotias takkutukkatyttö Helsingistä. Rakastan luontoa, eläimiä, matkustelua, kieliä ja fantasiaa, mutta kaikista suurin intohimoni on taide! Piirtänyt ja maalannut oon siitä lähtien kun kynää pystyin pitämään kädessä eikä loppua näy! Hmm, mitäs muuta pitäisi kertoa itsestäni.. Rakastan kirjoja, kaikenlaisia klassikoista fantasiaan. Ja juon paljon teetä ja poltan alituisesti suitsukkeita, hehe. Olen vähän tällainen höpsö jolla on positiivinen elämänasenne. Vege olen myös, itse asiassa lakto-ovo. Tuli kaksi ja puoli vuotta asuttua Belgiassa mutta syyskuussa 2011 muutin takaisin tänne. :) Siitä syystä olen nyt vuoden myöhässä mitä lukioon tulee, mutta eipä tuo paljon haittaa enkä vaihtaisi kokemuksiani mihinkään.. Opin kieliä ja sain uusia ystäviä :) Nyt justiinsa vähän aikaa sitten muutin kimppakämppään parhaan kaverini kanssa täällä Helsingissä! Mieli kyllä kaipaa silti ulkomaille, rakastan reissailua ja haluan nähdä ja kokea asioita.. Löysin tämän foorumin etsiessäni tietoa tämän vuoden European Rainbow Gatheringista ja sen jälkeen olen selaillut tätä foorumia aika paljon ja lueskellut mutta nyt päätin vihdoin itsekin liittyä joukkoon! Täällä vaikuttaa olevan paljon ihania ihmisiä joihin olisi kiva tutustua! <3
    Kirjattu

Happy

• Työtön runoilija
    • Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #499 : 18. Huhtikuuta 2012 klo 13:59 »
  • Tykkää (0)

• Hei

Olen Nega, Negis, Nti Negatiivi.. rakkaalla lapsella monta nimeä!
    Oon tamperelainen ainakin tällä hetkellä, asunut olen oikaraisissa, rovaniemellä, vierumäellä, heinolassa, lahdessa, hollolassa, taas lahdessa jyväskylässä ja taas lahdessa -_-

Harrastan runoja ja dataamista. Mulla on koira, ihana Stella <3
    Stella on pitti x cane corso ja vielä pentu

Vaikka en ole koskaan laskenut tavaroitani, yritän elää Dave Brunon opeilla. Tavaran omistaminen on minusta vain itsensä kahlehtimista. Tosin kirjat ovat heikkouteni, mutta osaan niistäkin luopua jos taakka painaa liikaa.

Oon mielenterveyskuntoutuja, jäiks! Varokaa hullua

Olen vegaani, en kannata mitään uskonlahkoa tms, rakastan eläimiä, pyrin lopettamaan kaikken päihteitten (alko, tupakka) käytön ihan mt juttujenkin takia. Olen vela, eli onnellisesti lapsettoman elämän valinnut.

Hmm siinä pähkinänkuoressa.
    Kirjattu

Rauhaajalempee

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #500 : 18. Huhtikuuta 2012 klo 21:10 »
  • Tykkää (0)

• Moikka kaikille!

Olen hieman yli kolmekymppinen nainen. Mulla on ajatusmaailma ja arvot kuten hipeillä. Ehkä olen hieman hippi. Tykkään pukeutua hieman hipahtavasti, musiikkimaku on ihan hippiä.  ^-^ Kerään vinyylejä. Vihreät arvot on tärkeitä ja olen eläinrakas. Kasvissyöjäksi musta ei ole ollut vaikka eettisistä syistä se olisi suotavaa. Mulla on kaksi kissaa ja sinkkuna elelen. Inhoan materialismia ja pinnallisuutta vaikka tykkäänkin kauniista asioista ja laittautuakin. Vaatteet ostan usein käytettynä. En ymmärrä miksi me ihmiset ollaan, niin tyhmiä että tuhotaan itsemme ja tää maapallo ja soditaan koko ajan. Välillä murehdin liikaakin asioita ja sitä miten huonosti esim. eläimiä kohdellaan. Yritän lohduttautua sillä, että yksi pieni ihminen ei voi koko maailmaa pelastaa, mutta jos tekee edes pieniä asioita tai jättää tekemättä tiettyjä asioita on tehnyt sen mihin pystyy ja enempää ei voi. Peace & Love.  :sydamia2
    Kirjattu

Rauhaajalempee

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #501 : 18. Huhtikuuta 2012 klo 21:15 »
  • Tykkää (0)

• Lisäyksenä vielä, että olen Helsingistä ja olisi kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin.  ^-^
    Kirjattu

Haaveilija

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #502 : 18. Huhtikuuta 2012 klo 22:58 »
  • Tykkää (0)

• Moi vaan kaikille :) jokin aika sitten eksyin tänne sivustolle, nyt ::)tuntu heti hyvältä, nyt rohkenen jotain itsestäni kirjottaa...
    Olen 29 vuotias mies täältä kymeenlaaksosta, tai no elämä tänne kuljettanu monen mutkan kautta.
    Elämässa jonkinlainen etsiskely vaihe  masennuksesta olen kärsiny monta vuotta, kieltänyt iteltäni omat ajatukset ja millainen ihminen olen. Pikkuhiljaa alan löytää taas itteni ja uskaltaa sanoo mielipiteeni ja olla oma itseni.
    Musiikki tärkeä osa elämääni, nyt löysin taas kitaran monen vuoden jälkeen,olin oikeestaan unohtanu miks aikoinaan aloin soittaa... hyvä tunne valtaa mielen :D Eronnut ja lapsia kaksi joita en vaihtais mihinkään  :)Töissä käydään, se varmaan on pitäny kasassa tähän asti? nyt tiedän et elämässä on paljon muutakin. uskon et elämällä on vielä paljon annettavaa,tarvii vaan uskoa... Tällaine haaveilija...
    « Viimeksi muokattu: 19. Huhtikuuta 2012 klo 17:39 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #503 : 19. Huhtikuuta 2012 klo 00:17 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa kaikille uusille mielenkiintoisille hippeilijöille! Toivottavasti viihdytte ja löydätte samanhenkistä seuraa täältä. :)

~tuulis
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #504 : 20. Huhtikuuta 2012 klo 21:57 »
  • Tykkää (0)

• Mui, kaikille ^__^

Olisi varmasti ihan kamalasti kerrottavaa, mutta jostais syystä ei tule koskaan mieleen silloin, kun pitäisi...

No mutta. Olen Salolais nainen 19v. Tänä vuonna koittaa kokoikäisyys - täytyy sanoa, että hieman ehkä jännittää.. ;3
    Musiikki makuuni kuuluu aikapaljonti kaikki laidasta laitaan, mutta on myös inhokkeja. ;) Pidän luonnosta, eläimistä, piirtelystä, neulomisesta, hiljaisuudesta... Aika perus kauraa.

Olen pieni ja ujo. Ujous ja herkkyys johtuu kyllä siitä, että olen ollut koko elämäni kiusattu. Näistä johtuen minulla on mielenterveysongelmia, joiden kanssa kamppailen joka päivä.
    Ajattelin, että tänne liittymällä ja hieman jutskaamalla näistä - minulle noloista jutuista - auttaisi hieman "selviytymään". ^__^''

Pientä esittelyä :P
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #505 : 20. Huhtikuuta 2012 klo 22:53 »

Mui, kaikille ^__^

Olisi varmasti ihan kamalasti kerrottavaa, mutta jostais syystä ei tule koskaan mieleen silloin, kun pitäisi...

No mutta. Olen Salolais nainen 19v. Tänä vuonna koittaa kokoikäisyys - täytyy sanoa, että hieman ehkä jännittää.. ;3
    Musiikki makuuni kuuluu aikapaljonti kaikki laidasta laitaan, mutta on myös inhokkeja. ;) Pidän luonnosta, eläimistä, piirtelystä, neulomisesta, hiljaisuudesta... Aika perus kauraa.

Olen pieni ja ujo. Ujous ja herkkyys johtuu kyllä siitä, että olen ollut koko elämäni kiusattu. Näistä johtuen minulla on mielenterveysongelmia, joiden kanssa kamppailen joka päivä.
    Ajattelin, että tänne liittymällä ja hieman jutskaamalla näistä - minulle noloista jutuista - auttaisi hieman "selviytymään". ^__^''

Pientä esittelyä :P

Koko elämän kiusattu EIKÄÄ!!! epii. Miks toiset saa kiusata ja tehdä mitä ikinä haluaakaan ja toiset saa vaan ämpäreitä ja moppeja päiin näköiä. Eppistä. Mulle saa jutskaa privaan ja  julkisestikin jos vain tahtoo mielettömyyksistä.

Mielenkiintoinen kuva Tarotista muuten.
    Kirjattu

Hessu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #506 : 21. Huhtikuuta 2012 klo 13:55 »
  • Tykkää (0)

• Hei,
    täällä ilmoittautuu yksi 21-vuotias hippimies! Tai ainakin hipintapainen. Olen alunperin Oulun seudulta kotoisin, mutta viime syksynä muutin Forssaan. Olen aina pitänyt luonnosta ja viime vuosina luonnonmukainen elämä (mitä se ikinä tarkoittaakaan) on alkanut kiinnostaa. Yritän luonnollisesti elää mahdollisimman ekologisesti ja eettisesti, paheena ehkä matkustelu, mutta pitäähän ihmisellä paheita olla  ;)

Olen viime aikoina pohtinut yhteiskuntaamme ja tullut siihen tulokseen että täällä arvostetaan vääriä asioita. Siksi rekisteröidyin tälle foorumille, koska täällä näyttäisi olevan porukkaa jotka jakavat hyvin samat arvot kanssani. Tämä taitaa olla ensimmäinen foorumi mille olen koskaan rekisteröitynyt  :D Vietän mieluummin aikaa ulkona kuin koneen äärellä.

Harrastuksena luonnossa liikkuminen ja kaikenlaisten eläinten tarkkailu, valokuvaus, musiikin kuuntelu ja pohdiskelu. Elämässä parhaita asioita ovat musiikki, hyvä ruoka, hyvä seura ja luonto. Viihdyn myös paljon yksikseni. Minulla oli lapsena vähän sosiaalista elämää, joten olen tottunut olemaan yksin. Oikeastaan pidän sitä positiivisena puolena. En masennu vaikka joudun viettämään pitkiä aikoja yksin  ;D Pyrin myös olemaan mahdollisimman avoin ja hyväksyä kaikki ihmiset sellaisenaan.

Nyt minulla on älytön hinku nähdä maailmaa. Todennäköisesti kesällä lähden jonnekkin matkustelemaan, kun ei kerta kesätöitäkään irronnut  :)

En tähän hätään keksi muuta. Peace  8)

Kirjattu
    There are many ways to die but only one way to live

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #507 : 21. Huhtikuuta 2012 klo 16:46 »
  • Tykkää (0)

• Hei,
    täällä ilmoittautuu yksi 21-vuotias hippimies! Tai ainakin hipintapainen. Olen alunperin Oulun seudulta kotoisin, mutta viime syksynä muutin Forssaan. Olen aina pitänyt luonnosta ja viime vuosina luonnonmukainen elämä (mitä se ikinä tarkoittaakaan) on alkanut kiinnostaa. Yritän luonnollisesti elää mahdollisimman ekologisesti ja eettisesti, paheena ehkä matkustelu, mutta pitäähän ihmisellä paheita olla  ;)

Olen viime aikoina pohtinut yhteiskuntaamme ja tullut siihen tulokseen että täällä arvostetaan vääriä asioita. Siksi rekisteröidyin tälle foorumille, koska täällä näyttäisi olevan porukkaa jotka jakavat hyvin samat arvot kanssani. Tämä taitaa olla ensimmäinen foorumi mille olen koskaan rekisteröitynyt  :D Vietän mieluummin aikaa ulkona kuin koneen äärellä.

Harrastuksena luonnossa liikkuminen ja kaikenlaisten eläinten tarkkailu, valokuvaus, musiikin kuuntelu ja pohdiskelu. Elämässä parhaita asioita ovat musiikki, hyvä ruoka, hyvä seura ja luonto. Viihdyn myös paljon yksikseni. Minulla oli lapsena vähän sosiaalista elämää, joten olen tottunut olemaan yksin. Oikeastaan pidän sitä positiivisena puolena. En masennu vaikka joudun viettämään pitkiä aikoja yksin  ;D Pyrin myös olemaan mahdollisimman avoin ja hyväksyä kaikki ihmiset sellaisenaan.

Nyt minulla on älytön hinku nähdä maailmaa. Todennäköisesti kesällä lähden jonnekkin matkustelemaan, kun ei kerta kesätöitäkään irronnut  :)

En tähän hätään keksi muuta. Peace  8)

Vaii että maailmalle. :) Minnes päin ajattelit suunnistaa?  :D
    Kirjattu

Hessu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #508 : 21. Huhtikuuta 2012 klo 19:46 »
  • Tykkää (0)

• ^
    No kieltämättä Slovakia kiinnostais rainbow gatheringin ansiosta ja tietty muutenki  ;) Muita paikkoja joita oon miettiny kesälle ois Slovenia tai Romania. Oikeastaan koko Balkanin seutu olis siisti  :D
    Kirjattu
    There are many ways to die but only one way to live

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #509 : 21. Huhtikuuta 2012 klo 21:41 »
  • Tykkää (0)

• No siinä onkin sitten jo suunnitelma. :D Itse en ole päässyt kuin Ruotsi, Norja, Viro ja Unkari. :P
    Kirjattu